Vervanging zoeken voor een geluidloze muis

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:18

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Mijn Hama AM-7.901 is aan het eind van zijn latijn en is niet meer leverbaar, en ik ben dus op zoek naar een andere muis. Ik heb deze Hama per toeval gekocht, maar vind hem zeer prettig; draadloos, weinig travel voor de knoppen en nagenoeg geluidloos, alsook ergonomisch en fijn, zacht materiaal. Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe, echter kan ik in de PW, maar ook andere websites, niet zoeken op de eigenschap "noiseless" of "stil".

Tldr; Hoe kom ik aan een stille muis met ongeveer dezelfde eigenschappen als deze Hama? 20 euro vind ik een leuk bedrag voor een muis.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Alle reacties

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Doe een rondje in de Mediamarkt, hoe een muis voelt is toch persoonlijk, vooral als de knopjes ook nog eens extra stil moeten zijn.

39

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Fietsbel schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:29:
Doe een rondje in de Mediamarkt, hoe een muis voelt is toch persoonlijk, vooral als de knopjes ook nog eens extra stil moeten zijn.
Goed idee. Toch heb ik dan het idee dat ik mezelf nogal beperk, omdat er veel meer muizen zijn die niet ten toon gesteld worden als dat er verkocht worden.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

LankHoar schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 16:30:
[...]

Goed idee. Toch heb ik dan het idee dat ik mezelf nogal beperk, omdat er veel meer muizen zijn die niet ten toon gesteld worden als dat er verkocht worden.
Je kan ook niet gaan, maar dan beperk je jezelf alleen nog maar meer. Kortom, bezoek meerdere winkels.

39

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
https://www.computerstore...draadloze-muis-zwart.html. Goede reviews.

en dan heb je nog de duurdere modellen met een vliegwiel, dat scrollt geluidloos. wel hoor je de muisklikken, maar het geluid valt mee.

[ Voor 3% gewijzigd door Boeryepes op 03-03-2018 19:06 ]

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Fietsbel schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 16:32:
[...]

Je kan ook niet gaan, maar dan beperk je jezelf alleen nog maar meer. Kortom, bezoek meerdere winkels.
Lekker ironisch :p ik zal eens wat muizen in de hand nemen :)

Pagina: 1