In onze kantine wil ik graag wat extra sfeer brengen door een wat betere audio omgeving te maken. Momenteel hebben we een oude radio staan die ontzettend stoort, dat kan beter.
Ik kwam de Pi MusicBox tegen en dat leek me een leuke basis voor een nieuw audiosysteempje. Ik zou daar graag 4 speakers aan koppelen die allen ongeveer 5 meter uit elkaar staan.
Qua speakers vallen deze van Vision SP mooi binnen het budget. Als geluidskaart zou ik iets als deze willen gebruiken, dit omdat ik heb gelezen dat de geluidskaart van de Pi niet zo heel goed is.
Concrete vragen zijn:
- Zijn er specifieke dingen waar ik rekening mee moet houden bij de bedrading?
- Hoe kan ik de speakers het best op de geluidskaart aansluiten? (eventueel extra apparatuur nodig)
- Zijn de componenten die ik heb uitgezocht geschikt met elkaar?
- Zijn er betere/goedkopere opties om hetzelfde doel te bereiken?
Edit: Inmiddels de HiFIBerry AMP2 gevonden, volgens mij heb ik dan helemaal geen versterker en aparte geluidskaart nodig.
Ik kwam de Pi MusicBox tegen en dat leek me een leuke basis voor een nieuw audiosysteempje. Ik zou daar graag 4 speakers aan koppelen die allen ongeveer 5 meter uit elkaar staan.
Qua speakers vallen deze van Vision SP mooi binnen het budget. Als geluidskaart zou ik iets als deze willen gebruiken, dit omdat ik heb gelezen dat de geluidskaart van de Pi niet zo heel goed is.
Concrete vragen zijn:
- Zijn er specifieke dingen waar ik rekening mee moet houden bij de bedrading?
- Hoe kan ik de speakers het best op de geluidskaart aansluiten? (eventueel extra apparatuur nodig)
- Zijn de componenten die ik heb uitgezocht geschikt met elkaar?
- Zijn er betere/goedkopere opties om hetzelfde doel te bereiken?
Edit: Inmiddels de HiFIBerry AMP2 gevonden, volgens mij heb ik dan helemaal geen versterker en aparte geluidskaart nodig.
[ Voor 10% gewijzigd door f3cuk op 02-03-2018 13:55 ]
Bedrijfsverzamelpand De Drentse Werf - Escaperoom The Basement - E-Chopper.nu