.
[ Voor 100% gewijzigd door tweakmember op 17-04-2019 09:58 ]
[ Voor 100% gewijzigd door tweakmember op 17-04-2019 09:58 ]
Commandline FTW | Tweakt met mate
[ Voor 101% gewijzigd door tweakmember op 17-04-2019 09:58 ]
Geen idee, ik ken het pakket verder niet.tweakmember schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 20:54:
[...]
Dat is niet standaard zo opgegeven? nee toch? zover ik kan zien laat het alleen lege mappen zien van anbox zelf.
ik zou niet weten hoe ik het moet opgeven als sd kaart
Dat staat er toch duidelijk? "without direct access to your data". Hoeveel duidelijker wil je dat hebben?[...]
Een FAQ of zelfs een Privacy Policy kan ik helemaal niet vinden over Anbox.
Edit: ow wacht ik zie wel het volgende staan: "Anbox puts Android apps into a tightly sealed box without direct access to hardware or your data."
https://anbox.io/ (naar beneden scrollen)
Bedoelen ze hiermee dan Anbox geen toegang heeft tot andere gegevens wat op de pc/laptop ect staat?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Compleet ondenkbaar is het denk ik niet, maar wel enorm lastig om te misbruiken als het kan. Nu ken ik Qemu zelf ook niet, maar ben zeker wel bekend met hypervisors.MAX3400 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:14:
@Hero of Time jij bent iets meer thuis in de *nix-wereld; ondanks dat de QEMU wordt gebruikt, is het niet ondenkbaar dat een virtual network adapter in promiscuous mode kan/moet draaien en daardoor direct "tapt" van je host-traffic toch? Uiteindelijk is de virtual adapter een ethXX op je host met een (virtual) MAC-address.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq