Toon posts:

Xbox aansluiten TV, foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik heb een Xbox one gekocht en deze wil ik graag aansluiten op mijn televisie. Helaas krijg ik een foutmelding op het scherm te zien: 'buiten bereik'.

Xbox, HDMI kabel en televisie doen het gewoon. Xbox doet het namelijk wel op andere televisies en mijn Macbook kan ik wel goed op deze televisie aansluiten met dezelfde HDMI kabel.

Ik herinner me ergens dat je de beeldscherminstellingen van een Playstation altijd kon resetten dmv de aan knop in te houden wanneer ik de PS aan doe. Helaas lukt dit niet met de Xbox en blijf ik de foutmelding krijgen. Iemand enig idee hoe ik de Xbox aan gesloten krijg?

Groeten,
Floyd

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

While off, "Press and hold the Xbox button and the Eject button until you hear a beep to turn on the console. Note: This will boot your console in a low resolution mode (640 × 480). To reset these settings again, press the Menu button, select Settings, and then select Display & sound."

https://support.xbox.com/...-is-blank-while-connected

[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 28-02-2018 21:02 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het snelle antwoorden! Als ik dit probeer krijg ik een soort 'foutbleepje'. De Xbox start op en blijft zwart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:21
Wat voor een tv heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2018 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zeker niet de nieuwste, maar een Xbox zou er neem ik aan wel op moeten draaien: Sony Bravia KDL-37U4000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
Op zich wel, maar het is geen full hd model. Weet niet wat de standaard instelling van de hdmi uitgang van de xbox is maar deze gebruikt gezien de melding een resolutie waar de tv niet mee om kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ook niet, heb net al geprobeerd om de Xbox op 720 te zetten op een andere televisie maar daarna pakt deze hem nog niet op de televisie waar ik de xbox op wil aansluiten.

Als ik kijk bij die instellingen kan ik alleen kiezen tussen 720 en 1080 (staat geen 'automatisch' tussen), beide mogelijke resoluties kan ik ook op mijn MacBook kiezen als ik deze op de 'vervloekte' televisie aansluit.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2018 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verhuis de HDMI-kabel van de "werkende" TV eens naar de niet-werkende?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
Deze hdmi resoluties zou je tv moeten ondersteunen, dus ook de 480p resolutie die de xbox als failsafe gebruikt:
1080i, 720p, 576p, 576i, 480p, 480i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16:23

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Staat de Xbox ingesteld op HDMI? Wat gebeurt er als je 'm op DVI zet? Zit de kabel in HDMI de goeie poort zowel in de TV als Xbox? (HDMI 1 op TV en 1ste poort links van de power cable in de Xbox.)

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de HDMI van de werkende TV naar deze TV gedaan en hier krijg ik hetzelfde. Ik heb wel nog eens geswitcht tussen de kanalen en ik heb nu bij 1 HDMI kanaal (andere 2 blijven zwart) 'beeld'.

Ik heb beeld tussen haakjes gezet omdat de televisie nu verdeeld is in 3 vlakken. Hierbij is het rechter vlak op de televisie het linkergedeelte wat eigenlijk zichtbaar moet zijn, het middenvlak is zwart en het linkervlak op de televisie is nu het horende rechter vlak. Daarbij is alles in zwart wit. Ergens zit dus een foutje.

Ik zou zeggen de TV is 'kapot', maar mijn MacBook weergeeft die dus wel juist.

Zo ziet die er dan uit:
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/20at1kl.jpg)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2018 22:07 ]

Pagina: 1