Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen; World of Warcraft / Battlefield 1. Settings 1080p, minimaal 60fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag 1200 euro kosten, maar mag natuurlijk ook goedkoper zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor/Kast (ATX/MicroATX)/2e Harddisk/Muis/Toetsenbord heb ik staan. Gaat echt om de bak zelf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is de build die ik in gedachte heb, note: de videokaart is momenteel met 130 euro goedkoper bij Azert als bij concurrenten;
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag een Ryzen build
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een PC waarmee ik de bovengenoemde games zonder problemen kan spelen. 1080p vind ik prima. Zou fijn zijn als de nieuwe Battlefield V ook gaat werken op dit systeem.
Ga je overklokken?
Geen idee hoe ik moet overklokken, dus ga ik wsl niet doen
Wat verwacht je van ons?[i]
- Ik wil graag weten wat jullie van deze build vinden. Ik heb tot 1200 euro te besteden. Wat zouden jullie aan deze build veranderen om een zo goed mogelijke performende PC neer te zetten?
- De GPU is bij Azerty momenteel 120 ~ 130 euro goedkoper als de concurrent. Snap niet waarom er zo'n groot prijsverschil is?
- Is de geselecteerde GPU voldoende? Of zouden jullie bij Ryzen een andere GPU aanbevelen?
- Ik zag bij de videokaart dat deze een 500W toevoer moet hebben. Klopt dit of is dat onzin? In hoeverre adviseren jullie deze PSU?
bvd
Joost
Gamen; World of Warcraft / Battlefield 1. Settings 1080p, minimaal 60fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag 1200 euro kosten, maar mag natuurlijk ook goedkoper zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor/Kast (ATX/MicroATX)/2e Harddisk/Muis/Toetsenbord heb ik staan. Gaat echt om de bak zelf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is de build die ik in gedachte heb, note: de videokaart is momenteel met 130 euro goedkoper bij Azert als bij concurrenten;
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 174,49 | € 174,49 |
| 1 | MSI B350 PC Mate | € 79,94 | € 79,94 |
| 1 | Gigabyte AORUS Radeon RX 580 8GB | € 494,- | € 494,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C14R | € 171,75 | € 171,75 |
| 1 | Corsair VS650 (2018) | € 54,- | € 54,- |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 77,79 | € 77,79 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1051,97 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag een Ryzen build
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil een PC waarmee ik de bovengenoemde games zonder problemen kan spelen. 1080p vind ik prima. Zou fijn zijn als de nieuwe Battlefield V ook gaat werken op dit systeem.
Ga je overklokken?
Geen idee hoe ik moet overklokken, dus ga ik wsl niet doen
Wat verwacht je van ons?[i]
- Ik wil graag weten wat jullie van deze build vinden. Ik heb tot 1200 euro te besteden. Wat zouden jullie aan deze build veranderen om een zo goed mogelijke performende PC neer te zetten?
- De GPU is bij Azerty momenteel 120 ~ 130 euro goedkoper als de concurrent. Snap niet waarom er zo'n groot prijsverschil is?
- Is de geselecteerde GPU voldoende? Of zouden jullie bij Ryzen een andere GPU aanbevelen?
- Ik zag bij de videokaart dat deze een 500W toevoer moet hebben. Klopt dit of is dat onzin? In hoeverre adviseren jullie deze PSU?
bvd
Joost