vanaf comp uit netwerk een andere afsluiten > hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 00:06

admiral866

The King Personality Disorder

Topicstarter
wat voor progje kan je daar het beste voor gebruiken.
server staat namelijk op zolder, en om elke keer naar zolder te lopen heb ik geen zin in :P
kan ik dus niet via een simpel progje dat ding afsluiten..
?

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 18:58
Sub7 >:)

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Ik geloof dat het ook met Back Orifice kan.
edit:

links naar /dev/null

Ik zie dat mijn link weggehaald zijn,
Waarom weet ik niet.
Illegaal nee dat waren ze niet stond geen warez, of andere zooi op. alleen een Admin tool wat door virusscanners gezien wordt als Trojan of Backdoor.

Dus "Traag" graag een reactie.

• juanp
  • Laatst online: 18-08 20:35
of met symatec "pc anywhere" is ook een leuk programma :)

Verwijderd

En VNC natuurlijk.

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 00:06

admiral866

The King Personality Disorder

Topicstarter
ah ok, thx.
ik zal morgen ff wat uitzoeken.

• sverzijl
  • Laatst online: 13:49
of Remote Task Manager, wat precies is wat de naam al zegt (en nog wat meer). De Win2K task manager, maar dan voor remote PC's (+remote shutdown, remote services stoppen/starten, remote event viewer, remote shares aanmaken, remote devices stoppen/starten). Meeste kan al met plain win2k(server), maar dit werkt ideaal voor snelle aanpassingen.

http://www.ntutility.com/rtm/

Verwijderd

ping -f tot dat die crasht :P

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Sub7 en BO zou ik dus lekker NIET installeren, aangezien je dan kwetsbaar bent voor portscanners... Ik zou WinVNC gebruiken, is gratis, klein en snel !

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

Op zaterdag 14 juli 2001 01:03 schreef juanp het volgende:
of met symatec "pc anywhere" is ook een leuk programma :)
Installeer dit NIET op een Win2k station... dan boot 'ie namelijk niet meer... :)

Gelukkig wel weer met het alom bekende Last Known Good Config... >:)

• juanp
  • Laatst online: 18-08 20:35
Op zaterdag 14 juli 2001 14:29 schreef MessiaH het volgende:

[..]

Installeer dit NIET op een Win2k station... dan boot 'ie namelijk niet meer... :)

Gelukkig wel weer met het alom bekende Last Known Good Config... >:)
sorry we hebben dit op zeker 7 pc's geprobeerd en we hebben hier nog geen problemen ondervonden dus als je een beetje een redelijk pc hebt (een leuk servertje)
dan moet het kunnen draaien ;)

Verwijderd

als t enkel is om af te sluiten, dan slaan ze je bijna dood met zo'n proggies.
dit schijnt een goeie te zijn:

http://download.cnet.com/downloads/0-1461989-100-5380863.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-7-1.5380863

(btw als je kan programmeren, kan je InitiateSystemShutdown gebruiken en het zelf maken)

[edit + offtopic]
En Sub7 is de meest LAME trojan die ik ooit heb gezien. BOECHT is t ! (dit terzijde zijnde ;)
[/edit + /offtopic]

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

[Beetje offtopic]
Suck7 is ook niet meer dan een verzameling plugins en scripts van andere mensen. Hij moet eens leren zelf die dingen programmeren.
[/Beetje offtopic]

Maar ik ken wel een programma dat die functies heeft als wat je zoekt.

Link removed door TRAAG, alhoewel ik niet inzie hoe het gevaarlijk is. Je bent verantwoordelijk voor je EIGEN daden...

Verwijderd

Met Windows NT kan je ook gewoon je AT commando's gebruiken.

Of ga je Server gewoon helemaal remote besturen met PCDUO ofzo.

Verwijderd

Welk OS gebruik je ?

In Windows 2000 zit nl. standaard een mogelijkheid om een remote computer uit te schakelen.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:54

Arno

PF5A

Op zaterdag 14 juli 2001 00:59 schreef Padje het volgende:
Dus "Traag" graag een reactie.
Easy.... er zijn al users in zwaardere problemen gekomen door te linken naar trojans...... wees blij dat ik geen waarschuwing heb uitgedeeld... :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

remote administrator?

Verwijderd

Op zaterdag 14 juli 2001 19:37 schreef Lady_Chi_Chi het volgende:
remote administrator?
Ik quote mezelf >:) ik was nl ff wat vergeten.
Als het voor het netwerk is moet het uiteraard wel op beide computers geinstalleerd zijn
Wil je vanuit je werk je computer thuis uitzetten of bedienen dan moet dat ook en je moet een internetverbinding hebben.
;)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:32
Op zaterdag 14 juli 2001 18:23 schreef Traag het volgende:
Easy.... er zijn al users in zwaardere problemen gekomen door te linken naar trojans...... wees blij dat ik geen waarschuwing heb uitgedeeld... :)
In deze context is het een erg handige util en geen troijan hoor.
Als ik linux ga gebruiken om anderen te hacken ga je links naar linux (in een context als dit) toch ook niet verbieden?!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

In deze context is het een erg handige util en geen troijan hoor.
Als ik linux ga gebruiken om anderen te hacken ga je links naar linux (in een context als dit) toch ook niet verbieden?!
So true !
Dan kun je het net commando van Win2k ook als hack prog beschouwen. Als er staat: "Server.exe DO NOT EXECUTE" en je voert het dan uit, ben je wel lomp he...

Gewoon een programma zoeken dat met paswoord werkt voor client/server bedoeningen en een niet infecterende server. Dat MHT programma heeft er 1 in ontwikkeling...

• Flippy|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-01-2022

Flippy|IA

ispmonitor.be

Op zaterdag 14 juli 2001 16:39 schreef Deeper het volgende:
Welk OS gebruik je ?

In Windows 2000 zit nl. standaard een mogelijkheid om een remote computer uit te schakelen.
Ik wil wel weten waar dat dan mogelijk is. Ik zit nl met net hetzelfde probleem.

ASUS A7N8X-Deluxe rev2.0, Barton 3000+ , 2x 256 DDR TWINMOS PC3200, Hercules RADEON 9800PRO, Maxtor 80gig 8mb + 120gig WD 8mb SATA, Superflower SF-301 case

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Op zaterdag 14 juli 2001 00:59 schreef Padje het volgende:
Ik geloof dat het ook met Back Orifice kan.
edit:

links naar /dev/null

Ik zie dat mijn link weggehaald zijn,
Waarom weet ik niet.
Illegaal nee dat waren ze niet stond geen warez, of andere zooi op. alleen een Admin tool wat door virusscanners gezien wordt als Trojan of Backdoor.
ja ik denk dat ze er iets te gevoelig voor zijn een. en ik poste echt geen warez site. maar ja zij zijn de Mods en wij niet. (hier zijn helaas al wat diskussies over geweest, denk ik)

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 23:38

mymind*

A Beautiful Mind

Ik gebruik er DameWare voor, dat kun je vanaf een pc op al je andere pc's in je netwerk pushen. En je kunt er alles mee (ook afsluiten dus :) )
Pagina: 1