Hallo. ik heb een probleem met de SPSS 24 op mijn laptop. in april 2017 heb ik SPSS 24 aangeschaft en 1 keer geinstalleerd. in september heb ik het geinstalleerd op een nieuwe laptop. deze laptop heb ik door problemen met de laptop moetenherinstalleren en alle programma's zouden er niet meer op staan. SPSS bleek er nog wel op te staan en daarom heb ik een coee van 2.75 gekocht, maar de SPSS werkte niet naar behoren. Deze heb ik verwijderd en toen wilde ik SPSS opnieuw aanschaffen. Dat kon niet en er werd aangegeven dat ik hem bij mijn bestellingen opnieuw kon installeren. Dat heb ik gedaan, weer met de code van 2.75. SPSS werkt nog steeds niet naar behoren. De pictogrammen bij SPS, SPV en SAV bestanden kloppen niet. Het lijkt alsof SPSS bestanden niet aan elkaar koppelt. Wanneer ik een SAV bestand open, werkt een bestaande syntax niet. Wanneer ik naast 1 SAV bestand nog een SAV bestand open, word er een nieuwe spv bestand geopend en komt output niet in 1 bestand.
In windows verkenners worden deze docuement niet meer herkent als SPSS bestand en word niet meer gekoppeld aan het hoofdbestand (SAV).
Kan dit te maken hebben met het niet zien van de koppeling door de deinstallatie.
In windows verkenners worden deze docuement niet meer herkent als SPSS bestand en word niet meer gekoppeld aan het hoofdbestand (SAV).
Kan dit te maken hebben met het niet zien van de koppeling door de deinstallatie.