Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• MarcBEl
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 14-04 09:35
Hallo iedereen

Ik zou u een vraag willen stellen omdat ik totaal ontevreden ben over mijn browser (Ti-Zen) op mijn Samsung UE55KS9000 smart-tv.

Ik zou hem willen transformeren met behulp van een android tv box om meer mogelijkheden te hebben en mijn internetervaring op TV te verrijken.

Wat ik graag zou willen zien zijn de volgende mogelijkheden:

1. Webpagina's afdrukken op een Wi-Fi Printer + een goede browser
2. E-mails versturen via TV
3. Android apps downloaden van de google play store en ze installeren.
4. Integratie met een samsung smart phone A5 (2016) (niet primair)
5 en, indien mogelijk, een goede afstandsbediening voor de TV en al zijn functies.

Welke beste oplossing kunnen jullie voorstellen ?

Hartelijk dank voor uw bereidwillige hulp en medewerking.
Uw suggesties zijn zeer welkom en ik zal ze verder bestuderen, omdat ik ze op dit moment niet ken.

Met vriendelijke groeten,
...

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 17-04 13:27

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Inmiddels weet je dat GoT geen helpdesk is waar je zo even je vragen kunt droppen. Eigen vooronderzoek/inzet is een vereiste. Ook deze gaat daarom op slot. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True