[BBG] Daisychaining en hoeveelheid kabels

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:14
reviews: Desktop Best Buy Guide - maart 2018

@br00ky

Bij de dell ultrasharp monitor word vermeld dat je door het gebruik van daisychaining maar 1 display kabel nodig hebt om meerdere monitoren aan te sluiten.
Volgens mij moet dit 1 poort/uitgang op de pc zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:04

br00ky

Moderator Harde Waren
@willemdemoor, @Bolletje, ik was niet bij dit deel van de BBG betrokken. Kijken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
Voor de duidelijkheid, het gaat het om "a single connection between each two devices".
Betekent dus dat een daisychain monitor een displayport uitgang heeft waar je nog een monitor op kan aansluiten.

https://www.displayport.o...ingle-displayport-output/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-10 22:16

Bolletje

Moderator Harde Waren
@Flamesz , ja dat wordt ermee bedoeld. Dus er gaat één displayportkabel van de computer naar monitor 1. Vervolgens nog een kabel van output monitor 1 naar input monitor 2.

Eigenlijk heb je dus nog wel steeds 2 kabels nodig, maar er gaat er maar één van de computer naar de schermen.

In onderstaande afbeelding is het dan dus input op 3 of 4. En dan weer output middels 5.

Afbeeldingslocatie: https://i.dell.com/das/xa.ashx/global-site-design%20WEB/3a4a0ffa-a5a5-44b2-b350-27fb8eb3a101/1/OriginalPng?id=Dell/Product_Images/Peripherals/Output_Devices/Dell/Monitors/U_Series/u2518d/pdp/dell-monitor-u2518d-pdp-04.jpg
Ports & Slots:
1. AC power connector | 2. HDMI connector | 3. DP connector (in) | 4. mDP connector (in) | 5. DP connector (out) | 6. Audio line-out porti | 7. USB upstream port | 8. USB 3.0 downstream port | 9. USB 3.0 downstream port with BC1.2 charging capability | 10. Stand lock

[ Voor 52% gewijzigd door Bolletje op 01-03-2018 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
@Bolletje Precies. Alleen zoals het nu in de BBG staat leest het alsof je met één kabel twee of meer monitoren zou kunnen aansluiten, wat dus niet klopt.
Lijkt mij handig om dat in de BBG te verbeteren, vandaar dit topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-10 22:16

Bolletje

Moderator Harde Waren
Flamesz schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:37:
@Bolletje Precies. Alleen zoals het nu in de BBG staat leest het alsof je met één kabel twee of meer monitoren zou kunnen aansluiten, wat dus niet klopt.
Lijkt mij handig om dat in de BBG te verbeteren, vandaar dit topic.
Ik heb het nu anders uitgelegd en een link toegevoegd.
Pagina: 1