Kortingssites werken niet?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno02
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07-02 00:25
Hallo iedereen,

ik ben al een tijdje aan het kijken naar een telefoonabonnement. Ik ben vooral veel aan het vergelijken. Ik ben eigenlijk uitgekomen op een Vodafone abonnement. (Samsung Galaxy A8 2018 met Start M abonnement incl. Ziggo.) Ook heb ik gekeken of ik op internet een kortingscode kan kopen of gebruiken. Nou kom ik heel vaak op sites als acties.nl en kortingscode.nl terecht. Hier hebben ze kortingen zonder kortingscode, maar gewoon een link naar de Vodafone website. Ik krijg simpelweg geen korting. Hier een simpel voorbeeld:
https://www.acties.nl/vodafone
Hier staat als bovenste actie “Ontvang tot 40% Vodafone korting op een abonnement.”
Als ik op de link druk, kom ik gewoon bij de Sim-Only pagina zonder enige kortingen.

Hoe kan dit?
1. Het is gewoon allemaal nep, wat ik van tevoren al verwachtte en achteraf ook zo is.
2. Het ligt aan mijn browser die iets niet ondersteunt (??).
3. Ik zie iets over het hoofd of doe iets niet goed.
4. Het kan ook dat alle kortingen standaard zijn. Zo staan er kortingen van bijv. €5,-/mnd incl. Ziggo wat standaard van Vodafone is. Maar de 40% korting uit bovenstaande link kan ik niet vinden bij Vodafone.

Graag krijg ik hier een verklaring voor, het frustreert me nog al.

Met vriendelijke groet,

Menno

[ Voor 8% gewijzigd door Menno02 op 02-03-2018 13:42 ]

Beste antwoord (via Menno02 op 02-03-2018 14:40)

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja, vaak zijn dat gewoon advertenties en/of referrals voor die betreffende site. Ik gebruik dat soort sites ook altijd in een private session en je moet het benaderen met de mindset: Nee heb je, ja kun je krijgen. Als er geen code is, pech. Zo wel, mooi meegenomen.

Maar je hier over frustreren is zonde van je energie. De wereld is verrot, als het om geld gaat. Dus bij sites waar het alleen maar over geld gaat, weet je zeker dat zij meer er meer aan verdienen dan jij ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja, vaak zijn dat gewoon advertenties en/of referrals voor die betreffende site. Ik gebruik dat soort sites ook altijd in een private session en je moet het benaderen met de mindset: Nee heb je, ja kun je krijgen. Als er geen code is, pech. Zo wel, mooi meegenomen.

Maar je hier over frustreren is zonde van je energie. De wereld is verrot, als het om geld gaat. Dus bij sites waar het alleen maar over geld gaat, weet je zeker dat zij meer er meer aan verdienen dan jij ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bob-B190
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-04 13:22
Menno02 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 13:38:
Hallo iedereen,

ik ben al een tijdje aan het kijken naar een telefoonabonnement. Ik ben vooral veel aan het vergelijken. Ik ben eigenlijk uitgekomen op een Vodafone abonnement. (Samsung Galaxy A8 2018 met Start M abonnement incl. Ziggo.) Ook heb ik gekeken of ik op internet een kortingscode kan kopen of gebruiken. Nou kom ik heel vaak op sites als acties.nl en kortingscode.nl terecht. Hier hebben ze kortingen zonder kortingscode, maar gewoon een link naar de Vodafone website. Ik krijg simpelweg geen korting. Hier een simpel voorbeeld:
https://www.acties.nl/vodafone
Hier staat als bovenste actie “Ontvang tot 40% Vodafone korting op een abonnement.”
Als ik op de link druk, kom ik gewoon bij de Sim-Only pagina zonder enige kortingen.

Hoe kan dit?
1. Het is gewoon allemaal nep, wat ik van tevoren al verwachtte en achteraf ook zo is.
2. Het ligt aan mijn browser die iets niet ondersteunt (??).
3. Ik zie iets over het hoofd of doe iets niet goed.
4. Het kan ook dat alle kortingen standaard zijn. Zo staan er kortingen van bijv. €5,-/mnd incl. Ziggo wat standaard van Vodafone is. Maar de 40% korting uit bovenstaande link kan ik niet vinden bij Vodafone.

Graag krijg ik hier een verklaring voor, het frustreert me nog al.

Met vriendelijke groet,

Menno
toon volledige bericht
Je kan beter via cashback sites werken (gebruik zelf cashbacktotaal), aanmelden en dan krijg je aardig bedrag terug. De sim only bij Youfone kreeg ik 20 euro voor, toch twee maanden abonnement terug.

Memento mori

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kijk maar eens waar die site heen gaat:
code:
1
https://www.vodafone.nl/shop/aanbiedingen/simonly.shtml?cmpid=00482_325023_0&channel=1_0_AFF_ZNX_779713&zanpid=8411_1519997014_2eeb9e5e17a69e6de35209ddb52b3654
Voorbeeld-referral tussen [code]-tags geplaatst, zodat er niet per ongeluk op wordt geklikt.

Niets meer dan flut referals, gewoon ver van wegblijven.
Bob-B190 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:23:
[...]

Je kan beter via cashback sites werken (gebruik zelf cashbacktotaal), aanmelden en dan krijg je aardig bedrag terug. De sim only bij Youfone kreeg ik 20 euro voor, toch twee maanden abonnement terug.
Bij beetje actie bij Vodafone zelf krijg je ook al snel 3 maanden 50% of zelfs 6 maanden bij 2 jaar, doe je dit telefonisch en je doet wat moeilijk over extra korting (of mijn geval Ziggo bij Vodafone), kan je er nagenoeg net zoveel vanaf praten als via zo'n cashback.

[ Voor 9% gewijzigd door Yorinn op 03-03-2018 22:24 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno02
Room42 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:21:

Bedankt voor de verklaring! Het is dus gewoon ('bijna') nep. Zo erg gefrustreerd was ik ook weer niet hoor, misschien overdreef ik een beetje. Het is meer dat ik gewoon teleurgesteld ben. :)
Bob-B190 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:23:
[...]

Bedankt voor het alternatief! Ga ik zeker even na kijken. Wist niet dat je bij een telefoonabonnement ook cashbacksites kunt gebruiken.
SinergyX schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:27:
code:
1
https://www.vodafone.nl/shop/aanbiedingen/simonly.shtml?cmpid=00482_325023_0&channel=1_0_AFF_ZNX_779713&zanpid=8411_1519997014_2eeb9e5e17a69e6de35209ddb52b3654

[...]

Bij beetje actie bij Vodafone zelf krijg je ook al snel 3 maanden 50% of zelfs 6 maanden bij 2 jaar, doe je dit telefonisch en je doet wat moeilijk over extra korting (of mijn geval Ziggo bij Vodafone), kan je er nagenoeg net zoveel vanaf praten als via zo'n cashback.
Bedankt voor je reactie. Ik heb niet heel erg veel verstand van websites, maar had wel gezien dat er een zogenoemde referal achterstaat, maar toen ik verder ging met een telefoon kiezen was de referal direct weg. 8)7
Zat zelf al na te denken over onderhandelen via hun chat, bij HollandsNieuwe heb je namelijk hetzelfde als bij Vodafone (incl. Ziggo) voor 3 euro minder. Moet hopelijk wel wat af kunnen. :*)

[ Voor 0% gewijzigd door Yorinn op 03-03-2018 22:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Gezien A&K meer bedoeld is om aanbiedingen te delen en niet voor zulk soort discussies is, geef ik het topic een klein zetje richting SF.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Ontvang tot 40% Vodafone korting op een abonnement.
0% valt toch onder 'tot 40%'? Als je 50% zou krijgen, dan zouden ze wel liegen, natuurlijk, maar met 0% doen ze precies wat ze beloven.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:27:
code:
1

[...]

Nagenoeg net zoveel vanaf praten? Dan lijkt het mij dus net zo makkelijk een Cashback site te gebruiken als introverte Tweaker :P.

[ Voor 0% gewijzigd door Yorinn op 03-03-2018 22:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sissors schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:47:
[...]

Nagenoeg net zoveel vanaf praten? Dan lijkt het mij dus net zo makkelijk een Cashback site te gebruiken als introverte Tweaker :P.
Ik heb gok 10 minuten aan de telefoon gezeten, van 32,50 naar 23,50 gegaan per maand, stukje meer dan beetje cashback ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno02
bwerg schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:43:
[...]

0% valt toch onder 'tot 40%'? Als je 50% zou krijgen, dan zouden ze wel liegen, natuurlijk, maar met 0% doen ze precies wat ze beloven.
Gaan we bijdehand doen. :+

Je hebt gelijk, maar waarom is dat dan een actie? Zo kan ik ook een actie beginnen: tot 40% korting bij een webwinkel: alle producten 0% korting en eentje met 40%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Kortingsites zijn allemaal nep, een grote advertentie scam. Run al jaren meerdere webshops, werd op een gegeven moment gebeld door mensen die aangaven dat onze kortingscodes niet werkten.

Klopte inderdaad, die hadden we namelijk helemaal niet, nooit gehad, maar toch stonden we op allerlei van die sites.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Menno02
Navi schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 21:07:
Kortingsites zijn allemaal nep, een grote advertentie scam. Run al jaren meerdere webshops, werd op een gegeven moment gebeld door mensen die aangaven dat onze kortingscodes niet werkten.

Klopte inderdaad, die hadden we namelijk helemaal niet, nooit gehad, maar toch stonden we op allerlei van die sites.
Dan mogen die sites wat mij betreft beter verboden worden, levert alleen maar onduidelijkheid op en webshops hebben er dus ook last van. Gelukkig bestaan er nog cashbacksites. Bij m’n bestelling is de cashback in ieder geval al herkend. Als alles goed gaat krijg ik €27,- terug, bedankt daarvoor @Bob-B190!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:56

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
@Menno02 tip voor de volgende keer, die hier al voorbij kwam: bellen! Ik doe dat bij nieuwe contracten en bij verlengen en je kunt leuke korting krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno02
We Are Borg schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 10:29:
@Menno02 tip voor de volgende keer, die hier al voorbij kwam: bellen! Ik doe dat bij nieuwe contracten en bij verlengen en je kunt leuke korting krijgen :)
Tja dat is wel waar maar ben niet zo van het bellen. Misschien dat ik er over 2 jaar anders over denk. ;)
Pagina: 1