Twilight gestopt

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23507

Topicstarter
Ik vroeg me af de makers van de Twilights (noodgedwongen) per 2001 gestopt zijn met het maken van hun roemruchte cd-tjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:45

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Geen idee maar er is toch geen markt meer? NOu ja.. dan heb je zo'n economische wet van vraag en aanbod etc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24622

ik heb ze 1 maandje geleden nog langs zien komen , wel in dvd vorm

mischien dat ze nu alleen dvd'tjes maken

maar ik denk dat dit teveel warez gericht is dus uitkijken voor slotjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-03 14:41

Tachyon

pop the glock

Ik heb hier anders nog een recente "schemer" liggen hoor :) Maar eigelijk is dat ali-illegali dus.... Lock-it up baby! :)

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhiKwadraat300
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-05-2023

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

De ene zijn kost de ander zijn hobby..

+15 spellen per maand. Ik heb er geen tijd meer voor (en dat was 2 jaar geleden)..

Dat gerotzooi met halfgare warez.. nee van mij hoef dat niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ze gaan gewoon door hoor, zowel DVD als CD versie. Ik weet overigens verder van nix :+ ;)

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23507

Topicstarter
Is mooi! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13

Twilight sucks!
De helft van de inhoud is :r en alle mooie spullen kun je downloaden, samenstellen en op een cd fikken. :) En anders laat je dat door iemand doen wanneer je één van die middelen niet hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autonoesis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Op zaterdag 14 juli 2001 02:58 schreef Marius het volgende:
Twilight sucks!
De helft van de inhoud is :r en alle mooie spullen kun je downloaden, samenstellen en op een cd fikken. :) En anders laat je dat door iemand doen wanneer je één van die middelen niet hebt. :)
vind ze altijd makkelijk staan soms ook wel eens van die leuke verslavende spelletjes op en altijd makkelijke appz en eigen cd samenstellen kost weer tijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18023

TL is wel geinig om als beginnende-pc'er snel ff wat in huis te halen, en als dat eenmaal werkt is je software-arsenaal via internet wel te perfectioneren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op zaterdag 14 juli 2001 03:54 schreef MREn het volgende:
TL is wel geinig om als beginnende-pc'er snel ff wat in huis te halen, en als dat eenmaal werkt is je software-arsenaal via internet wel te perfectioneren. :P
Helemaal mee eens makelijk om mee te beginnen.

Way Back lees (Twilight 5/9/12 ) heb ik deze ooit eens gekocht en daarna ach wat zal ik eens zeggen .... zeg maar gewoon nikx >:) >:)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smaij
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:18
slotje >:)

ik heb natuurlijk ook wel wat twilights zien voorbijkomen........... maar vind ze de laatse tijd wel minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
oh die twilight vink altijd wel leuk om te hebben pomp ze altijd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:20
Nou, ze zijn iig niet per 2001 gestopt, want ik heb nog talloze DVD's daarna gekregen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04 09:55
Op zaterdag 14 juli 2001 08:32 schreef ShadowBumble het volgende:

ach wat zal ik eens zeggen .... zeg maar gewoon nikx >:) >:)
wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:52

Arno

PF5A

Ga aub niet collectief om slotjes vragen.... zolang niemand zich aanbied als verkoper of koper van deze CD's hoeft IMO deze draad nict dicht!

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19361

Ik heb gisteren nog 2 TL DVD's binnen gekregen, in mooie DVD doosjes deze keer. Dus ze gaan gewoon door hoor.. Ook de ceedees zijn nog gewoon verkrijgbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the noise
  • Laatst online: 21:18
maar 'k wilde ff een paar hoesjes downen van hun site onlangs maar dat ging niet.
de site lag down :?
de ceedees heb ik wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:28
edit:
FOUT

Gelieve niet te verwijzen naar illegale zut, danku :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik vind die Twilightjes toch wel op het randje. Da's gewoon keihard money making over de rug van een ander...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 12:21
Op zaterdag 14 juli 2001 09:20 schreef Traag het volgende:
Ga aub niet collectief om slotjes vragen.... zolang niemand zich aanbied als verkoper of koper van deze CD's hoeft IMO deze draad nict dicht!
Hahahaha, zo zie je maar zo slecht zijn ze hier nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6654

Op zaterdag 14 juli 2001 10:29 schreef Wekkel het volgende:
Ik vind die Twilightjes toch wel op het randje. Da's gewoon keihard money making over de rug van een ander...
Sterker nog, de meeste illigal DVD's /CD's worden gemaakt door terroristische groeperingen om hun wapens mee te kopen.

Dus met het kopen van illigale cd's ondersteun je ook nog eens het wereldwijd plegen van aanslagen en ontvoeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19281

Ik wilde ook welles een tw.. maar ik kon ze nooit vinden..
Komt me vader van de week vrolijk binnen lopen met een dvd..
De grootse digibeet met een tw dvd.. hoe ironisch.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:48
ALs het goed is krijg ik vandaag 60 en 61 van TL (DVD) binnen ... :) ..

Maar helaas heb ik wat op 61 staat aan games al dus :( maar er staan ook nog apps op dus we kijken wel :)

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1688

Ik heb alle twilights gekocht tot nr. 41(ik kon ze voor de helft van de prijs kopen >:) ), toen vond ik het wel genoeg.
Het kost al te veel tijd om alles te bekijken en de helft is bras.
Ik ;)koop;) het wel.

P.s. twilight heeft nix te maken met terroristen. Het zijn (waren) gewoon schooljongens die zo slim waren om een verzamel cd uit te brengen. En omdat dit lekker veel geld opleverde doen ze dit nog steeds.
(ik weet er verder nix van hoor ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Laatst online: 10:20
Op zaterdag 14 juli 2001 10:53 schreef [MYC]CBS het volgende:
(ik weet er verder nix van hoor ;) )
Jaja..... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 14 juli 2001 10:35 schreef BiggerDave het volgende:

[..]

Sterker nog, de meeste illigal DVD's /CD's worden gemaakt door terroristische groeperingen om hun wapens mee te kopen.

Dus met het kopen van illigale cd's ondersteun je ook nog eens het wereldwijd plegen van aanslagen en ontvoeringen.
Whahahahahahahaha ja tuurlijk en dat geloof jezelf. ;)

Maarre heb ze idd ook nog langs zien komen van de week. Ik heb ze ook altijd gehad maar ik hoef die gare meuk niet meer. Of het werkte half of helemaal niet.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15027

Ik heb tl : 14 t/m 57..nu ben ik het wel zat hoor, Ik doe er eigenlijk toch niks mee..
Nu besef ik dat het zonde van mijn geld is :)
Want ik kan alle nieuwste zooi gewoon downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

ik heb 1 keer zo'n twilight cd geleend wat een klote zooi zeg op zo'n cd echt ROMMEL!!!
dus GEEN Twilight voor Qorne :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Ik heb zowel TL als CB(DVD),maar de CB bevallen me 10x beter dan die TL,denk dat ik daar binnekort mee stop,ze vallen de laatste tijd vies tegen.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-02 08:57

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik heb alle twilights gekocht tot nr. 41(ik kon ze voor de helft van de prijs kopen >:) ... blah blah
helft van hoeveel dan :) iedereen heeft andere prijzen...

Ik vindt Twilights altijd wel leuk, heb geen kabel ofzo (ISDN :() dus het is wel ideaal als je iedere maand voor 50 piek zo'n dvd-tje hebt....

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Op zaterdag 14 juli 2001 11:44 schreef Kezmanatic het volgende:
Ik heb zowel TL als CB(DVD),maar de CB bevallen me 10x beter dan die TL,denk dat ik daar binnekort mee stop,ze vallen de laatste tijd vies tegen.
klopt CB is veel beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 12-04 07:59
Jah, vanaf 61 in van die irritante DvD hoesjes :( (die passen ook zo lekker op me plank)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27132

Twilight suckt.. Allemaal half spul wat erop staat. Bijv. bij spellen geen muziek, geen filmpjes etc. Ik heb liever een complete versie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8888

tw's zijn niet meer nodig, meer als 75 % zit op kabel ofzo een leeched van ftp's af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiko
  • Laatst online: 18:01

Kiko

MOOH!!

Op zaterdag 14 juli 2001 12:43 schreef Binne het volgende:
tw's zijn niet meer nodig, meer als 75 % zit op kabel ofzo een leeched van ftp's af :)
idd, alleen zit ik net bij die 25% zonder kabel :( maar ja gelukkig heb ik vrienden die wel kabel hebben :)

Slapende honden bijten niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:45

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Het zijn (waren) gewoon schooljongens die zo slim waren om een verzamel cd uit te brengen.
Mwa op het moment ligt het nog wel iets anders. TL kun je moeilijk meer een 'kwajongens' business noemen. De meeste hier hebben geen idee hoeveel cd's er geperst worden x winst = VEEL geld :P

Dat weet ik uiteraard ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28513

Hebben ze eigenlijk nog wel een website? (LET OP: Ik vraag niet om een adres maar vraag of ze nog een website hebben :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-02 17:22
Ik denk dat dit wel een erg optimistische schatting is. Wereldwijd zit zo'n 70 a 80% nog op een modempje.

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17251

Dit klopt dus niet,
en zelfs al heb je kabel, een TL (2cd) kost 20 piek, dan ga je toch niet een paar uur op internet zitten downloaden. 1500 Mb downloaden duurt toch wel ff, zelfs al heb je kabel/adsl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21927

zie http://talk.to/tip[/url] voor info B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21927

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Hebben ze eigenlijk nog wel een website? (LET OP: Ik vraag niet om een adres maar vraag of ze nog een website hebben)
Even ter informatie: op de site staat NIETS illegaals, geen verkooppunten of iets dergelijks, dus waarom mag er geen link naar de site worden gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferdinand
  • Laatst online: 28-02 20:34
Twilight is mooi als een soort demo maar dan langer. Vaak missen de spellen veel geluid, muziek, filmpjes. Gewoon het sfeervolle spul is er uit gesloopt. Heb al een paar keer zo'n ding kunnen lenen en de 2 leuke spellen die erop stonden heb ik een maand later gekocht. Dus het hoeft niet altijd slecht te zijn voor de industrie. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28513

Ach sharkbyte ik zei het maar voor de zekerheid. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ach sharkbyte ik zei het maar voor de zekerheid.
Eigenlijk had ik het op de admin.
BTW: Ik vindt nergens nog hun originele pagina die gewoon VET uitzag.
Hadden leuke Flash boel erin.

Als je nu bvb. naar www.twilightdvd.com gaat, kom je op een advokatenbureau uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18356

als je www.twilight-dvd.com doet kom je op de site van crazybytes uit :? :? verklaar dat maar eens.

TL zijn zwaar bagger, heb ze tot 47 gehad maar er zaten te veel fouten in die cds heb nu gewoon tazmania :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

kick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-04 16:45

klaaz

it's me!

Waar baseer jij die 75% op ??

Ik behoor bij een hele grote groep internetters (groter dan de breedband gebruikers volgens mij) die nog vrolijk via POTS of ISDN zijn bitjes binnen moet halen. Dus aub ff dimmen graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 12-04 07:59
Ik heb het idee dat mijn provider via een telex verbinding aan het net hangt :( of dat er iemand met de hand al die 1-en en 0-en over loopt te tiepen of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12052

Op zaterdag 14 juli 2001 16:10 schreef albundy33 het volgende:

[..]

Dit klopt dus niet,
en zelfs al heb je kabel, een TL (2cd) kost 20 piek, dan ga je toch niet een paar uur op internet zitten downloaden. 1500 Mb downloaden duurt toch wel ff, zelfs al heb je kabel/adsl.
Naja das ook zo binnen hoor.
400 kb/s (redhat 7.1)
dan is 1,5 gig met iets meer dan een uurtje binnen. Wat ook van een beetje ftp lukt (de betere FXP boards)
Dus dat vind ik geen 20,- waard hoor, voor die 1 a 2 apps die ik kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29736

Ik heb gehoord van een vriend van mij dat ze opgerold waren door dat burau. Ik weet de naam ff niet maar zij zijn degene die mensen arresteren die illegalen kopieen maken enzo. Tenminste dat heb ik gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2355

Twilight lol
wat was het weer 3 virus per cd min ?
en zeer oude spul erop :)
Twilight sux big time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

gehoord van een vriend van mij dat ze opgerold waren door dat burau. Ik weet de naam ff niet maar zij zijn degene die mensen arresteren die illegalen kopieen maken enzo. Tenminste dat heb ik gehoord.
Dat heb ik dus al 10x gehoord en de 2 weken erna waren de TLs volop in aanbieding.

Bijna elke 5 CD's kreeg je dat te horen.
Voor mij mogen ze opgepakt worden, ze bezeiken de mensen met hun troep. Als ze eens zouden checken wat ze erop zetten hadden ze misschien geen schande gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29926

ik vraag me af of degene die twilights bestellen niet bang zijn om ook gepakt te worden als de cops inval doet bij degene die de twilights leveren :? dit is wellicht de belangrijkste reden waarom ik dit niet koop, en aan de andere kant, ach ik ben geen gamer en ben wel tevreden met kleine collectie software die ik heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15354

Twilight is minder. Moet dokken, staat een hoop troep op een CD, alles RIP. Nee, ik download wel fairlight ISO versies als ik iets nodig heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16889

Op zaterdag 14 juli 2001 08:46 schreef smaij het volgende:
slotje >:)
slaat dat nou weer op dan stakker??

sneue moderator-wannabee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15354

Echt legaal is het ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17251

Op zondag 15 juli 2001 03:02 schreef JunkyJaz het volgende:
ik vraag me af of degene die twilights bestellen niet bang zijn om ook gepakt te worden als de cops inval doet bij degene die de twilights leveren :? dit is wellicht de belangrijkste reden waarom ik dit niet koop, en aan de andere kant, ach ik ben geen gamer en ben wel tevreden met kleine collectie software die ik heb :)
Dat ligt eraan. Ik heb ze een tijdje met de post laten komen, en die gast had dus mijn adres. Als er een inval bij hem was geweest, zat er dus een kleine kans in, dat ik ook een bezoekje had gekregen, maar die kans is redelijk klein, omdat het onbegonnen werk is voor de politie, om bij iedereen langs te gaan die misschien een TL in huis zou kunnen hebben. Als ze de verspreiders pakken, zijn ze al tevreden. En nu ga ik ze zelf afhalen bij een gast die mijn adres niet heeft, dus dan zou ik al net de pech moeten hebben, dat er een inval plaatsvind als ik net langskom, die kans is wel heel minimaal. Maar een heel klein risico loop je altijd wel. Maar als je in de auto stapt is er ook altijd een kleine kans dat je niet levend op je bestemming komt, daarom stop je ook niet met autorijden toch ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14365

dubbel DVD cd, met allemaal Divx.. daar zit misschien toekomst in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

18327

Hehe, check deze site eens. Was ooit de Twilight site...>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RolandWitvoet
  • Niet online
twilightcd.com is ooit de officiele site geweest op volgens een nep-twilight (#25), de echte officiële site was [sensuur]

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Traag: Warez in BEZIT hebben is illegaal, er info over zoeken niet. Als je agent bent ga je toch ook niet iemand de gevangenis in gooien omdat hij zit te kwijlen in een boek met geweren !

Sorry, maar je moet eerst eens afvragen WAT je censureerd.

BTW: De site was http://www.twilight-cd.com
En DIT hoef je niet te censureren, site is toch al niet meer online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9103

Volgends mij zijn ze niet gestopt hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Laatst online: 21:52

Arno

PF5A

Op zondag 15 juli 2001 20:52 schreef Sharkbyte het volgende:
Traag: Warez in BEZIT hebben is illegaal, er info over zoeken niet. Als je agent bent ga je toch ook niet iemand de gevangenis in gooien omdat hij zit te kwijlen in een boek met geweren !
Je kunt wel gaan lopen mopperen...maar je mag blij zijn dat ik deze draad open houd.... officieel had ik um allang mogen sluiten, dus verpest het niet voor de rest

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2211

Sterker nog... :)

Het zijn volgens mij nog Nederlandse en vlaamse jochies ook! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

1 keer na installatie van ets van een twilight mijn comp opnieuw kunnen installeren. Die komen er dus nooit meer in. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Laatst online: 07:41
ik heb er ook wel een paar gehad in de tijd dat ik nog geen i-net had en als ik al i-net had wist ik nog niet hoe ik moest downloaden hehe

nu gaat alles indd via ftp >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Toch heb ik de laatste tijd sterk de indruk dat allerlei zooi moeilijk te downloaden is. Dat was een jaartje geleden wel beter.

Divx-en bijvoorbeeld:
a. de links werken meestal niet
b. de downloadlimiet is bereikt
c. via hotline o.i.d. duurt het of heeeeel lang of de server gaat halverwege offline :(
d. kazaa gaat :Z

Ik lees hier dat dat downloaden zo simpel is, maar ik ervaar dat het behoorlijk wat moeite kost om iets goeds binnen te krijgen. Of ik kijk op de verkeerde plaatsen; dat kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-02 20:56

ThE_ED

Stuffed Animal

Op maandag 16 juli 2001 10:25 schreef Bar_en_boos het volgende:
Ik lees hier dat dat downloaden zo simpel is, maar ik ervaar dat het behoorlijk wat moeite kost om iets goeds binnen te krijgen. Of ik kijk op de verkeerde plaatsen; dat kan ook.
:7 IRC (Weet ik verder niks van >:) )

Ik ben fan van dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-02 17:26

Dope-E

The one and only Dope

Op maandag 16 juli 2001 10:25 schreef Bar_en_boos het volgende:

[..]

Toch heb ik de laatste tijd sterk de indruk dat allerlei zooi moeilijk te downloaden is. Dat was een jaartje geleden wel beter.

Divx-en bijvoorbeeld:
a. de links werken meestal niet
b. de downloadlimiet is bereikt
c. via hotline o.i.d. duurt het of heeeeel lang of de server gaat halverwege offline :(
d. kazaa gaat :Z

Wat dacht je van eDonkey?

twitter.com/curly_sanders

Pagina: 1