Afbeelding toevoegen aan bericht

Pagina: 1
Acties:

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-11 06:17
Ik vind het niet echt een bug, maar was benieuwd of er een oplossing voor is ;)

Als je nu een afbeelding bij je bericht plaatst via het fotoalbum dan kan je hier mooi een afbeelding in uploaden en maakt de software na het plaatsen een linkje aan naar de afbeelding.

Echter al geruime tijd krijg ik de volgende melding:

"De afbeelding wordt geupload naar je fotoalbum en zal in de map forum geplaatst worden. Zodra de afbeelding is geupload wordt de code naar je clipboard gekopieerd en zal dit venster gesloten worden"

Echter ik krijg altijd de melding dat de link niet gekopieerd kan worden naar het clipboard en dat ik deze handeling handmatig moet uitvoeren.

Nu vind ik dat geen drama, maar aangezien we tweakers zijn en vaak dingen graag automatisch willen laten gaan was ik benieuwd of dit nu een fout is of dat er iets anders loos is.

Om het te testen heb ik Chrome gebruikt in incognitovenster om te kijken of er een of andere cookie dwars zit.

Wellicht dat het probleem alleen bij mij ligt :+ maar was benieuwd of meer mensen dit opgevallen is :)

2250 WP Zuid PVoutput

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik kan me niet herinneren dat ik het ooit anders heb zien werken dan hoe jij het omschrijft.

Hoe dan ook is dit iets voor de devvers om wat over te zeggen en zet ik het dus toch even in Stoute Bugs neer, zodat het in elk geval opvalt bij de juiste mensen.

@crisp kan hier vast meer over vertellen?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:39

crisp

Devver

Pixelated

Waarschijnlijk gebruiken we nog een oude (IE-only) methode om om te gaan met het clipboard. Voor zover ik weet heeft het inderdaad nooit in andere browsers gewerkt.

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:39

crisp

Devver

Pixelated

Hier komt morgen een verbeterde versie van online :)

Intentionally left blank