Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 22:08
Hallo mede tweakers,

Ik werk momenteel al 6 jaar als zzp’er in de afbouw.
Ik heb een goed daggeld voor m’n beroep , maar bedrijf waar ik inmiddels al 4 jaar werk heeft me een zeer intressant voorstel gedaan.
Waarmee ik mondeling akkoord heb bereikt om in loondienst te gaan.

Maar vandaag is m’n eerste dag in loondienst althans dat was de opzet.
In december hadden we mondeling akkoord en ze hadden een contract voorstel via mail verstuurd, maar er is nog niks getekend.

Officiële contract heb ik nog niet ontvangen.
En ook had ik aangegeven dat er een wagen van de zaak beschikbaar moet zijn , want zou me privé wagen niet gebruiken.
Hij had de tijd van december tot vandaag om een wagen te regelen, maar niks gehoord en nog geen wagen dus.
Ook ben ik afgelopen vrijdag op de zaak geweest, maar waren nog bezig met m’n contract en auto v/d zaak.

Afgelopen zondag nog mailtje gestuurd dat die me moet bellen ivm onzekerheden.
Hij heeft me diezelfde dag een mailtje terug gestuurd dat die me maandag zou bellen.
Het is nu donderdag maar nog niks vernomen.

Ik ben ook koppig heb al heel wat moeite gedaan om alles in gang te zetten, maar krijg het gevoel dat ik als enige moeite ervoor doe.
Dus heb deze keer niet zelf gebeld nog en wacht op hem.
Nu is mijn vraag zijn jullie het met me eens dat dit heel rommelig gaat en wat moet ik verder doen?
Aangezien dit normaal me eerste werkdag zou zijn , maar ik ga als ik morgen niks hoor gewoon een bon voor 5 dagen schrijven als zzp’er? Of zou dat dom zijn?

Ben hier niet bekend mee dus zou fijn zijn als iemand wat advies kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Wie verzekert je als je niets op papier hebt staan en je een ongeluk krijgt?

Ik zou me afvragen of ik bij zo'n werkgever zou willen zitten, ze houden zich nu al niet aan hun woord ;).

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Als dat nu al zo begint......
Ik kan je verder geen adviezen geven maar ik zou er nu al geen goed gevoel bij hebben..

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Boudewijn schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:06:
Wie verzekert je als je niets op papier hebt staan en je een ongeluk krijgt?

Ik zou me afvragen of ik bij zo'n werkgever zou willen zitten, ze houden zich nu al niet aan hun woord ;).
Ad de Jong schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:06:
Als dat nu al zo begint......
Ik kan je verder geen adviezen geven maar ik zou er nu al geen goed gevoel bij hebben..
Ik ken het bedrijf er goed en de mensen, maar inderdaad mijn gevoel word ook steeds slechter.
Dit zou m’n eerste werkdag zijn, maar niks gehoord van iemand.
Maar ik wil nu ook niet meer uit mezelf bellen en gewoon wachten op hun en zolang gewoon mijn fakturen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:15

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Zoek vast wat anders, en vertel ze doodleuk dat je niet kan/mag werken zonder een getekend contract. Ofwel ze zetten er vaart achter, ofwel je weet dat je niks aan die tent hebt, ondanks hun mooie woorden.
Zo lang je geen contract hebt ben je niet verzekerd, en heb je officieel niets te zoeken op de bouwplaats. Verder kun je natuurlijk niet komen zonder auto, want die zou geregeld worden.

Aangezien je geen contract als ZZPer bij ze hebt ben ik bang dat je ze ook niet als zodanig kunt factureren, maar dit lijkt me typisch voer voor advocaten.

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:26

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb jij je bedrijf als ZZP'er nog achter de hand? Ik zou niet wachten en doorgaan totdat het contract getekend is. Niks op papier = geen garantie.

offtopic:
en zou je me willen vervangen door mij? Dat leest wat fijner

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Met zoveel geneuzel zou ik niet eens beginnen, zeker omdat je blijkbaar al inkomsten hebt. Of is dat grotendeels afkomstig van datzelfde bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
FreezeXJ schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:16:
Zoek vast wat anders, en vertel ze doodleuk dat je niet kan/mag werken zonder een getekend contract. Ofwel ze zetten er vaart achter, ofwel je weet dat je niks aan die tent hebt, ondanks hun mooie woorden.
Zo lang je geen contract hebt ben je niet verzekerd, en heb je officieel niets te zoeken op de bouwplaats. Verder kun je natuurlijk niet komen zonder auto, want die zou geregeld worden.

Aangezien je geen contract als ZZPer bij ze hebt ben ik bang dat je ze ook niet als zodanig kunt factureren, maar dit lijkt me typisch voer voor advocaten.
Precies dit ,maar niet verzekerd? In welk opzicht?
Nja ben nu gewoon aan het werk en m’n projectleider momenteel schrijf de bon uit waarvan ik een faktuur maak.
Als ik zeg volle week dan zal die dat wel doen.
Outerspace schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:17:
Heb jij je bedrijf als ZZP'er nog achter de hand? Ik zou niet wachten en doorgaan totdat het contract getekend is. Niks op papier = geen garantie.

offtopic:
en zou je me willen vervangen door mij? Dat leest wat fijner
Ik ben nu momenteel gewoon nog zzper heb mij nergens nog uitgeschreven (gelukkig).
Aikon schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:25:
Met zoveel geneuzel zou ik niet eens beginnen, zeker omdat je blijkbaar al inkomsten hebt. Of is dat grotendeels afkomstig van datzelfde bedrijf?
Ken de jongens van het bedrijf erg goed en ze hebben mij altijd erg goed behandeld.
Werk momenteel al 4jaar voor het bedrijf als zelfstandige.
Alleen nu is het allemaal rommelig en komt erg onprofessioneel over.

Bedankt voor de snelle reacties !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ze bellen en dit uitleggen is wellicht ook een optie? Zeker als ze gewoon een redelijke en zinnige tent zijn.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Gewoon als ZZP'er blijven werken en factureren totdat het contract rond en getekend is.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fvdberg
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 10:01
je hebt een contractvoorstel gekregen per mail en daar ben je mondeling mee akkoord gegaan.

Je bent dus niet in dienst zonder contract... Mondeling is ook geldig,
de werkgever dient je binnen een maand een schriftelijk contract te overhandigen

zie https://zakelijk.infonu.n...sovereenkomst-werken.html

Oftewel gewoon doorwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Boudewijn schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:44:
Ze bellen en dit uitleggen is wellicht ook een optie? Zeker als ze gewoon een redelijke en zinnige tent zijn.
Maar moet ik dan elke keer stappen zetten en hoef ik dan niks van hun te verwachten?
Tsjipmanz schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:47:
Gewoon als ZZP'er blijven werken en factureren totdat het contract rond en getekend is.
Ja zo dacht ik ook heb alleen geen zin in gezeur..
fvdberg schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 12:57:
je hebt een contractvoorstel gekregen per mail en daar ben je mondeling mee akkoord gegaan.

Je bent dus niet in dienst zonder contract... Mondeling is ook geldig,
de werkgever dient je binnen een maand een schriftelijk contract te overhandigen

zie https://zakelijk.infonu.n...sovereenkomst-werken.html

Oftewel gewoon doorwerken.
Oke raar eigenlijk , maar hoe zit het dan met vervoer gereedschap etc etc en ze moeten toch ook weten waar ze m’n salaris naartoe moeten storten?
Nu heb ik natuurlijk een zakelijke rekening waar ze naartoe storten.
Ze hebben alleen gegevens van me woonadres en natuurlijk mijn gegevens (behalve bankrekening ).

Ps ik stuurde afgelopen zondag letterlijk dat er onzekerheden zijn over vervoer , gereedschap en al mijn gegevens ivm salaris.
Met die info zou die me afgelopen maandag gebeld hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door fevo-1190 op 01-03-2018 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:56

LankHoar

Langharig tuig

Vooral omdat je aangeeft al meerdere jaren goed contact te hebben met dit bedrijf zou ik gewoon wél zelf bellen en vragen om duidelijkheid (en niet verwijtend). Op de huidige manier zit het je toch ook niet lekker? Het feit dat je er een topic aanmaakt op GoT zegt eigenlijk al genoeg; zodra je belt heb je als het goed is duidelijkheid.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
LankHoar schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:12:
Vooral omdat je aangeeft al meerdere jaren goed contact te hebben met dit bedrijf zou ik gewoon wél zelf bellen en vragen om duidelijkheid (en niet verwijtend). Op de huidige manier zit het je toch ook niet lekker? Het feit dat je er een topic aanmaakt op GoT zegt eigenlijk al genoeg; zodra je belt heb je als het goed is duidelijkheid.
Ik snap je punt hoor.
Maar dan voel het voor mij als “smeken” begrijp je mij nog?
Ben al op de zaak geweest en in die 3maanden al keer gebeld en mail contact gehad.
Kijk ze zoeken mensen (leidinggevende).
Dus wat moeite doen is toch niet teveel gevraagd?

Ik wacht anders dit weekend wel af en zal dan na het weekend contact met hem opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 10:01
fevo-1190 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:04:
Oke raar eigenlijk , maar hoe zit het dan met vervoer gereedschap etc etc en ze moeten toch ook weten waar ze m’n salaris naartoe moeten storten?
Nu heb ik natuurlijk een zakelijke rekening waar ze naartoe storten.
Ze hebben alleen gegevens van me woonadres en natuurlijk mijn gegevens (behalve bankrekening ).

Ps ik stuurde afgelopen zondag letterlijk dat er onzekerheden zijn over vervoer , gereedschap en al mijn gegevens ivm salaris.
Met die info zou die me afgelopen maandag gebeld hebben.
Dan had ik hem dinsdag of woensdag even terug gebeld. Immers nu ben je begonnen zonder spullen, en kan neem ik aan niets doen? of kan je spullen van je collega's gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

fvdberg schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:26:
of kan je spullen van je collega's gebruiken?
No no no no no :(

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
fvdberg schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:26:
[...]

Dan had ik hem dinsdag of woensdag even terug gebeld. Immers nu ben je begonnen zonder spullen, en kan neem ik aan niets doen? of kan je spullen van je collega's gebruiken?
Ik ben natuurlijk zzp’er en heb alles , maar zo werkt dat natuurlijk niet wel dan?
Nee inderdaad zo werk dat niet.
Ik gebruik m’n eigen gereedschap nu natuurlijk, maar ik ga er vanuit dat ik nu nog zelfstandig werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm_H
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 19:39
Door blijven gaan als zzp'er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

fevo-1190 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:16:
[...]

Ik snap je punt hoor.
Ben al op de zaak geweest en in die 3maanden al keer gebeld en mail contact gehad.

Ik wacht anders dit weekend wel af en zal dan na het weekend contact met hem opnemen.
Hoe groot is het bedrijf? Hoe knullig het ook is, soms schieten dingen er bij in, ook belangrijke dingen zoals dit. Reken het bedrijf niet af op wat wellicht de klunzigheid is van de persoon in kwestie. Nogmaals, zie het niet als smeken, maar gewoon duidelijkheid krijgen voor jezelf. Je kunt dan als alles gesettled is ook aangeven dat de manier waarop het gaat jammer is, en je hoopt op betere communicatie in de toekomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:02
LankHoar schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:34:
[...]

Hoe groot is het bedrijf? Hoe knullig het ook is, soms schieten dingen er bij in, ook belangrijke dingen zoals dit. Reken het bedrijf niet af op wat wellicht de klunzigheid is van de persoon in kwestie. Nogmaals, zie het niet als smeken, maar gewoon duidelijkheid krijgen voor jezelf. Je kunt dan als alles gesettled is ook aangeven dat de manier waarop het gaat jammer is, en je hoopt op betere communicatie in de toekomst.
Dit. Koppig zijn en je hakken in het zand levert niks op. Het was een goed voorstel toch? dus gewoon achteraan gaan en kijken of je het zsm geregeld kan hebben. En aangeven dat je nu niet aan het werk kan, want geen spullen. Dan kan je altijd aangeven dat je dan tot het contract geregeld is je als ZZP'er blijft factureren ivm verzekering etc.

De persoon die dit moet regelen heb jij straks waarschijnlijk sowieso weinig contact meer mee. Dus gewoon nu ff doorbijten. Als het een mooie deal is zou ik het nu niet laten schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

fevo-1190 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 10:03:
In december hadden we mondeling akkoord en ze hadden een contract voorstel via mail verstuurd, maar er is nog niks getekend.
Klinkt als een -op dit gebied- wat laks iemand. Neem het initiatief. Als je zelf akkoord bent: zelf uitprinten, tekenen, fysiek voor de neus van de aankomend werkgever leggen?
fevo-1190 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 11:37:
Precies dit ,maar niet verzekerd? In welk opzicht?
Zonder contract:
Je maakt een fout -> jij betaalt de schade
Je veroorzaakt een ongeluk -> jij betaalt de ziekenhuisrekening (en nieuwe broek) van de betrokkenen
Je laat een kopje koffie vallen -> jij betaalt een nieuw kopje
Je laat een kopje koffie vallen tegen de muur -> jij betaalt de schilder

Etc. Pas na handtekening betaalt de werkgever ;)

Overigens, zodra je werknemer bent is het vreemd om eigen gereedschap te moeten gebruiken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 01:17

Hakulaku

Meh

Waarmee ik mondeling akkoord heb bereikt om in loondienst te gaan.
Zolang er geen schriftelijke intentieverklaring is, zou ik er van uitgaan dat ze je niet onder contract willen hebben. Ik zelf heb iets vergelijkbaars meegemaakt en ben op goede hoop gewoon aan de slag gegaan. Bij mij heeft het goed uitgepakt maar een ander kan natuurlijk totaal andere ervaringen krijgen.

Officiële contract heb ik nog niet ontvangen.
Ben je er zelf ook actief achteraan gegaan (bijvoorbeeld iedere dag de status vragen)? Afwachten heeft geen zin want jij wil tenslotte het contract, of niet?

[ Voor 51% gewijzigd door Hakulaku op 01-03-2018 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
LankHoar schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:34:
[...]

Grote van het bedrijf is circa 60 mensen in dienst en 100/200 zzpers en uitzendkrachten.
Snap ik lastig merk ook hier aan de reacties dat de meningen flink verdeeld zijn.
F_J_K schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:50:
[...]

Klinkt als een -op dit gebied- wat laks iemand. Neem het initiatief. Als je zelf akkoord bent: zelf uitprinten, tekenen, fysiek voor de neus van de aankomend werkgever leggen?

[...]

Zonder contract:
Je maakt een fout -> jij betaalt de schade
Je veroorzaakt een ongeluk -> jij betaalt de ziekenhuisrekening (en nieuwe broek) van de betrokkenen
Je laat een kopje koffie vallen -> jij betaalt een nieuw kopje
Je laat een kopje koffie vallen tegen de muur -> jij betaalt de schilder

Etc. Pas na handtekening betaalt de werkgever ;)

Overigens, zodra je werknemer bent is het vreemd om eigen gereedschap te moeten gebruiken.
Oke duidelijk dan vind ik de handtekening wel erg belangrijk!
Wat ik heb gekregen via de mail is een voorstel en niet definitief.
Dus heb ik er weinig aan neem ik aan.
Hakulaku schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:40:
[...]

Zolang er geen schriftelijke intentieverklaring is, zou ik er van uitgaan dat ze je niet onder contract willen hebben. Ik zelf heb iets vergelijkbaars meegemaakt en ben op goede hoop gewoon aan de slag gegaan. Bij mij heeft het goed uitgepakt maar een ander kan natuurlijk totaal andere ervaringen krijgen.

[...]

Ben je er zelf ook actief achteraan gegaan (bijvoorbeeld iedere dag de status vragen)? Afwachten heeft geen zin want jij wil tenslotte het contract, of niet?
Ik heb gemailt/gebeld/ x aantal keer langs de zaak geweest.
Dus er echt wel wat voor gedaan.

Ik heb nu gewoon het gevoel van ja er is werk zat kan ook ergens anders gaan kijken.

Ik ga denk toch het weekend afwachten.
Tuurlijk wil ik het contract , maar ben niks verplicht heb het nu ook echt niet slecht.
En hun kwamen met het voorstel en zijn hard opzoek naar goed personeel.

Ps ik ga echt niet elke dag aan de telefoon hangen hoe of wat?
Het gaat enkel om vervoer/gereedschap en tekenen van contract..

[ Voor 3% gewijzigd door fevo-1190 op 01-03-2018 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
fevo-1190 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:00:
[...]

Grote van het bedrijf is circa 60 mensen in dienst en 100/200 zzpers en uitzendkrachten.
Snap ik lastig merk ook hier aan de reacties dat de meningen flink verdeeld zijn.

[...]

Oke duidelijk dan vind ik de handtekening wel erg belangrijk!
Wat ik heb gekregen via de mail is een voorstel en niet definitief.
Dus heb ik er weinig aan neem ik aan.

[...]

Ik heb gemailt/gebeld/ x aantal keer langs de zaak geweest.
Dus er echt wel wat voor gedaan.

Ik heb nu gewoon het gevoel van ja er is werk zat kan ook ergens anders gaan kijken.

Tuurlijk wil ik het contract , maar ben niks verplicht heb het nu ook echt niet slecht.
En hun kwamen natuurlijk met de voorstel en zijn hard opzoek naar mensen, want er is flink tekort aan goed personeel.

Ps ik ga echt niet elke dag aan de telefoon hangen hoe of wat?
Het gaat enkel om vervoer/gereedschap en tekenen van contract..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

fevo-1190 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:00:
[...]
En hun kwamen met het voorstel en zijn hard opzoek naar goed personeel.
Nou dan horen we het maandag wel van je :)

Als werkgever zou ik het eigenlijk gek vinden dat, indien er zo'n fout als dit gemaakt is (er van uitgaande dat ze je gewoon willen hebben, en uit je verhaal lijkt dit gewoon een knullige fout) en jij pas maandag ofzo iets zou laten horen, ik zou vragen waarom je niet gelijk aan de bel trok ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:51
fevo-1190 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 13:16:
[...]

Ik snap je punt hoor.

Ehm als je 'in loondienst bent' moet je oa weten waar je je uren moet schrijven etc. Dus lijkt me wel handig om daar in ieder geval duidelijkheid over te hebben. Je kent het trackrecord van het bedrijf, dus zou goed moeten zijn, maar soms zijn ze gewoon te laks. Is diegene die jou dat voorstel heeft gedaan er bijvoorbeeld niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waarnemer
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-09 21:16
Nou ja.. even simpel gezegd en eentje waar je ook bij het bedrijf wel begrip voor kan krijgen is gewoon ff bellen en aangeven dat je best snapt dat het uitzoeken wat duurt.. maar dat jij uit veiligheid (verzekering) EN belastingtechnisch totdat het is uitgezocht nog fkes als ZZP-er factureert....

zoiets? Kool en Geit gespaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
jip_86 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:31:
[...]

Ehm als je 'in loondienst bent' moet je oa weten waar je je uren moet schrijven etc. Dus lijkt me wel handig om daar in ieder geval duidelijkheid over te hebben. Je kent het trackrecord van het bedrijf, dus zou goed moeten zijn, maar soms zijn ze gewoon te laks. Is diegene die jou dat voorstel heeft gedaan er bijvoorbeeld niet meer?
Voorstel is van de directeur van het bedrijf.
Urenlijst maak ik altijd al (tenzij aangenomen werk).
Krijg elke week een bon waarvan ik een faktuur maak van de projectleider.
Waarnemer schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 17:42:
Nou ja.. even simpel gezegd en eentje waar je ook bij het bedrijf wel begrip voor kan krijgen is gewoon ff bellen en aangeven dat je best snapt dat het uitzoeken wat duurt.. maar dat jij uit veiligheid (verzekering) EN belastingtechnisch totdat het is uitgezocht nog fkes als ZZP-er factureert....

zoiets? Kool en Geit gespaard
Morgen komt m’n projectleider toch langs dus zal hem de situatie even uitleggen.
Bedoel ik wil echt wel weer bellen hoor, maar dan komt alles van mijn kant.
Ik heb al vaker contact gezocht en gevraagd hoe of wat , maar krijg elke keer van zijn ermee bezig.
En als ik dan vraag om te bellen of contact te zoeken dan word ik niet gebeld.
Ik laat jullie weten hoe het afloopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fevo-1190
LankHoar schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 16:20:
[...]

Nou dan horen we het maandag wel van je :)

Als werkgever zou ik het eigenlijk gek vinden dat, indien er zo'n fout als dit gemaakt is (er van uitgaande dat ze je gewoon willen hebben, en uit je verhaal lijkt dit gewoon een knullige fout) en jij pas maandag ofzo iets zou laten horen, ik zou vragen waarom je niet gelijk aan de bel trok ;)
Het is niet dat ik geen iniatief getoond heb.
Heb meerdere keren geprobeerd er vaart achter te zetten, maar er word ja gezegd en niks gedaan of erg traag.
Maar ik ga morgen m’n projectleider de situatie uitleggen.
Zal het morgen laten weten voor de mensen die nieuwsgierig zijn 8)

[ Voor 10% gewijzigd door fevo-1190 op 01-03-2018 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macnerd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 21:06

macnerd

No Apples please :-)

Ik zou voor nu door blijven gaan als ZZP'er en gewoon facturen blijven sturen. Zodra het contract komt en getekend is ga je in loondienst. Als zij je dan met terugwerkende kracht in dienst nemen stuur je een creditfactuur voor om de teveel gefactureerde uren administratief te regelen (mocht er al betaald zijn dan moet dat ook verrekend worden, bv door een inhouding op het salaris)

MacNerd

Pagina: 1