When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Vraag
Alle reacties
Doe een rondje in de Mediamarkt, hoe een muis voelt is toch persoonlijk, vooral als de knopjes ook nog eens extra stil moeten zijn.
39
Goed idee. Toch heb ik dan het idee dat ik mezelf nogal beperk, omdat er veel meer muizen zijn die niet ten toon gesteld worden als dat er verkocht worden.Fietsbel schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 12:29:
Doe een rondje in de Mediamarkt, hoe een muis voelt is toch persoonlijk, vooral als de knopjes ook nog eens extra stil moeten zijn.
Je kan ook niet gaan, maar dan beperk je jezelf alleen nog maar meer. Kortom, bezoek meerdere winkels.LankHoar schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 16:30:
[...]
Goed idee. Toch heb ik dan het idee dat ik mezelf nogal beperk, omdat er veel meer muizen zijn die niet ten toon gesteld worden als dat er verkocht worden.
39
https://www.computerstore...draadloze-muis-zwart.html. Goede reviews.
en dan heb je nog de duurdere modellen met een vliegwiel, dat scrollt geluidloos. wel hoor je de muisklikken, maar het geluid valt mee.
en dan heb je nog de duurdere modellen met een vliegwiel, dat scrollt geluidloos. wel hoor je de muisklikken, maar het geluid valt mee.
[ Voor 3% gewijzigd door Boeryepes op 03-03-2018 19:06 ]
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Lekker ironischFietsbel schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 16:32:
[...]
Je kan ook niet gaan, maar dan beperk je jezelf alleen nog maar meer. Kortom, bezoek meerdere winkels.
Pagina: 1