Toon posts:

hinderlijke brom

Pagina: 1
Acties:
  • 372 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
geachte forum ik heb een probleem waar ik niet uitkom ik bezit een yamaha reciever RX-V3900 nu heb ik een donker nagalmend geluid als ik stereo geluid beluisterd net of er een sub op de boxen staat er is wel een sub aangesloten maar die staat uit de luidsprekers zijn de heco celan 701 ik heb van alles geprobeerd maar de gebruiksaanwijzing is te ingewikkeld mail mij * knip *
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

[ Voor 3% gewijzigd door S1NN3D op 03-03-2018 11:24 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

.,
Ik denk niet dat het de bedoeling is dat iemand je een e-mail stuurt. Advies kun je ontvangen in dit topic

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Je bron is stereo? Staat die receiver dan ook ingesteld op weergave via stereo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:23
Heb je dit bij alle stereo bronnen, of enkel bij 1 bron die toevallig stereo is?

Heb je dit sindskort, of vanaf het begin.

Wat als je de sub aanzet?

Je zegt "van alles geprobeerd te hebben", maar wat is "van alles"?

Kortom, meer info hebben we nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 23:43:
geachte forum ik heb een probleem waar ik niet uitkom ik bezit een yamaha reciever RX-V3900 nu heb ik een donker nagalmend geluid als ik stereo geluid beluisterd net of er een sub op de boxen staat er is wel een sub aangesloten maar die staat uit de luidsprekers zijn de heco celan 701 ik heb van alles geprobeerd maar de gebruiksaanwijzing is te ingewikkeld mail mij * knip *
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Wat je zelf al gevonden of geprobeerd hebt, staat er niet voor niets. En een te ingewikkelde gebruiksaanwijzing opgooien is ook wel erg makkelijk uitgevallen. En dan ook nog eens antwoord willen krijgen buiten het forum om via de mail. Zo werkt het hier niet dus dit topic krijgt een welverdiend slotje.

Dit topic is gesloten.