Ik wil een nieuwe smartphone kopen ergens komende 3 maanden en heb een budget van €400 tot €600. Ik geef voorkeur aan een smartphone die meerdere jaren meegaat en na deze tijd nog een acceptabele accu heeft.
Ik zit nu te kijken naar de OnePlus 5T maar heb hier ook twijfels bij omdat binnenkort de OnePlus 6 aangekondigd gaat worden en ik niet weet hoe goed de 5T is vergeleken met de 6 en of de 5T nog ondersteund zal worden.
Welke smartphones raden jullie aan om naar te kijken of releases van in de gaten te houden?
Alvast bedankt!
edit:
Android is voor mij een pre
resolutie minimaal 1920 x 1080
Ik heb momenteel een 5" scherm en vind dit prima, groter kan ook
Systeem updates worden gewaardeerd maar zijn niet vereist.
Ik gebruik mijn mobiel voornamelijk voor chatten en spellen spelen. Goede camera is fijn maar geen eis (gezien de meeste telefoons in deze prijsklasse dit over het algemeen wel hebben)
Ik zit nu te kijken naar de OnePlus 5T maar heb hier ook twijfels bij omdat binnenkort de OnePlus 6 aangekondigd gaat worden en ik niet weet hoe goed de 5T is vergeleken met de 6 en of de 5T nog ondersteund zal worden.
Welke smartphones raden jullie aan om naar te kijken of releases van in de gaten te houden?
Alvast bedankt!
edit:
Android is voor mij een pre
resolutie minimaal 1920 x 1080
Ik heb momenteel een 5" scherm en vind dit prima, groter kan ook
Systeem updates worden gewaardeerd maar zijn niet vereist.
Ik gebruik mijn mobiel voornamelijk voor chatten en spellen spelen. Goede camera is fijn maar geen eis (gezien de meeste telefoons in deze prijsklasse dit over het algemeen wel hebben)
[ Voor 25% gewijzigd door Speckledpear op 02-03-2018 11:36 ]