Monitor budget 450 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Itzdoomalex
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06-02 11:26
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een monitor met g sync of freesync 1080p omdat 1440p niet echt meerwaarde geeft imo

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. rond de 450 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik sta helemaal open voor alle merken!

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik ga het gebruiken op mijn midrange pctje met een gtx 980 i7 4770k / ik speel voornamelijk games als league of legends en overwatch en dergelijke.

Wat ik dus aan jullie wil vragen voor advies, welke monitor zou il het best kunnen kopen, hoge refresh rates zijn geweldig ik heb nu 144 hzmaar ik heb een keer 240 hz gezien en dat is ook echt geweldig!

Ik weet dat ik een gtx 980 heb dus alleen gsync zal werken, maar is het het waard om meer te betalen voor gsync over freesync? Of is het beter om freesync te nemen en misschien proberen de gtx 980 te ruilen voor een amd equivalent? Zo ja, welke amd is een beetje gelijkwaardig?

Alvast bedankt voor jullie hulp!