Email account toevoegen Outlook 2016 iMac.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starky
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 15:02
Mijn vraag
Ik heb een email account wat ik wil toevoegen. Ik heb dit op mijn Macbook Pro gedaan, ik heb hier exact dezelfde outlook versie opstaan als op mijn iMac.

Nu kreeg ik op mijn MPB een instellingen menu waarbij ik alles netjes ik kon vullen, naam, paswoord, inkomende server naam en de uitgaande server. Ik kon hier alles netjes zelf invullen. Binnen 3 minuten de mail aan de praat.

Nu probeer ik dat ook thuis op mijn iMac te doen, nogmaals dezelfde Outlook versie. Alleen gaat het nu zo dat ik een email adres in moet geven en van hieruit kom ik in een scherm waar ik wat dingen in kan vullen zoals inkomende server, uitgaande, wachtwoord maar dan houdt het op. Ik kan dus bepaalde gegevens niet invullen.

Waarom krijg ik bij dezelfde software 2 verschillende invulschermen.

Ik probeer een Imap mailaccount toe te voegen. Nogmaals MPB binnen 3 minuten iMac lukt niet, krijg een ander invulscherm en krijg ik het niet voor elkaar.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Outlook 2016 voor Mac versie 16.10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Weet ik even niet.

ASUS P4C800 DELUXE, 1024 , x120GB WD 7200, Radeon 9500, 2 maal Dell TFT 20 inch, Sony DVD+RW, LiteOn 32

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 10:25
Dit probleem heb ik onlangs ook gehad bij een een systeem waar voorheen een volume license voor Outlook 2016 heeft gestaan en waar ik een single user (retail) licentie van Outlook 2016 op heb gezet. De volume license bleef ondanks de deïnstallatie op het systeem staan en kon ik steeds terug zien onder "Outlook->Info over Outlook" en kon ik inderdaad geen extra instellingen voor imap-mailaccounts invullen.
Pas na een volledige schoonmaak van de oude installatie van Outlook via het support document van Microsoft en daarna een nieuwe installatie van de single licentie versie van Outlook 2016 werkte alles zoals verwacht.