"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Edit: Toch wel, maar hij reageert vanzelf weer.
[ Voor 23% gewijzigd door Meg op 03-03-2018 13:40 ]
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Wat voor type accounts/mailboxen voeg je toe?
In geval van Exchange/Office365: Voeg je deze toe als afzonderlijke accounts of heb je 1 account en open je de extra mailboxen binnen dat account? Maak je gebruik van cached Exchange?
Wat is het totaal aantal mappen als je ze voor alle accounts binnen hetzelfde profiel optelt? Gaat dat over de 500 mappen heen? (Een standaard Exchange Mailbox heeft er al een stuk of 10 zonder submappen, dus met 5 mailboxen heb je dan al 50 mappen in 1 profiel..
Je kunt met ScanPST/ScanOST aan de slag maar laten we eerst kijken of we de oorzaak kunnen achterhalen.
[ Voor 8% gewijzigd door akimosan op 03-03-2018 13:59 ]
Alleen nu lukt het me niet om de weergavenaam (van email adres naar iets anders) te wijzigen voor mijzelf wat ik eerder wel kon.

Dit zou het normaal toch moeten aanpassen?
Ook opgelost, alles werkt weer normaal voorlopig.
[ Voor 23% gewijzigd door Meg op 03-03-2018 14:15 ]
De Outlook 2016 "account aanmaken" wizard werkte niet en toen via het Windows register die irritante wizard verwijderd.
Toen ging het een aantal dagen goed, totdat Avast antivirus besloot al het IMAP SSL verkeer te kapen/analyseren.
Mijn hosting is erg strikt met TLS1.2 hoge encryptie en toen liep Outlook dus vast.
Heb toen bij de klant zijn Avast antivirus zo ingesteld dat hij geen MitM aanval moet doen op de beveiligde verbindingen, en toen ging het weer goed.
Dus check even je virusscanner/firewall
[ Voor 3% gewijzigd door DJMaze op 03-03-2018 15:09 ]
Maak je niet druk, dat doet de compressor maar