Ik zoek een?
Momenteel heb ik een LG G4 met een slechte accu en verouderde android. LG heeft mij erg teleurgesteld in zowel de hardware (bootloop) als het volledig gebrek aan software updates. Daarom wil ik nooit meer een LG telefoon. Ik ben al enkele weken aan het kijken maar heb nog geen keus kunnen maken. Ik kijk veel youtube dus de telefoon moet redelijk geluid hebben. Niet te blikkerig. Misschien zie ik een telefoon over het hoofd?
Verplicht:
High end soc
Android 8 of binnenkort een update
Fabrikant die bekend staat om snelle software updates
Iets minder groot dan de G4 (5.2" max)
Uitbreidbaar geheugen
Usb c
32 gb minimaal
Goede camera
Goede luidspreker(s)
Leuk:
Lineage ondersteuning
Project treble
Stereo front facing speakers
Waterdicht
Optical image stability
Niet:
Een LG
Iphone
Wat is je budget?
200 euro bij een telefoonbedrag van 10 euro in de maand zodat er geen bkr registratie plaatsvind. Dat is met abbo. Losse koop ongeveer 500 euro. Maar is geen harde limiet.
Wat heb je zelf al gevonden?
Sony xperia zx1
Huawei p10
Nokia 8
Sony xperia zx2 compact
Welke vragen heb je hier nog over?
De huawei p10 heeft nog geen android 8, maar voor de rest een mooi toestel. Ik twijfel over het formaat van de xperia xz1 en de grote bezels. Nokia 8 heeft geen project treble maar wel snelle updates. Wel een wat mindere camera.
Momenteel heb ik een LG G4 met een slechte accu en verouderde android. LG heeft mij erg teleurgesteld in zowel de hardware (bootloop) als het volledig gebrek aan software updates. Daarom wil ik nooit meer een LG telefoon. Ik ben al enkele weken aan het kijken maar heb nog geen keus kunnen maken. Ik kijk veel youtube dus de telefoon moet redelijk geluid hebben. Niet te blikkerig. Misschien zie ik een telefoon over het hoofd?
Verplicht:
High end soc
Android 8 of binnenkort een update
Fabrikant die bekend staat om snelle software updates
Iets minder groot dan de G4 (5.2" max)
Uitbreidbaar geheugen
Usb c
32 gb minimaal
Goede camera
Goede luidspreker(s)
Leuk:
Lineage ondersteuning
Project treble
Stereo front facing speakers
Waterdicht
Optical image stability
Niet:
Een LG
Iphone
Wat is je budget?
200 euro bij een telefoonbedrag van 10 euro in de maand zodat er geen bkr registratie plaatsvind. Dat is met abbo. Losse koop ongeveer 500 euro. Maar is geen harde limiet.
Wat heb je zelf al gevonden?
Sony xperia zx1
Huawei p10
Nokia 8
Sony xperia zx2 compact
Welke vragen heb je hier nog over?
De huawei p10 heeft nog geen android 8, maar voor de rest een mooi toestel. Ik twijfel over het formaat van de xperia xz1 en de grote bezels. Nokia 8 heeft geen project treble maar wel snelle updates. Wel een wat mindere camera.
[ Voor 7% gewijzigd door KoekBenaan op 03-03-2018 19:31 ]