Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou deze vooral gebruiken voor surfen/mailen en Cities:skylines
Wat mag het systeem gaan kosten?
900-1000 euro is de "ongeveer" prijs. De configuratie hieronder zit op een 1100 euro, welke ik graag een beetje goedkoper zou maken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, toetsenbord, muis is al beschikbaar en dus niet nodig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik geloof dat voor cities:skylines het vooral belangrijk is om een goede CPU te hebben. Nu ben ik al een aantal jaren niet meer bezig met Hardware dus heb ik er geen idee van.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Wat verwacht je van ons?
Ik heb eigenlijk de het basis gamesysteem van de best-buy guide genomen in Januari en hier het RAM geheugen aangepast zodat het 16gb is ipv 8gb. Mijn belangrijskte vraag is of de GPU geen overkill is. Ik lees op verschillende plaatsen dat voor Cities:skylines vooral de CPU belangrijk is en niet de GPU. Zou ik daarom de GPU in deze configuratie kunnen aanpassen naar een goedkoper model en een betere CPU nemen? Of mogelijk met mijn geheugen naar 32 GB te gaan?
Ik zou deze vooral gebruiken voor surfen/mailen en Cities:skylines
Wat mag het systeem gaan kosten?
900-1000 euro is de "ongeveer" prijs. De configuratie hieronder zit op een 1100 euro, welke ik graag een beetje goedkoper zou maken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, toetsenbord, muis is al beschikbaar en dus niet nodig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik geloof dat voor cities:skylines het vooral belangrijk is om een goede CPU te hebben. Nu ben ik al een aantal jaren niet meer bezig met Hardware dus heb ik er geen idee van.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Wat verwacht je van ons?
Ik heb eigenlijk de het basis gamesysteem van de best-buy guide genomen in Januari en hier het RAM geheugen aangepast zodat het 16gb is ipv 8gb. Mijn belangrijskte vraag is of de GPU geen overkill is. Ik lees op verschillende plaatsen dat voor Cities:skylines vooral de CPU belangrijk is en niet de GPU. Zou ik daarom de GPU in deze configuratie kunnen aanpassen naar een goedkoper model en een betere CPU nemen? Of mogelijk met mijn geheugen naar 32 GB te gaan?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 174,49 | € 174,49 |
| 1 | MSI B350 PC Mate | € 79,94 | € 79,94 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G | € 429,- | € 429,- |
| 1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 36,51 | € 36,51 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 190,95 | € 190,95 |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 49,87 | € 49,87 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 132,68 | € 132,68 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.093,44 | |