Op mijn systeem ben ik bezig met het kiezen van de juiste videokaart. ik heb bij mijn hardware leverancier drie kaarten meegekregen. als eerst installerde ik de voodoo3000. Alles liep als een trein op mijn systeem bestaande uit een Asus k7m met een athlon 700 en een sblive en een 20,4 GBdiamond max. quake3 en Force commander zagen er perfect uit. Daarna ging ik de viper II in het systeem inbouwen. Ik haalde de voodoo er uit en installeerde ook windows 98se opnieuw op dezelfde manier als ik de voodoo probeerde. als eerst starte ik quake 3 en... het suckte behoorlijk all mijn textures waren geheel verdewnen. het gehele beeld bestond uit zwarte en wite textures . ik belde hastech op en melde dit probleem aan. Na enige tijd konde ze me vertellen dat ik dus alle drivers moest updaten. oke dat ging ik dusdoen. Na enige tijd probeerde ik het weer.Maarja weer het zeldfde gezeur. Toen probeerde ik force commander(d3d), tja dat was helemaal prut om te zien , zwarte blokken ipv tekst. Tja weer naar hastech bellen. nee die wisten het niet, naja ik dacht oke morgen effe omwisselen dan maar voor een nieuwe viper II. Toen de geforce maar effe proberen na de installatie starte ik eerst Q3, ennnn... weer gotver ook het zelfde geeikel!! ik die volgende dag bij mijn leverancier, omgeruild. en ik dus weer installeren enn. Tja wat denk je toch weer dat zelfde probleem. Oke ik asus bellen over die Geforce, Tja meneer dat probleem klinkt bekend in de oren maar eeh bel me morgen er maar over terug, na oke ik dus gedaan , nee meneer dat licht niet aan onse kaart hor ??? ik bij mijn leverancier een matrox g400 gehaalt en . perfectomundo draait als een trein, nou ik snap dus helemaal niets van die viper II en V6600. Zijn er nog meer mensen die met dit probleem te maken hebben gehad??? ik wil toch wel een snellere kaart dan die Matrox of voodoo!!
1. Wat voor voeding heb je? Ik neem aan 300w maar ik vraag het toch maar ff.
2. Een Matrox kaart is ZEKER niet langzaam, ze zijn zo stabiel als wat en ze hebben nog leuke extras ook.
3. Voodoo 3 kaartjes zijn zo'n beetje de snelste kaartjes op de GeForce na dus ik zou gewoon voor de Voodoo3 of Matrox G400 gaan.
Ik vind het een vaag probleem, op zich zouden ze alle2 als een trein moeten lopen met een K7M.....
2. Een Matrox kaart is ZEKER niet langzaam, ze zijn zo stabiel als wat en ze hebben nog leuke extras ook.
3. Voodoo 3 kaartjes zijn zo'n beetje de snelste kaartjes op de GeForce na dus ik zou gewoon voor de Voodoo3 of Matrox G400 gaan.
Ik vind het een vaag probleem, op zich zouden ze alle2 als een trein moeten lopen met een K7M.....
I'll catch you on the flip side....
Het zou inderdaad aan je voeding kunnen liggen, maar ik zou absoluut GEEN Voodoo3 kopen. Die suckt echt de pan uit... Kan geen grote textures, en het ergste, hij kan geen 32 bit...
Ik zou als ik jou was (als je de GeForce en de Savage2k niet werkend krijgt) gaan voor een G400 of een TNT2Pro/Ultra, maar ik zou NOOIT van m'n leven een Voodoo3 kopen...