Toon posts:

Enquete slimme deurbel

Pagina: 1
Acties:
  • 642 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Aan de hand van deze enquête wil ik onderzoeken of er een behoefte is naar een slimme deurbel Het invullen duurt ongeveer 2 minuten. Mijn dank is groot! _/-\o_

Link naar de enquête: *knip*

[ Voor 11% gewijzigd door ThinkPad op 01-03-2018 15:53 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:48
Buiten dat enquetes toestemming nodig hebben is de enquete echt wel van een matige kwaliteit. Wat hebben slimme deurbellen met inbraken te maken, bijvoorbeeld? En het zijn ontzettende open deur vragen: iedereen vindt de veiligheid van zichzelf en zijn huis belangrijk.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

Nat-Water schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:06:
Buiten dat enquetes toestemming nodig hebben is de enquete echt wel van een matige kwaliteit. Wat hebben slimme deurbellen met inbraken te maken, bijvoorbeeld? En het zijn ontzettende open deur vragen: iedereen vindt de veiligheid van zichzelf en zijn huis belangrijk.
ha! :D

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 12:47

killercow

eth0

En dan natuurlijk nog de botsingen met de privacywetgeving in Europa.

Waarom heb je m'n geslacht, leeftijd etc nodig. Ik zie geen uitleg wat je er mee gaat doen, hoe lang je een en ander bewaard, en met welk doel je die gegevens verwerken gaat.

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
De slimme deurbel is ontworpen om de veiligheid in en rond het huis te vergroten. De bel waarschuwt je mobiele telefoon via de gratis app als er iemand aanbelt en laat je beelden van je bezoeker zien. Een slimme deurbel kost circa €150,-.
Het kan ook aan mij liggen, volgens mij bellen inbrekers niet aan. Die breken in. Hence the name "inbrekers"

Verder:

Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit!

[ Voor 11% gewijzigd door ImNotnoa op 01-03-2018 14:16 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:25
Modbreak:Beste @Verwijderd ,

Welkom op Tweakers!

Er is helaas geen toestemming voor deze enquete gevraagd. Zomaar een enquete op Tweakers dumpen is niet de bedoeling. Zie ook Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit!

Ik sluit daarom dit topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.