Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gamestoel advies

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Excuses als ik het op het verkeerde topic plaatst.

Mijn vraag
Ik ben opzoek naar een nieuwe game stoel want mijn ouwe die zit niet meer goed. Ik heb via internet een aantal modellen gezien maar vroeg me af welke goed past bij mijn postuur?

Ik ben 192 cm lang en weeg 93 kilo.

Mijn budget is rond de 450 euro.

Ik heb geen voorkeur en heb er zelf heel weinig verstand dus ik dacht ik vraag het hier.

Alle reacties

Verwijderd

Topicstarter
*

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2018 17:10 ]

• jwduitje
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-02 16:46
hey! leuk dat je het vraagt. maakt niet uit dat je het hier vraagt hoor! je hebt een ruim budget dus ik zou voor de corair t1 bureaustoel gaan. hier volgt de link: https://www.mardomedia.nl...eaustoel-zwart-blauw.html

[ Voor 15% gewijzigd door br00ky op 03-03-2018 00:44 . Reden: Referral eruit gesloopt ]

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:07
Dan heb je gelijk de review te pakken waarin de reviewer aangeeft de stoel niet geschikt te achten voor mensen > 1.90m ;)

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:57

Zenix

BOE!

Ik zou op zoek gaan naar een goede tweedehands Ahrend. Kan je jaren mee doen en voldoen aan arbo regels.

[ Voor 15% gewijzigd door Zenix op 03-03-2018 00:23 ]

Verwijderd

Gebruikte Aeron miller kopen! Mooi en cool is anders, maar is echt heel comfortabel.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2018 00:44 ]

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Herman Miller Aeron is inderdaad een aanrader, die heb ik in het verleden op het werk gebruikt. Is in verschillende maten te krijgen (A voor klein, B voor gemiddeld, C voor groot - die moet jij hebben denk ik).

Zelf ben ik 1,79m en heb ik de DX Racer King in bezit gehad, maar die vond ik eigenlijk tegenvallen. Die stoel is ook voor mensen van 1,80m. Nu heb ik de Noblechair Epic (Real Leather), en die stoel kan ik zeker ook aanraden, ook voor jouw lengte.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Verwijderd

Heb op mn werk ook een Aeron Miller, thuis dxracer. Grootste voordeel van de Aeron Miller is dat vrijwel alles aan te passen is naar wens.

• wieland99
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:43
Ik heb sinds een half jaar een Dxracer King. Zit geweldig, maar besef wel dat je voor een stuk ook voor het merk betaalt...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt iedereen voor de reactie ik zal de stoelen gaan bekijken.
Pagina: 1