met papier mache kun je alles maken!!
Deze versie is 2% ongeveerOp zaterdag 14 juli 2001 00:29 schreef Shift het volgende:
Het processor gebruik van smartie is errug hoog, en hij is errug traag.
Wel eerst proberen, voor je gaat blaten
Niet dus....*weer* doet-ie 't nietSim-pel | Download nu Smartie LCD Driver 2.0 rev. 2 gegarandeerd werkend onder Win2k Download
En reboot dan
Installeer dan versie 2.3, en reboot
ff voor de duidelijkheid, je moet geen ntport.dll in de directory zetten van smartie ofzo. gewoon ntport installeren
scherm: 2x16
met die HD***** controller
hij gebruikt maar 2 kolommen, en de 2 regels
Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
Er mogen geen zntport.sys en ntport.dll op je systeem staan, na het deinstalleren van NTPORT20.EXE.
Als je dan zoekt op je hd naar deze bestanden, verwijder ze en reboot de pc.
Dan NTPORTsetup installeren die in de Smartie dir staat.
Werk je met W2k of 98Op zaterdag 14 juli 2001 02:15 schreef Muyz het volgende:
[..]
Niet dus....*weer* doet-ie 't niet(win2k, Seiko L4034)..is het nou ZO moeilijk om dit aan de praat te krijgen? Ik snap 't echt niet. Wat ik helemaal niet snap, is dat ik al drie of vier keer heb gepost dat het niet werkt en dat ik niet eens een reaktie krijg
Ik heb een paar regels C-code en daarmee kan je het ding al prima gebruiken...
And The Only One
hij is ook niet zo traag meer als de vorige versie
geweldig, dit is echt beter
Verwijderd
lees ff beter, er staat duidelijk in win2k.....Op zaterdag 14 juli 2001 11:23 schreef Diamon het volgende:
Ik heb een 4x20 LCD, en hij werkt perfect nu, de haperingen zijn nu ook opgelost.
Er mogen geen zntport.sys en ntport.dll op je systeem staan, na het deinstalleren van NTPORT20.EXE.
Als je dan zoekt op je hd naar deze bestanden, verwijder ze en reboot de pc.
Dan NTPORTsetup installeren die in de Smartie dir staat.
[..]
Werk je met W2k of 98

deze error krijg ik na een tijdje
nog een tijdje daarna loopt ie vast.
Dat komt omdat wij een niet geregistreerde versie van NTport hebben (Hint Hint)Op zaterdag 14 juli 2001 12:18 schreef the12be het volgende:
[afbeelding]
deze error krijg ik na een tijdje.
nog een tijdje daarna loopt ie vast.
*kuch* Warez *kuch*
edit: foto
Verwijderd
vet schermpieOp zaterdag 14 juli 2001 14:06 schreef Titanicfanatic het volgende:
Ik heb de nieuwe ntport geïnstalleerd heb het geprobeerd op epp en ecp+epp, maar hij blijft wazig doen, het lijkt een timing probleem. Ik onderscheid delen van woorden en de overige letters komende bij de volgende cyclus te voorschijn.
[afbeelding]
LCD: 4*40 Seiko L4034
Parallelle poort: 0x278 (2e), maar doet het ook niet op de eerste.
Instelling parallelle poort: EPP geprobeerd, ECP geprobeerd en EPP/ECP geprobeerd.
Waarom gebruiken jullie NTPort trouwens? DLPortIO doet precies hetzelfde *en* het is gratis. Ik programmeer mijn LCD bovenop DLPortIO en dat programma werkt wel....
http://www.sstnet.comOp zaterdag 14 juli 2001 14:50 schreef Shift het volgende:
Waar kan ik DLPorIO krijgen ?
Dit had ik ookOp zaterdag 14 juli 2001 14:06 schreef Titanicfanatic het volgende:
Ik heb de nieuwe ntport geïnstalleerd heb het geprobeerd op epp en ecp+epp, maar hij blijft wazig doen, het lijkt een timing probleem. Ik onderscheid delen van woorden en de overige letters komende bij de volgende cyclus te voorschijn.
[afbeelding]
Toen had ik mijn LCD formaat verkeerd staan
Verwijderd
hoeveel?Op zaterdag 14 juli 2001 14:41 schreef Shift het volgende:
Dat schermpje is een Seiko L2014 met backlit, moet je een hebben ?
[topic=173835]
Verwijderd
Laat iedereen zij ideeën enzo gewoon op een pagina neerzetten, laat ze het maken en breng er dan iedere keer een nieuwe versie van uit, met hun namen erbij dus.Op zaterdag 14 juli 2001 15:12 schreef Servowire het volgende:
Maar hoe kunnen we dan makkelijk met z'n allen er aan werken? Het moet wel 1 "product" blijven
dat een persoon het in elkaar zet, want ik moet toegeven dat de source een grote bende is, en dat werkt niet prettig als je het neit kent
This message was sent on 100% recyclable electrons.
heb je d'r nog 1?Op zaterdag 14 juli 2001 14:41 schreef Shift het volgende:
Dat schermpje is een Seiko L2014 met backlit, moet je een hebben ?
hoeveel $$$ ?
thanks already
[edit]
danm, 2e pagina nie gezien
sorry hoor....
twee dingetjes:Op zaterdag 14 juli 2001 15:50 schreef tec het volgende:
Je zou een (gratis (ezboards ofzo)) forum kunnen starten...
1/ ezboards is niet helemaal gratis meer (sinds een maand of wat, voor zover ik weet)
2/ wel gratis, en veel beter (in veel opzichten) is ikonboard. Voor verdere vragen en eventuele hulp bij het installeren: ibhackers.com. (even voor de duidelijkheid: de laatste site gaat dus over het aanpassen van een iB, niet over het 'cracken' ervan...)
Heb met iB al veel goede ervaringen, en versie 3 (nu nog beta) word nog beter...
veel succes er mee...
Euhm, voor dit soort doeleinden is SourceForge *the* place to be: http://www.sourceforge.netOp zaterdag 14 juli 2001 15:50 schreef tec het volgende:
Je zou een (gratis (ezboards ofzo)) forum kunnen starten en daarop zouden er suggesties en stukjes code kunnen worden geplaatst, dit zou het programma een hele hoop meer functies geven en het dus stukken beter te maken.. dunno is maar een suggestie
edit: typo
P.S. Os win 98 SE
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
en wat heeft dit nou met de topic te makenOp zondag 15 juli 2001 17:55 schreef Prea het volgende:
KOM ALLEMAAL NAAR LOCKDOWN 2001
gaan we CaseMOd verkiezing houwe
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...