Ik heb een Logitech G700. Echter net als mijn vorige, een G7 heeft deze last van het fenomeen dat een enkel klik als dubbelklik wordt gedetecteerd. Alle oplossingen van internet + Logitech "service"desk werken niet. Enige dat ik niet heb gedaan is de microswitch openmaken. Dit is mij bij de G7 niet echt goed bevallen... Kon hem helemaal weggooien.
Omdat Logitech al die jaren het niet voor elkaar krijgt om een fatsoenlijke kwaliteit gaming mouse af te leveren wil ik liever geen Logitech meer.
(M.i. moet een gaming grade eerder langer dan korter meegaan, en ik ben zeker géén intensief gamer! Maar ik vind de extra functies wel fijn).
Qua functionaliteit ben ik helemaal blij met de G700.
Wensen volgorde van belangrijkheid:
Zoals je ziet dus eigenlijk een G700, maar dan eentje die wél normaal meegaat.
Alternatief is een muis waar ik zelf makkelijk de microswitch kan vervangen.
Ik heb al veel gezocht. Maar praktijkervaring/levensduur zie je nergens getest. Ook nog geen vergelijking gevonden waarin te zien of het een tilt-wheel is.
Omdat Logitech al die jaren het niet voor elkaar krijgt om een fatsoenlijke kwaliteit gaming mouse af te leveren wil ik liever geen Logitech meer.
(M.i. moet een gaming grade eerder langer dan korter meegaan, en ik ben zeker géén intensief gamer! Maar ik vind de extra functies wel fijn).
Qua functionaliteit ben ik helemaal blij met de G700.
Wensen volgorde van belangrijkheid:
- Kwaliteit, muis die lang meegaat
- Knoppen (mbv software) instelbaar ook op een reguliere knop (dus bv knop = G = granaat gooien)
- Minstens 2 duimknoppen
- Tiltbaar scroll wiel (in feite 2 extra "knoppen")
- Draadloos
- Oplaadbaar of maximaal 6x per jaar batterijen vervangen
- Ook bedraad te gebruiken / oplaadbaar via de draad
- DPI instelbaar op de muis
- Scrollen zonder weerstand (aan/uitschakelbaar)
Zoals je ziet dus eigenlijk een G700, maar dan eentje die wél normaal meegaat.
Alternatief is een muis waar ik zelf makkelijk de microswitch kan vervangen.
Ik heb al veel gezocht. Maar praktijkervaring/levensduur zie je nergens getest. Ook nog geen vergelijking gevonden waarin te zien of het een tilt-wheel is.