Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een iiyama g-master g2730hsu-b1 gekocht. als ik het scherm bekijk zijn er aan de zijkenten zwarte lijnen die niet worden gebruikt door de videokaart. heeft iemand hier evaring mee, en kan je het beeld groter maken. ik speel op 1920x1080. of is er een optie dat je hem kan kalibreren. ik kan er niks over vinden op internet

thxs voor de hulp

gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 12:50
Een foto zegt meer dan duizend woorden..

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ytterx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 16:09
Welke videokaart? Hoe aangesloten?
Ik gok dat het HDMI is, en dat je even moet zoeken naar "hmdi black border"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-08 14:24
Zoek ook eens in het configuratiescherm van je videokaart naar over-/underscan. Ik heb een vaag vermoeden dat dit je probleem is. Maar een foto van je probleem zou ook handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een ASUS ROG STRIX-GTX1060-O6G-GAMING - Grafische kaart en iiyama g-master g2730hsu-b1. met hdmi aangesloten. de resolution op 1920x1080 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-08 12:46
Klinkt als een overscan probleem inderdaad. Even in je nvidia configuration panel uitschakelen
Of in nvidia config panel even naar je scaling kijken.

[ Voor 22% gewijzigd door ZaPPZion op 03-03-2018 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ZaPPZion

ik heb bij scaling al alles geprobeert, configuration kan ik niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:57
De bezel van deze monitor is fysiek smal, maar er is gewoon een kleine rand tussen de bezel en het daadwerkelijke paneel waardoor het lijkt alsof je scherm niet volledig benut wordt.

Zie oa. youtube en reviews, daar wordt dit ook vermeld.

edit: komt dus niet overeen met hoe het product getoond wordt in foto's op de IIyama site, misleiding. Als je dit niet fair vindt danwel multi monitor setup wil doen, zou ik serieus overwegen het scherm terug te sturen. Kan je er mee leven, dan raak je er vanzelf aan gewend.

[ Voor 36% gewijzigd door Lord_Dain op 04-03-2018 12:42 ]

Pagina: 1