Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginger
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-03-2024
Mijn vraag:
Ik heb net een PlayStation Camera gekocht omdat ik wil beginnen met streamen. Nu is mijn beeld verre van scherp. Je ziet de Pixels :(
Voor een camera van 60 euro vind ik dit erg vreemde kwaliteit. Ik ben erg benieuwd of ik iets verkeerd heb gedaan, of dat anderen deze ervaring ook hebben.

Relevante software en hardware die ik gebruik
PlayStation 4 Pro

Alvast bedankt
xx
VievNL

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:00
Hoi VievNL, welkom op Tweakers!
We verwachten een redelijke mate van eigen inzet voor je een topic opent. zie Het algemeen beleid.

Kun je aangeven wat je hebt geprobeerd? op google hebt gevonden? Welke instellingen gebruik je?Wlke streamingdienst? etc...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:37
Ginger schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:41:
Voor een camera van 60 euro vind ik dit erg vreemde kwaliteit. Ik ben erg benieuwd of ik iets verkeerd heb gedaan, of dat anderen deze ervaring ook hebben.
Voor een camera van 60 Euro vind ik dat niet vreemd. Als een camera van 60 Euro in een slecht belichte kamer super beeld zou opleveren, werden geen dslr's en videocamera's meer verkocht. Dan praat je over kostenplaatjes van meer dan 1000 Euro. Kortom: je had je beter even in de materie kunnen verdiepen.

Maar dat terzijde:
Probeer je woonkamer flink beter te verlichten. Een beperkte resolutie verhelp je daar niet mee, maar dat zal in ieder geval beeldruis verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Daarbij is dit ook niet de meest ideale camera hiervoor natuurlijk. Deze is voornamelijk gebouwd voor game toepassingen en tevens te gebruiken voor VR tracking.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginger
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22-03-2024
Bedankt voor de reacties!