Goedemorgen Tweakers,
Ik ben IT-leverancier en heb recentelijk 2 iPhone 7's geleverd.
Nu krijg ik van beiden relaties meldingen dat ze regelmatig niet de telefoon kunnen opnemen.
Ik heb het probleem ook meerdere keren zien optreden.
De telefoon maakt dan wel geluid maar het scherm gaat niet aan, ook niet met de uit/aan knop.
Meerdere keren contact opgenomen met Apple, geen problemen gevonden.'
Alles heb ik al geprobeerd;
- Nieuwe SIM-kaart
- Meerdere keren contact met KPN om te resetten en door te meten
- Reset doormiddels van iPhone 'Wis alle inhoud en instellingen'
- Reset doormiddels iTunes
- Meerdere software versies, altijd de meeste recente
- Zonder hoes geprobeerd
- Geen screenprotector
Nu gister opnieuw contact gehad met Apple en uiteindelijk een medewerker met verstand gesproken.
Wat blijkt? Het is een bug die al enige tijd voorkomt, en er is nog geen oplossing?
Naar mijn idee is de bug al actief sinds augustus 2017.
Apple zegt het volgende:
Heeft iemand wellicht het zelfde probleem? Ik vind niet dat dit bepaald netjes van Apple is.
Het probleem komt dagelijks voor, en is daardoor vervelend in het dagelijks gebruikt.
Ik ben IT-leverancier en heb recentelijk 2 iPhone 7's geleverd.
Nu krijg ik van beiden relaties meldingen dat ze regelmatig niet de telefoon kunnen opnemen.
Ik heb het probleem ook meerdere keren zien optreden.
De telefoon maakt dan wel geluid maar het scherm gaat niet aan, ook niet met de uit/aan knop.
Meerdere keren contact opgenomen met Apple, geen problemen gevonden.'
Alles heb ik al geprobeerd;
- Nieuwe SIM-kaart
- Meerdere keren contact met KPN om te resetten en door te meten
- Reset doormiddels van iPhone 'Wis alle inhoud en instellingen'
- Reset doormiddels iTunes
- Meerdere software versies, altijd de meeste recente
- Zonder hoes geprobeerd
- Geen screenprotector
Nu gister opnieuw contact gehad met Apple en uiteindelijk een medewerker met verstand gesproken.
Wat blijkt? Het is een bug die al enige tijd voorkomt, en er is nog geen oplossing?
Naar mijn idee is de bug al actief sinds augustus 2017.
Apple zegt het volgende:
Ik heb nog geen andere internetters gevonden met ditzelfde probleem.We kunnen alleen afwachten op een toekomstige update.
Heeft iemand wellicht het zelfde probleem? Ik vind niet dat dit bepaald netjes van Apple is.
Het probleem komt dagelijks voor, en is daardoor vervelend in het dagelijks gebruikt.