Ik had nog een Antec Fusion Mediacenter case staan waar ik onlangs een volledig nieuwe inhoud in gestopt heb (AMD Ryzen gebasseerd). Werkt perfect, draait op Win10. Er is echter nog 1 detail dat ik niet aan de praat krijg en dat is het VFD schermpje vooraan de case. Intern zit dit via een USB header aangesloten.

De oude software (voor windows ME tot XP) installeert nog. Het scherm vertoont dan ook allerlei data. Maar het meegeleverde programma (VFD.exe) is niet meer te starten, ook niet in een of andere compat. modus. Allerlei random data (zoals het weer in New York) is een beetje teveel van het goeie, dus mijn vraag is of er iemand een idee heeft over hoe ik de controle krijg over wat er getoond wordt?
* De iMon software van Soundgraph installeren werkt niet (alhoewel het door deze fabrikant gemaakt werd). Je krijgt de boodschap dat de software niet geschikt is, waarna ze afsluit.
* LCD Smartie geporbeerd met allerlei settings - zonder resultaat helaas.
* Nieuwe drivers of software van de leveranciers zelf is er niet.
Elke tip is welkom!

De oude software (voor windows ME tot XP) installeert nog. Het scherm vertoont dan ook allerlei data. Maar het meegeleverde programma (VFD.exe) is niet meer te starten, ook niet in een of andere compat. modus. Allerlei random data (zoals het weer in New York) is een beetje teveel van het goeie, dus mijn vraag is of er iemand een idee heeft over hoe ik de controle krijg over wat er getoond wordt?
* De iMon software van Soundgraph installeren werkt niet (alhoewel het door deze fabrikant gemaakt werd). Je krijgt de boodschap dat de software niet geschikt is, waarna ze afsluit.
* LCD Smartie geporbeerd met allerlei settings - zonder resultaat helaas.
* Nieuwe drivers of software van de leveranciers zelf is er niet.
Elke tip is welkom!