"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Ik vind de oude smileys veel meer karakter hebben dan de nieuwere smileys. Die zie je overal al.
[Neurotische modus] I don't like change! [/Neurotische modus]
[ Voor 67% gewijzigd door Flimovic op 02-03-2018 12:09 ]
Steam/Discord: Flimovic
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Als ze goed transparant zijn wel, maar dat zijn ze niet.
Doeiii!McGryphon schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:08:
Alsjeblieft niet zeg. Dan ben ik hier acuut weg.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Oké, die zijn echt lelijk, vooral die laatste.O88088 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:13:
Nee! [afbeelding] Deze smileys zijn leuk! Als de smileys veranderen krijg je de knokploeg achter je aan.
[afbeelding]
Ik stem eigenlijk voor een uitbreiding van de huidige smileys met deze twee uitstekende voorbeeldenO88088 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:13:
Nee! [afbeelding] Deze smileys zijn leuk! Als de smileys veranderen krijg je de knokploeg achter je aan.
[afbeelding]

Steam/Discord: Flimovic
[Video: https://cdn.michaelwijnands.nl/Screenshot-66d59821-19ab-4c74-9d2a-4afd7ddb5821.mp4]

Moeten die mannen nodig zeggen...
NEE!Flimovic schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:14:
[...]
Ik stem eigenlijk voor een uitbreiding van de huidige smileys met deze twee uitstekende voorbeelden
JAAAA!michaelw1998 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:16:
Mag een geanimeerde zoals deze dan wel? Is toch geniaal, die Willy!
[video]
Patrock schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:18:
Ik ben voorstander van de oude google chat emoticons,
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ziet er niet uit!
Huidge zijn leuker imo.
Zo'n bolle drilpudding is veel te blij.
Achter de huidige haal ik soms nog iets psychopatisch, veel leuker.
Nice.O88088 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:13:
[afbeelding]
[ Voor 61% gewijzigd door Señor Sjon op 02-03-2018 12:27 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
But WHY!!
wat is er mis met de "unieke" GoT smileys. Waarom zou je naar de 30 in een dozijn imho lelijke android smileys willen?
Geanimeerd hebben we al en er komt zo af en toe nog een nieuwe bij.
We zijn hier geen Whatsapp chatgroep, maar een Tech forum!
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ik heb zojuist besloten niet meer te stoppen.In het dagelijks leven ben ik iemand die graag automobilisten pest door midden op de weg te staan
Try SCE to Aux
Misschien meer geschikt voor het Viva forum?

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Dan komen hele hordes huisvrouwen hierheen om te vragen of ze een virus hebben, want hun forum doet zo raar.Maarten2212 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:27:
Wat verschrikkelijk!
Misschien meer geschikt voor het Viva forum?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
[ Voor 12% gewijzigd door Nat-Water op 02-03-2018 12:28 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Deze mis ik :Technomania schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:27:
Het enige wat is mis is een bier-smiley
[afbeelding]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Die is nog smaakvoller.
Hier valt niet veel meer te lachen, blijkbaar
@Meg vvv Ik snap het. Ik heb je originele bericht niet gezien maar de reacties zijn nogal heftig. Je hebt blijkbaar een gevoelige snaar geraakt.
[ Voor 33% gewijzigd door Room42 op 02-03-2018 12:34 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Nee en dat komt door bepaalde reacties hier...
Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord
Ik zie geen vreemde reacties eigenlijk.
Ik zie geen vreemde reacties ondanks je voorstel
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Ookscorpie schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:35:
Ben ik de enige die juist de tweakers smileys mist in alle 'hedendaagse' messengers en communicatiemediums? Vooral de![]()
![]()
mis ik in dit emoji-tijdperk

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Die was ik letterlijk net nog aan het zoeken...

Zulke vreemde reacties zijn er toch niet?
Denk juist wel te verwachten reacties gezien dit niet 123 de plaats is voor allerhande overbodige smileys en dergelijken.
Ja we gebruiken ze bijna allemaal wel en soms wat overdreven, maar ik denk dat 99% van de bezoekers hier totaal geen behoefte heeft aan alle Whatsapp/Google/Etc etc smileys.
Vind het al wonderlijk dat wanneer je via de telefoon post en de standaard emoticons gebruikt die gewoon geshowd worden.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Whaa! The horror!Nat-Water schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:36:
Mochten mensen willen weten wat de openingspost was:
Cache
Flauw hoor, de startpost weghalen
Dat zijn de smileys die Google gebruikt op Youtube. Afzichtelijker kan werkelijk niet!
Foei, @Meg!
Dank.. de Start post weghalen is wel echt flauw. "Niemand is het met me eens, dus niemand mag het lezen!"Nat-Water schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:36:
Mochten mensen willen weten wat de openingspost was:
Cache
Flauw hoor, de startpost weghalen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hier zitten wel echt goeie tussenMortum schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:32:
Destijds van @Verwijderd gejat: http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/index.php?p=1
Leef je uit
(Ook genoeg megaslechte, trouwens
[ Voor 9% gewijzigd door Room42 op 02-03-2018 12:46 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Technomania op 02-03-2018 12:47 ]

Edit: Crap, hij werkt niet
Leuke tool trouwens: Smileysearch
[ Voor 70% gewijzigd door Nat-Water op 02-03-2018 12:52 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Verwijderd
Technomania schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:47:
Verwacht zo wel een slotje omdat de OP ontbreekt.

Toen was het omdat iemand iets zo mooi vond dat ze er blij en emotioneel van werden.
Later werd die veelvuldig gebruikt als sarcastische lach ...
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Frostbite schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:51:
Ik heb ooit desmiley gemaakt voor het Zwangerschapstopic op Fok!.
Toen was het omdat iemand iets zo mooi vond dat ze er blij en emotioneel van werden.
Later werd die veelvuldig gebruikt als sarcastische lach ...
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Voor de verzamelaars: https://jsfiddle.net/RobIII/kyL506tx/1/show (let op: vrij "heftig" paginaatje qua KB's...)Mietje schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:32:
Destijds van @Verwijderd gejat: http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/index.php?p=1
Leef je uit
WhoopsArdana schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 12:58:
Gesloten in afwachting van acties plaatselijke mod.

[ Voor 26% gewijzigd door RobIII op 02-03-2018 14:17 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.