Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] SCUM

Pagina: 1
Acties:

• FenjoEB
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 13-06 17:56
Kwam dit spel tegen op YouTube. De eerste 5 gameplay video's op de steam page van scum zien er veel belovend uit, wat denken jullie van deze game?

http://store.steampowered.com/app/513710/SCUM/

• Schuim
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 14:13

Schuim

Sup?

Ben erg benieuwd, helemaal omdat ze weer een bult termen bij elkaar op een hoop gooien om interesse te triggeren (dat lukt):
quote:
SCUM evolves the multiplayer open world survival game with unprecedented levels of character customization, control, and progression where knowledge and skills are the ultimate weapons for long-term survival.
Maar daardoor er ook voor ze zorgen dat ik gelijk weer erg sceptisch word, omdat ze vooral bezig te lijken zijn met character customization,
En ik ben dan ook angstig dat we hier the next money machine hebben.

Ook krijg ik een beetje PUBG meets zombies gevoel.

Ik hou hem in de gaten, maar vrees het ergste.

Schuim wijzigde deze reactie 06-03-2018 09:29 (5%)

AMD2700x, GTX1070, 16GB 3600mhz, SSD's Only

• Dweebus
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 14:36
quote:
Schuim schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 09:26:
Ben erg benieuwd, helemaal omdat ze weer een bult termen bij elkaar op een hoop gooien om interesse te triggeren (dat lukt):

[...]

Maar daardoor er ook voor ze zorgen dat ik gelijk weer erg sceptisch word, omdat ze vooral bezig te lijken zijn met character customization,
En ik ben dan ook angstig dat we hier the next money machine hebben.

Ook krijg ik een beetje PUBG meets zombies gevoel.

Ik hou hem in de gaten, maar vrees het ergste.
Heb ondertussen al wel interessante filmpjes gezien..
Gewicht van de persoon heeft impact op beweging en op de hoeveelheid geluid die door die persoon geproduceerd wordt.
Kleding die nat wordt en impact heeft op beweging en gesteldheid. (Zie maar eens te zwemmen met een volle, doorweekte rugzak)

Beetje DayZ 2.0 zeg maar..

Niet dat ik het echt volg, maar af en toe zie ik een filmpje voorbij komen op Youtube.

Goede info:
YouTube: SCUM 52 Minutes of Gameplay (Open World Survival Prison Game 2018)

Dweebus wijzigde deze reactie 06-03-2018 15:24 (7%)

• Dweebus
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 14:36
Recent nog weer een nieuw filmpje over (voornamelijk) character creation.

YouTube: SCUM - New Gameplay Trailer (Open World Prison Game 2018)

• rolandos582
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 12:01

rolandos582

Gaming addict x)

Sowieso halen, als groot van van Dayz, Arma 2 & Arma 3 en survival games in general ziet dit er heel goed uit!

Vandaag is de NDA eraf gedaan en de streams zijn erg actief! Ben heel erg benieuwd naar woensdag! Release date! Vraag me alleen af waarom er nog geen topic is... :?

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

• m0nk
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 15:58

m0nk

16-09-2003 15.15

quote:
rolandos582 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 21:06:
Sowieso halen, als groot van van Dayz, Arma 2 & Arma 3 en survival games in general ziet dit er heel goed uit!

Vandaag is de NDA eraf gedaan en de streams zijn erg actief! Ben heel erg benieuwd naar woensdag! Release date! Vraag me alleen af waarom er nog geen topic is... :?
Ik zat gisteren ook al te kijken/zoeken.. Streams zagen er wel vet uit, lijkt me een leuke afwisseling met pubg..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• Ircghost
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 17:32

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

titel aangepast. @FenjoEB zie je mogelijkheden en tijd om de Topic Start wat uit te breiden?

• FenjoEB
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 13-06 17:56
quote:
Ircghost schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 07:53:
[Mbr]titel aangepast. @FenjoEB zie je mogelijkheden en tijd om de Topic Start wat uit te breiden? [/]
Wat bedoel je precies?

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Kijk eens naar de eerste post in topics van andere games, dan zie je dat die vaak worden gebruikt voor algemene informatie over het spel.

• Tricolores
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 13:28
Heel wat Twitchers streamen het vandaag al, voor wie het graag eens in actie wil zien.

Ben wel bereid het te kopen. Ziet er heel goed uit voor een early access title.

PC: Asrock AB350M Pro4 - R5 2600 - 16 GB DDR4 @ 2933 MHz - XFX RX Vega 56 // Laptop: LENOVO Ideapad 310 // Smartphone: Xiaomi Mi A2 Lite

• Grotman
  • Registratie: november 2013
  • Niet online

Grotman

Moderator Spielerij / Cryptocurrencies
Ben ook wel benieuwd naar deze titel. Ziet er redelijk velebelovend uit, maar kwam op een aantal streams gisteren nog geen PvP actie tegen. Ook leek het soms nogal laggy, dus dat zou in voorgevechten niet fijn zijn.
Ik kijk het nog even aan. Maar 20 euro (toch?) is een schappelijke prijs voor al redelijk veel content wat ik tot zover heb gezien.

• Craftop
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 10-06 11:54
quote:
Dreifarben schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:12:
Heel wat Twitchers streamen het vandaag al, voor wie het graag eens in actie wil zien.

Ben wel bereid het te kopen. Ziet er heel goed uit voor een early access title.
Same, voor 20 euro lijkt ook dit me een prima game. Toen PUBG in early access kwam heb ik het ook gekocht, aan het begin was het veel server problemen, maar het genre sprak me aan en daardoor bleef ik het spelen! Ook bij SCUM heb ik dit gevoel. Zie veel streamers met servercrashes (ongeveer ieder uur), maar op het eerste gezicht lijkt het me echt een vette survival game!

• falcon123
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Goede informatieve video(This 20 minute video will save you hours of time Day 1. Basic Guide for Beginners with clear concise instructions. (in 4k)):

https://www.reddit.com/r/...l_save_you_hours_of_time/

falcon123 wijzigde deze reactie 28-08-2018 21:03 (23%)

• k995
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 17:59
Hmm survival game doet me sterk denken aan de begin dagen van dayz . Niet echt mijn ding leuk voor eventjes maar werd snel repetitief .

Vraag me ook af hoe ze gaan stoppen dat het steeds "dood alles wat je ziet" blijft .

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Wat gameplay gezien tot nu toe, het spreekt me echt volkomen niet aan. Vreemd eigenlijk want ik was een groot fan van Dayz.

Misschien nog maar wat combat clips afwachten om te zien of het meer naar mijn smaak wordt.

• astyle61
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 06-06 17:11
quote:
Craftop schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:25:
[...]

Same, voor 20 euro lijkt ook dit me een prima game. Toen PUBG in early access kwam heb ik het ook gekocht, aan het begin was het veel server problemen, maar het genre sprak me aan en daardoor bleef ik het spelen! Ook bij SCUM heb ik dit gevoel. Zie veel streamers met servercrashes (ongeveer ieder uur), maar op het eerste gezicht lijkt het me echt een vette survival game!
Lijkt het een beetje op PUBG ? Hoe moet ik het spel voorstellen, in PUBG kom je met parachut naar beneden. Maar hier meer een station ergens ?
Alvast bedankt.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

quote:
astyle61 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 12:16:
[...]

Lijkt het een beetje op PUBG ? Hoe moet ik het spel voorstellen, in PUBG kom je met parachut naar beneden. Maar hier meer een station ergens ?
Alvast bedankt.
Misschien is het handig als je gewoon een gameplay video bekijkt dan krijg je een beter beeld. Als je denkt dat dit PUBG is dan kom je thuis van een koude kermis. Het enige vergelijkbare aspect is dat het een rogue like game is, oftewel dood is gameover.

• astyle61
quote:
Ircghost schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 12:40:
[...]

Misschien is het handig als je gewoon een gameplay video bekijkt dan krijg je een beter beeld. Als je denkt dat dit PUBG is dan kom je thuis van een koude kermis. Het enige vergelijkbare aspect is dat het een rogue like game is, oftewel dood is gameover.
Ik heb wat video's net gekeken. ik kreeg het niet echt uit, wat er gebeurde als je dood bent wat gebeurd er dan. Ben je al je loot kwijt, dus je moet opnieuw beginnen? Dat is dan wel jammer, wat is je doel dan in PUBG ga je voor Chicken dinner.. maar bij Scum :)

• Baelrog
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 18-06 14:33
quote:
astyle61 schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 12:43:
[...]

Ik heb wat video's net gekeken. ik kreeg het niet echt uit, wat er gebeurde als je dood bent wat gebeurd er dan. Ben je al je loot kwijt, dus je moet opnieuw beginnen? Dat is dan wel jammer, wat is je doel dan in PUBG ga je voor Chicken dinner.. maar bij Scum :)
Ja je bent alles kwijt, gisteren even kort gespeeld en twee keer dood. Je kan volgens mij wel terug naar je corpse om te looten, maar iemand kan je al voor zijn.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Voor zover ik zie wordt je bij het begin van een nieuw leven gewoon willekeurig ergens gespawned op de kaart. Ik hoorde dat als je genoeg ingame 'fame' hebt, je in de buurt van een buddy kan spawnen.

Als je dood gaat dan ben je inderdaad al je loot kwijt. Ik weet de details niet, maar in theorie zou je als je op dezelfde server zit je eigen spullen weer moeten kunnen terugvinden, althans dat was in Dayz wel zo (als je maar binnen x minuten op de plek terugkwam).

Het doel van SCUM t.o.v. PUBG is survival. Kijk naar de extreme simulatie van eten (zelfs vitaminen), drinken, zelfs je stoelgang ;). Er is, in ieder geval nu, geen 'einde van de ronde'. Je overleeft gewoon dag in dag uit, je komt zombies en spelers tegen. De spelers kunnen vijandig zijn, maar je kunt ook samenwerken. Het is dus meer een RPG met een FPS element.

Ircghost wijzigde deze reactie 30-08-2018 12:54 (15%)

• astyle61
quote:
Ircghost schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 12:53:
Voor zover ik zie wordt je bij het begin van een nieuw leven gewoon willekeurig ergens gespawned op de kaart. Ik hoorde dat als je genoeg ingame 'fame' hebt, je in de buurt van een buddy kan spawnen.

Als je dood gaat dan ben je inderdaad al je loot kwijt. Ik weet de details niet, maar in theorie zou je als je op dezelfde server zit je eigen spullen weer moeten kunnen terugvinden, althans dat was in Dayz wel zo (als je maar binnen x minuten op de plek terugkwam).

Het doel van SCUM t.o.v. PUBG is survival. Kijk naar de extreme simulatie van eten (zelfs vitaminen), drinken, zelfs je stoelgang ;). Er is, in ieder geval nu, geen 'einde van de ronde'. Je overleeft gewoon dag in dag uit, je komt zombies en spelers tegen. De spelers kunnen vijandig zijn, maar je kunt ook samenwerken. Het is dus meer een RPG met een FPS element.
aha, het is mijn nu wat duidelijker. het is zo wie zo early access dus er zal denk ik wel een doel komen. Ik ga erover na denken of ik het wel of niet wil kopen. Anders heb je op steam wel refund, als ik het echt niks vind.

Maar bedankt voor je uitleg. _/-\o_

• NoFearCreations
  • Laatst online: 19:19
Zit eraan te twijfelen om hem aan te schaffen, maar zie nog nergens of er ook een soort (safe)storage is.

Ik ben groot fan van Dayz:Epoch en Arma3:Exile. Vanilla Dayz vond ik weinig aan, erg herhalende gameplay zonder enig doel. Dat is de reden dat ik Dayz:SA ook niet meer speel.

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | RoG R280 Platinum 3GB | 12GB DDR3 | Windows 10.1 |

• Nemm
  • Laatst online: 18-06 10:45
quote:
Je overleeft gewoon dag in dag uit, je komt zombies en spelers tegen. De spelers kunnen vijandig zijn, maar je kunt ook samenwerken. Het is dus meer een RPG met een FPS element.
Wat ik mij dan alleen afvraag is wat er gebeurd als je uitlogt. Ben je dan direct offline, en kan je de volgende keer weer verder gaan? Ik kan mij namelijk voorstellen dat gebruikers dit doen om bijvoorbeeld gevechten te vermijden als blijkt dat ze het niet gaan winnen.

Verder wat Streams zitten kijken, en tot nu toe bevalt het me wel. Ben alleen benieuwd of dat na een maand nog zo is. Het "mee kijken" gehalte is in ieder geval vrij hoog op het moment :)

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 16:27

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

quote:

Je kan met x aantal punten bij iemand of specifiek punt spawnen inderdaad.

Verder gelijk aan DayZ qua spawnen, zolang je op tijd bij je lichaam bent kan je die looten en evt in stukken snijden :> :P

hoe zit het nu met de servers? is dat al wat stabieler?

gamepc Nick Battlelog: ACEpr0faker Steam: pr0faker Twitch

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

quote:
Nemm schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 15:32:
[...]

Wat ik mij dan alleen afvraag is wat er gebeurd als je uitlogt. Ben je dan direct offline, en kan je de volgende keer weer verder gaan? Ik kan mij namelijk voorstellen dat gebruikers dit doen om bijvoorbeeld gevechten te vermijden als blijkt dat ze het niet gaan winnen.

Verder wat Streams zitten kijken, en tot nu toe bevalt het me wel. Ben alleen benieuwd of dat na een maand nog zo is. Het "mee kijken" gehalte is in ieder geval vrij hoog op het moment :)
Hoogstwaarschijnlijk het 'standaard' systeem van mmorpg, tijdens combat kun je niet uitloggen. Doe je het toch, dan is je character misschien wel 3 minuten aanwezig op de server en een makkelijk doel. Na combat heb je een cooldown periode voordat je normaal (meteen) mag uitloggen.

Bij dit soort spellen worst (zodra het stabiel draait) je inventory etc opgeslagen zodat je de volgende keer gewoon verder kan.

In dayz kan je zelfs tenten opslaan die blijven staan nadat je uitlogt.

• Kecin
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 19:41

Kecin

Je keek.

Kwam hem net tegen op Steam. Ga het wel even in de gaten houden. Ziet er wel uit als een combinatie van DayZ en PUBG o.i.d... Maar helemaal aanspreken doet het me nog niet.
Wel nieuwsgierig. Zou wel een demo willen spelen ofzo.

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

• The_Marsmellow
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 09-06 13:50

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Gisteren twee uur gespeeld nog niet echt een survival gevoel overgehouden aan het spel.

In totaal vier keer dood gegaan 3 keer een moordlustige zombie en 1 keer een zwijn gekopt, wel al wapens gevonden maar nog geen bijpassende kogels het is allemaal nog veel uitzoeken.
Ook erg veel info op het Metabolism tabje, hier is het mij nog onduidelijk wat je allemaal kan.

Het is in ieder geval leuk om weer is een andere type game te spelen en zonder enig uitleg erin te duiken.

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

• maddog03
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 19:06
Hoe zit het trouwens met samen spelen?

• 2dope
  • Laatst online: 30-05 13:46
Leuk spel wel, veel mogelijkheden, maar ook nog héél veel ruwe randjes (logisch met Early Access). Heb er denk ik nu een uur of 6 in zitten en de ene speelsessie is een stuk leuker dan de ander. De map is enorm en er zijn geen voertuigen, tel daarbij op dat je stamina snel opraakt en traag hergenereerd. Ik heb dus al sessies gehad waarin ik een half uur lang alleen maar aan het lopen ben met tussenpozen van een minuutje om weer op adem te komen, en weer door te joggen. Die uitgestrektheid van de kaart heeft in die zin voor- en nadelen. Voertuigen zijn trouwens wel de bedoeling in een later stadium.

Graphics zijn bij vlagen erg goed, m.i. mooier dan soortgelijke survival-games die ik ken. Vooral lichteffecten/zonsopkomst/ondergang/god rays zijn heel mooi gedaan. Binnentextures zijn wat minder en ook objecten kunnen nog wel een goeie oppoetsbeurt gebruiken.

Verder is de melee combat vooral erg grappig. Ik volg dit spel al een tijdje en was destijds erg onder indruk van de developer diary waarin ze de voortgang van het vechtsysteem laten zien:

YouTube: SCUM - Melee Combot Demo (NEW Open World Survival)

Anyway game met veel potentie maar echt weggeblazen ben ik nog niet. Inmiddels al wel een paar goede spots kunnen inventariseren waar doorgaans goeie loot ligt, dat helpt al aardig. Verder is het wel leuk om de Twitch streams van Shroud en Kotton in de gaten te houden, zijn vaardige survival-gamers die al langere tijd bezig zijn met SCUM en een goede indruk kunnen geen van wat je zoal kunt verwachten in de game.

• 2dope
quote:
maddog03 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:54:
Hoe zit het trouwens met samen spelen?
Wat wil je weten? Je kunt samen spelen met wie je wil, je kunt squads vormen, ik weet alleen niet wat het maximale aantal spelers per squad is. Grootste wat ik gezien heb is 3, maar het schijnt weer afhankelijk te zijn van de squad leader.

Met je teammates kun je bijv. items uitwisselen en bij elkaar spawnen. Dat laatste kost (100) reputatiepunten wat behoorlijk veel is. Reputatiepunten verdien je weer door het publiek te vermaken (de 'lore' van SCUM is dat je samen met andere gevangenen op een eiland gedropt wordt en onderdeel wordt van een real life show). Bijvoorbeeld door zombies in elkaar te timmeren, andere spelers te vermoorden of te winnen in zogenaamde events (je kunt bijvoorbeeld TDM-events doen in een afgebakende arena) maar ook alleen al boompjes omhakken levert reputatiepunten op.

Nog interessant om op te merken is het open voice systeem. Je kunt met iedereen praten die dichtbij genoeg is om je te verstaan. Sowieso zal je merken dat je vaak andere spelers tegen het lijf loopt die (ook) geen wapens bij zich dragen en dan is het vaak een logische optie om samen (kortstondig) op te trekken.

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 16:27

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

quote:
2dope schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 13:49:
[...]

Wat wil je weten? Je kunt samen spelen met wie je wil, je kunt squads vormen, ik weet alleen niet wat het maximale aantal spelers per squad is. Grootste wat ik gezien heb is 3, maar het schijnt weer afhankelijk te zijn van de squad leader.

Met je teammates kun je bijv. items uitwisselen en bij elkaar spawnen. Dat laatste kost (100) reputatiepunten wat behoorlijk veel is. Reputatiepunten verdien je weer door het publiek te vermaken (de 'lore' van SCUM is dat je samen met andere gevangenen op een eiland gedropt wordt en onderdeel wordt van een real life show). Bijvoorbeeld door zombies in elkaar te timmeren, andere spelers te vermoorden of te winnen in zogenaamde events (je kunt bijvoorbeeld TDM-events doen in een afgebakende arena) maar ook alleen al boompjes omhakken levert reputatiepunten op.

Nog interessant om op te merken is het open voice systeem. Je kunt met iedereen praten die dichtbij genoeg is om je te verstaan. Sowieso zal je merken dat je vaak andere spelers tegen het lijf loopt die (ook) geen wapens bij zich dragen en dan is het vaak een logische optie om samen (kortstondig) op te trekken.
Hoe is de server kwaliteit? Is het crashen inmiddels al verbeterd of verminderd?

gamepc Nick Battlelog: ACEpr0faker Steam: pr0faker Twitch

• 2dope
quote:
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:38:
[...]

Hoe is de server kwaliteit? Is het crashen inmiddels al verbeterd of verminderd?
Lastig te zeggen, daarvoor heb ik er nog te weinig tijd in zitten denk ik. Zelf ben ik maar een paar keer verbroken tijdens het spelen als ik eenmaal in een server zat maar zag het afgelopen week bij verschillende streamers nog vaak misgaan. Wel vaak gehad dat überhaupt het verbinden naar een server drie of vier pogingen nodig had. Vanavond nog maar eens kijken hoe het gaat, er zijn vandaag al wel weer meerdere patches uitgebracht.

Je ziet ook dat de Steam-reviews de game massaal afbranden vanwege serverissues. Enerzijds snap ik het wel want je koopt uiteindelijk wel gewoon een game (al is het maar €16,99), maar anderzijds heb ik zoiets van, het is wel Early Access. Geef die gasten even de tijd om te wennen aan 250.000 nieuwe spelers na één dag.

• Craftop
  • Laatst online: 10-06 11:54
quote:
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 16:38:
[...]

Ik heb meerdere streams zitten kijken de dagen voorafgaand aan de release, en ik was zwaar verrast dat er elk half uur wel weer een server crash was; leuk omdat de loot respawned maar niet chill als je dood gaat net op zo'n moment.

Nu echter, heb ik er een uurtje of 12-14 in zitten en heb ik nog geen enkele crash meegemaakt. Dat voelt goed. Echter nog wel regelmatig last van lagspikes en teleporting enemies. Maar verder erg onder de indruk van het type spel. Voor een early access Lang niet slecht en ben erg benieuwd wat er allemaal nog aan toegevoegd gaat worden. En zoals ik denk gaat dat aardig wat content en opties zijn!

• 2dope
Gisteravond weer een lange speelsessie gehad op dezelfde server. In vier uur tijd denk ik twee keer gedisconnect, maar dat is geen ramp want onmiddellijk reconnecten en je bent na een paar seconde weer waar je was. Het 'voordeel' van die disconnects is dat de game daarna weer mega smooth loopt. Als je langdurig op dezelfde server zit worden de lagspikes steeds erger. Gewoon handmatig even de server verlaten en opnieuw verbinden helpt evengoed.

Los van de verbindingsissues verder een behoorlijk solide survivalgame voor het huidige stadium. Zaken als wandelen, joggen, sprinten, springen, klimmen, kruipen, pronen, vaulten etc. werken gewoon goed. Ook het looten en craften werkt erg makkelijk als je 't eenmaal doorhebt.

• Deleon78
  • Laatst online: 19:42
Voor degenen die van PUBG afkomen: Crouchend lopen is te horen. Werd net recht in m'n gezicht geschoten terwijl ik dacht iemand te ambushen : ]

• daltona
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 03-06 18:12
Ik heb hem even geprobeerd.
ff kort door de bocht. na uren lopen had ik eindelijk wat gear en wapens word ik vanachter gekilled door een speler. alles kwijt... overnieuw beginnen... knal knal, weer alles kwijt...
Niet echt mijn soort game, al snap ik wel dat veel mensen er van houden.
Dan heb ik toch iets meer met Escape from Tarkov, waarbij je ook alles kwijt kan raken, maar als je de uitgang vind wel alle loot kan houden.

Zou het mooi vinden als er in de toekomst iets komt als een homebase waar je je bij elkaar gesprokkelde items kan bewaren.

Ryzen 5 1600 @3.8Ghz 16Gb @3200Mhz GTX1070ti 1440p@144hz on a AOC AGON AG271QX

• Deleon78
quote:
daltona schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 14:11:

Zou het mooi vinden als er in de toekomst iets komt als een homebase waar je je bij elkaar gesprokkelde items kan bewaren.
Dat zit er al in. Bij crafting heb je een crate en een improvised shelter. Deze blijven bestaan, maar je moet ze wel verborgen houden. Anders rooft iemand het leeg 8)7

• daltona
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 03-06 18:12
quote:
Deleon78 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 15:50:
[...]

Dat zit er al in. Bij crafting heb je een crate en een improvised shelter. Deze blijven bestaan, maar je moet ze wel verborgen houden. Anders rooft iemand het leeg 8)7
Dat snap ik, maar dus weer al je loot weg 8)7 |:(

Ryzen 5 1600 @3.8Ghz 16Gb @3200Mhz GTX1070ti 1440p@144hz on a AOC AGON AG271QX

• Deleon78
Dan moet je het beter verbergen? :)
Het zou z'n charme echt verliezen als er geen risico was.

Ga dan gewoon single player spelen, ben je in een keer klaar :)

• Deleon78
Weet iemand hoe je paddestoelen verzamelt? Ik kan ze alleen rechtstreeks opeten, maar heb ze nodig voor stew ingredients :(

• Jelle Brolnir
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 10:34
Ben eergister ook begonnen met scum, gisteren poos met groep opgetrokken, vandaag ook, best grappig en spannend ook toen we met zijn allen besloten airfield te bestormen xD Er liepen echter naast mensen die bij de squad wilde ook randoms tussen. Dus het was een puinhoop naast de robots en zombies.
Vandaag gesolo'd, genoten van de graphics en het landschap. 1 en ander gecraft, het is best leuk voor 16 euro. Echter heel laggy, beroerd geoptimaliseerd (epic of low, zelfde fps) en ik mis gewoon nog het 1 en ander. Maar voor mij het geld op het moment wel waard.

• Ebayzo
  • Registratie: juli 2001
  • Nu online

Ebayzo

Gekke eend

Even volgen. Maar proef alweer de standaard preorder zaken waardoor ik, voordat er wellicht ooit misschien eventueel een 1.0 komt, alweer ben afgehaakt.

Server issues, lag en beroerde optimalisatie. Wacht wel even voordat hij op mijn DayZ,PUBG en Tarkov stapel komt.

Flickr

• Dhrax
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 18-06 15:25
quote:
Ebayzo schreef op woensdag 5 september 2018 @ 06:43:
Server issues, lag en beroerde optimalisatie. Wacht wel even voordat hij op mijn DayZ,PUBG en Tarkov stapel komt.
Inderdaad, de survival games schieten als paddestoelen uit de grond.
Ik ben wel klaar met dit soort projectjes;

DayZ - komt nooit af ...
PUGB - veel lag, hit detection is zeer matig
Tarkov - word een DayZ 2.0 langlopende issues krijgen ze niet onder controle

De prijs is echter wel prima, meer dan 16 EUR is de game ook niet waard in deze vorm :)

Intel i7 4770K | MSI Z87-G45 Gaming5 | Noctua DH-15 | Kingston HyperX Savage DDR3 1866 16GB | Gigabyte GTX980Ti | BeQuiet! Straight Power10 800W | Focusrite Scarlet 2i4 | Logitech G903 | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum |

• 2dope
quote:
Ebayzo schreef op woensdag 5 september 2018 @ 06:43:
Even volgen. Maar proef alweer de standaard preorder zaken waardoor ik, voordat er wellicht ooit misschien eventueel een 1.0 komt, alweer ben afgehaakt.

Preorder zaken? Early access bedoel je denk ik?

Server issues zijn al een stuk minder iig. Ze zijn er nog lang niet maar ze zijn wel goed op weg :)
Ik heb mijn 17 euro er al wel weer uit met inmiddels 40 uur op de klok :P

• Ebayzo
  • Nu online

Ebayzo

Gekke eend

@2dope Ja, maar iedereen zegt altijd "ze zijn goed op weg" bij dit soort projectjes. Tarkov was ook "goed op weg" maar heeft nog net zoveel ellende als voorheen. De hardnekkige tekortkomingen krijgen ze gewoon niet opgelost. En dat is jammer! Want het zijn vaak wel goede concepten.

Flickr

• 2dope
quote:
Ebayzo schreef op woensdag 5 september 2018 @ 12:05:
@2dope Ja, maar iedereen zegt altijd "ze zijn goed op weg" bij dit soort projectjes. Tarkov was ook "goed op weg" maar heeft nog net zoveel ellende als voorheen. De hardnekkige tekortkomingen krijgen ze gewoon niet opgelost. En dat is jammer! Want het zijn vaak wel goede concepten.
Vind ik ook jammer hoor. DayZ kan ik weinig over zeggen, Rust evenmin, maar dat zijn uiteindelijk behoorlijke hoofdpijntrajecten geworden naar ik heb begrepen.

Escape from Tarkov heb ik veel gedaan en hoewel er momenteel nog steeds met grote regelmaat desync plaatsvindt en ze (schijnbaar) ook nog kampen met veel cheaters, vind ik het eigenlijk best goed speelbaar in de huidige vorm. Het is nog geen 1.0 maar onspeelbaar is het zeker niet. Ik speel het zelf momenteel wat minder maar kijk nog regelmatig streams van bekende Tarkov-spelers en dat gaat gemiddeld genomen best prima.

De terughoudendheid snap ik verder heel goed, maar voor een eerste week Early Access vind ik het zeker niet slecht. Dit topic loopt voorlopig in ieder geval nog niet echt storm :P

• Ebayzo
  • Nu online

Ebayzo

Gekke eend

@2dope ach, even de streamer hype-train afwachten, dan komt dit topic wel tot leven.

Flickr

• Crazy Harry
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 23-04 17:03

Crazy Harry

Altijd te laat

Ik heb nog geen problemen ervaren. Geen crashende server, geen lag. Wel bugs uiteraard, vooralsnog vooral visueel (boomstammen die in de lucht zweven na het omkappen van een boom) maar niets wat het onspeelbaar zou maken ofzo.

Croteam van Serious Sam ontwikkelt mede de game, daarmee heb ik er wel vertrouwen in dat eventuele problemen slagvaardig aangepakt worden.

• Deleon78
quote:
Deleon78 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 23:22:
Weet iemand hoe je paddestoelen verzamelt? Ik kan ze alleen rechtstreeks opeten, maar heb ze nodig voor stew ingredients :(
Voor degenen die dit ook niet wisten: de default interact optie is "eat". Maar als je "F"(interact) ingedrukt houdt, krijg je alle mogelijke interactie-opties, waaronder "Pick Up".

Tijd om koken te gaan oefenen :)

(je krijgt trouwens de optie "Store" bij bv die rozebottel(?) struiken en maisvelden etc. Nog niet helemaal achter wat het is, maar je zal wel items kunnen opslaan in containers (anders dan planten), die ook bewaard blijven na d/c, zoals in je eigen wooden container)

• sasaa
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 11-12-2018
ik ben erg interesseert in scum, maar wacht nog even.
het is eigenlijk een soort van dayz standalone. alleen met andere spel elementen erin zoals de fame-points waarmee je kan kiezen waar je spawnt of deathmatches kan doen.

ik ken het alleen van streamers en youtuber's maar het statistieken scherm is Enorm indrukwekkend.
ook moet je enorm opletten met het samen stellen van je character en dergelijke.

het meest aparte vind ik het aangepaste "slimme" 3rd person systeem, doe dan via de server locked op 1st of 3rd person.
het is namelijk zo als je samen speelt en je maat loopt achter je dat je hem na een tijdje niet ziet terwijl hij recht achter je loopt.
interessant maar ook heel erg apart

Even afwachten voor mij, ook omdat ik weet dat ik enorm veel tijd erin ga stoppen.

sasaa wijzigde deze reactie 11-09-2018 09:42 (23%)

• Deleon78
De slimme 3rd person vind ik awesome, zo ook het camouflage systeem. De stats zien er indrukwekkend uit, maar in de praktijk is het (op dit moment?) sterk versimpeld in effect.
Ik heb nu een paar uurtjes erin zitten, maar ik zie wel wat problemen.
- Gear en eten is eenvoudig te krijgen, dus er is geen enkele incentive om verder te spelen.
- Server-based betekent dat je een persistent world kan hebben, maar betekent ook dat je lege servers hebt (niet iedereen is tegelijk online, mensen stoppen, zo veel servers dat opvullen slechts beperkt kan).
- Begin is eigenlijk altijd dezelfde grind (ok ok, een uurtje maar, daarna: zie hierboven).

Ik heb nu eigenlijk alleen nog cooking wat ik wil proberen, maar heb nog geen pan. Inmiddels wel 5 hidden stashes, extra sets gear etc, maar ja, wat moet je er mee.

De eerste paar uurtjes waren wel leuk, dat dan weer wel. Beetje uitzoeken hoe craften werkt etc.
Kwam op een gegeven moment een duo tegen, en ik wilde een lootrun doen met alleen een pistol (ivm bagspace). Ze hadden me gehoord, dus ik stealthy in het bos. Ze werkten methodisch door het bos om me te vinden, maar ik wachtte rustig tot ik eentje me passeerde. Een pistolshot in het hoofd, dood. De andere keek nog even, maar durfde het niet aan en rende toch maar weg :P
Op zich geen super verhaal, maar was spannend en geeft wel een kick.

Ik heb events nog niet geprobeerd, dat voelt meer als een half-arsed battle-mode die niks toevoegt. Kan je beter een echte shooter gaan spelen denk ik dan. Je speelt niet met je gear en niet met je leven :S
Jammer ook dat de stats (kills etc) alleen over events gaan. Je kan niet zien hoeveel mensen je in je normale game hebt omgelegd etc.

Misschien dat ze met nieuwe features wel weer nieuwe game-elementen kunnen toevoegen. Het is tenslotte pas early access. Op zich het geld wel waard. Mooie graphics ook wat mij betreft :)

Deleon78 wijzigde deze reactie 11-09-2018 12:15 (5%)

• MrAelon
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 13-06 16:46
Paar videos van VintageBeef gekeken, lijkt erg leuk. Zou het toch echt mooi vinden wanneer een dergelijk spel gereleased wordt voor de PS4. Je hebt die Xbox zombie survival game die mij ook erg aanspreekt maar helaas geen Xbox systeem in huis.

Siege gameplay: https://tinyurl.com/ycylksoy

• 2dope
Deleon78 schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:12:
De slimme 3rd person vind ik awesome, zo ook het camouflage systeem. De stats zien er indrukwekkend uit, maar in de praktijk is het (op dit moment?) sterk versimpeld in effect.
Ik heb nu een paar uurtjes erin zitten, maar ik zie wel wat problemen.
- Gear en eten is eenvoudig te krijgen, dus er is geen enkele incentive om verder te spelen.
- Server-based betekent dat je een persistent world kan hebben, maar betekent ook dat je lege servers hebt (niet iedereen is tegelijk online, mensen stoppen, zo veel servers dat opvullen slechts beperkt kan).
- Begin is eigenlijk altijd dezelfde grind (ok ok, een uurtje maar, daarna: zie hierboven).

Ik heb nu eigenlijk alleen nog cooking wat ik wil proberen, maar heb nog geen pan. Inmiddels wel 5 hidden stashes, extra sets gear etc, maar ja, wat moet je er mee.

De eerste paar uurtjes waren wel leuk, dat dan weer wel. Beetje uitzoeken hoe craften werkt etc.
Kwam op een gegeven moment een duo tegen, en ik wilde een lootrun doen met alleen een pistol (ivm bagspace). Ze hadden me gehoord, dus ik stealthy in het bos. Ze werkten methodisch door het bos om me te vinden, maar ik wachtte rustig tot ik eentje me passeerde. Een pistolshot in het hoofd, dood. De andere keek nog even, maar durfde het niet aan en rende toch maar weg :P
Op zich geen super verhaal, maar was spannend en geeft wel een kick.

Ik heb events nog niet geprobeerd, dat voelt meer als een half-arsed battle-mode die niks toevoegt. Kan je beter een echte shooter gaan spelen denk ik dan. Je speelt niet met je gear en niet met je leven :S
Jammer ook dat de stats (kills etc) alleen over events gaan. Je kan niet zien hoeveel mensen je in je normale game hebt omgelegd etc.

Misschien dat ze met nieuwe features wel weer nieuwe game-elementen kunnen toevoegen. Het is tenslotte pas early access. Op zich het geld wel waard. Mooie graphics ook wat mij betreft :)
Ik heb er een soortgelijk gevoel bij. Inmiddels al wel 40+ uren erin zitten en heb 't nog steeds wel redelijk naar m'n zin, maar heb ook vaak gewoon *geen reet* te doen. Je moet er echt met vrienden wat van maken want de game biedt zelf bijzonder weinig vermaak. Ik ben ook heel benieuwd naar voertuigen en wat meer end-game content. Wat denk ik zou helpen zijn wat goede base-building/fortification features om een soort FOB te maken voor jou en je squad (of als lone wolf). Verder nog altijd last van desync/teleporterende spelers (en puppets) al is dat al sterk verminderd sinds de verschillende patches van afgelopen tijd.

Ben niettemin geïnteresseerd in de verdere ontwikkeling van de game, want zoals al eerder gezegd vind ik dat ze met een behoorlijk sterke basis zijn begonnen op day 1 van EA.

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 24-05 13:48
Dit spel is ook geweldig, ben niet die enige volgens mij, PUBG verliest veel spelers door dit spel.

• Deleon78
Vlizzjeffrey schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:38:
Dit spel is ook geweldig, ben niet die enige volgens mij, PUBG verliest veel spelers door dit spel.
Die relatie betwijfel ik :)
@2dope Ze zijn zeker sterk begonnen. Ik heb met basebuilding hetzelfde als met de shelter (of met name de storage): ik kan niet continu bewaken, dus wat voor nut heeft een base? :) Dan moet ik een internationaal gezelschap samenstellen en elke dag 8 uur gamen, 8 uur werken en 8 uur slapen. Lijkt wel werk!

Ik zie het nog niet helemaal, hoewel ik me nog wel vermaak :)

Deleon78 wijzigde deze reactie 11-09-2018 14:56 (43%)

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

@Deleon78 mooie samenvatting van het spel in de huidige staat, ik denk dat je de spijker op zijn kop slaat!

@Vlizzjeffrey ik zie het meerdere mensen stellen, maar als fervent Dayz en PUBG fan zie ik nauwelijks een relatie / overeenkomst tussen beide genres aan spellen. Lijkt mij dat mensen die switchen van PUBG naar SCUM dat ze van een koude kermis thuiskomen.

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 24-05 13:48
Ircghost schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:56:
@Deleon78 mooie samenvatting van het spel in de huidige staat, ik denk dat je de spijker op zijn kop slaat!

@Vlizzjeffrey ik zie het meerdere mensen stellen, maar als fervent Dayz en PUBG fan zie ik nauwelijks een relatie / overeenkomst tussen beide genres aan spellen. Lijkt mij dat mensen die switchen van PUBG naar SCUM dat ze van een koude kermis thuiskomen.
veel van me vrienden en ikzelf zijn van pubg naar scum gegaan, en we vinden het allemaal geweldig, kvond het wel opvallend dat wanneer scum uitkwam dat pubg voor het eerst onder de miljoen spelers dook, leek me best mogelijk dat het met elkaar te maken had.

• sasaa
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 11-12-2018
Kan natuurlijk ook zijn dat PUBG over de hype heen is.

Ik zag gister dat de server files van dayz volgende week vrijkomen (als ze dat waarmaken) en ik denk dat ook een hoop gaat schelen in de player counts.

maar goed scum is natuurlijk ook nieuw en anders, ach we zien het wel :P

• Rudolf
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 14:06
Post apocalyps zombie survival... het is nog steeds een genre wat me aanspreekt en ben nog steeds op zoek naar een goede game in dit genre. Maar ik heb inmiddels H1Z1, rust en dayz en speel geen van alle meer, omdat ze allemaal wel problemen hebben en eeuwig in EA lijken te blijven.

• Deleon78
Dit is geen zombie survival imho. Survival met wat zombies, sure, maar geen zombie survival. Die vormen echt geen gevaar.
Left 4 Dead is meer zombie survival ;)

• 2dope
Dat met die shelters gaat nog altijd niet lekker of wel? Gisteravond mijn eerste shelter gebouwd ter test, had nogal wat voeten in de aarde aangezien het nog wat onduidelijk is welke materialen je moet gebruiken, althans de durability ervan. Ik had namelijk een normaal touw gevonden met 40/50 durability ofzo en daar lukt het dan dus niet mee. Ik heb toen in de plaats daarvan twee makeshift touwen gemaakt van rag stripes, paar boompjes omgehakt en de shelter neergezet. Ik had zoveel hout dat ik daar meteen een berg planken van heb gezaagd om ook een stash box erbij te zetten.

Vervolgens ben ik een nabije woning ingelopen om een aansteker/snijplank te zoeken, maximaal 50 meter van m'n shelter vandaan. Eenmaal teruggekomen, max. twee minuten later, waren én mijn shelter én mijn stash box verdwenen en stonden er in de plaats twee kreunende Puppets :{ De omgezaagde bomen met overal takken bezaaid op de grond waren nog wel aanwezig. Ik las al dat mensen soms hun Shelter kwijt zijn na een tijdje niet gespeeld te hebben, maar letterlijk na twee minuten en binnen een 50 meter radius te zijn gebleven vond ik het wel erg bijzonder.

Ik heb wel m'n eerste beer geschoten gisteravond, kun je leuke gear van maken :P

• Deleon78
Hmm misschien dat de zombies het afbreken, kan ik me wel iets bij voorstellen. Mijn shelters en boxes bleven gewoon staan in ieder geval. Misschien een bug, donnow.
Heb het spel zelf verwijderd nadat ik debiel doodging. Ik merkte dat ik er gewoon geen zin meer in had, ook al had ik volledige gearsets in box.
Ragequit? Meh meer onverschilligheid :P
Probeer het over paar patches weer en ik houd het in de gaten.

Die beargear lijkt me vooral grappig maar niet nuttig, of heeft het ook nog toegevoegde waarde?

• 2dope
Deleon78 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 15:21:
Hmm misschien dat de zombies het afbreken, kan ik me wel iets bij voorstellen. Mijn shelters en boxes bleven gewoon staan in ieder geval. Misschien een bug, donnow.
Heb het spel zelf verwijderd nadat ik debiel doodging. Ik merkte dat ik er gewoon geen zin meer in had, ook al had ik volledige gearsets in box.
Ragequit? Meh meer onverschilligheid :P
Probeer het over paar patches weer en ik houd het in de gaten.

Die beargear lijkt me vooral grappig maar niet nuttig, of heeft het ook nog toegevoegde waarde?
Ik merk ook wel een beetje sleur inmiddels. Waarschijnlijk wordt het (voor mij) een stuk interessanter als er voertuigen worden geïntroduceerd en er wat gewoon wat meer te doen is. Base-building of in ieder geval barricades en dergelijke zouden ook al helpen, met de mogelijkheid om bepaalde locaties echt als een soort FOB te gaan gebruiken.

Nee dat idee had ik niet bij die beargear, eerder het nadeel dat je met zo'n gigantisch hoofd nogal opvalt. Geen idee of die 'bear paws' ook extra damage opleveren bij fistfights, ik gok van niet :P

• Deleon78
@2dope maar zo gauw je uitlogt.... Daar gaat je base..

Je hebt ook brass knuckles. Ik denk dat die en de paws gewoon damage doen hoor, vanuit de boxing skill ipv melee skill.

• Heyman
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 17-06 14:53
Gisteren met een beetje pech alle loot verloren, zelfs na 3x opnieuw inspawnen geen succes bij het terughalen van de loot... zombies die non stop op mijn corps stonden en maar niet weg wilden gaan... Flink balen en dus gisteren gewoonweg gestopt. Heb nu prima weer zin om opnieuw te beginnen, kijken of ik toch een andere loadout neem (bvb AK+MP5 of AK+shotty) puur om wat meer tegen groepjes zombies te kunnen doen, dan wanneer je met sniper+AK loopt. Ik heb er in ieder geval wel weer zin in en vertrouw er ook wel op dat het spel zeg gewoon verder gaat ontwikkelen.

Zeker het 'slow game' principe spreekt me prima aan, ik hoef niet dagelijks veel uren te maken, kan zonder al te veel 'skills' prima mee komen en plezier hebben ;)

• Tomski1986
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 18-06 16:01
Weinig interesse in deze game precies..
Het is alleszinds zeer tof en de makers zijn er echt wel mee bezig.

• Def!ance
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 18-02 11:50

Def!ance

Assumption is the mother.....

Heyman schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:41:
Gisteren met een beetje pech alle loot verloren, zelfs na 3x opnieuw inspawnen geen succes bij het terughalen van de loot... zombies die non stop op mijn corps stonden en maar niet weg wilden gaan... Flink balen en dus gisteren gewoonweg gestopt. Heb nu prima weer zin om opnieuw te beginnen, kijken of ik toch een andere loadout neem (bvb AK+MP5 of AK+shotty) puur om wat meer tegen groepjes zombies te kunnen doen, dan wanneer je met sniper+AK loopt. Ik heb er in ieder geval wel weer zin in en vertrouw er ook wel op dat het spel zeg gewoon verder gaat ontwikkelen.

Zeker het 'slow game' principe spreekt me prima aan, ik hoef niet dagelijks veel uren te maken, kan zonder al te veel 'skills' prima mee komen en plezier hebben ;)
Waar speel jij, ik heb moeite met spelers online te vinden, en de paar die ik vind moet ik helaas afmaken omdat ze hostile zijn.

http://www.gotlive.nl | XBL : DeFiAnCeNL

• Ebayzo
  • Nu online

Ebayzo

Gekke eend

Speelt iemand dit? Gister aangeschaft, kostte niet zoveel maar blijkbaar is dit topic dood? Miskoop?

Flickr

• MonkeySandwich
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 11:39
Nu ook 25% korting in de steam sale.

• cmegens
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 12:53
topic en de game zijn zeker niet dood, maar van een leien dakje gaat het zeker niet. Game kreeg in begin wel wat tractie, omdat het zeker indrukwekkende features heeft. Grote map, graphics niet al te slecht, complexe loot en crafting mogelijkheden, etc. Helaas waren en zijn de battle mechanics nog steeds wat gaar, het is meer geluk dat je iemand killed dan skill. Hierdoor wordt de game eigenlijk een grote loot en crafting simulator en daar is na een tijdje de lol wel vanaf.
De game heeft zeker potentie, maar daar is nog wel aardig wat ontwikkeling voor nodig.
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Microsoft

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True