Toon posts:

Asus Utility Probe zorgt voor 100 % cpu usage

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie topic,heel vaag dus.In WinME had ik dt niet maar ik heb gister Win98SE erop gezet en nu geeft hij in memTurbo en StatBar als Asus Probe aan staat. STaat hij ook daadwerkelijk op 100% of is dat een of ander sofware glitch? Enig idee mensen?

Verwijderd

Topicstarter
Mijn proc is met ASUS utility aan idle rond de 46-47 graden, maar dan geeft hij in memturbo dus 100% aan.Ik heb hem dus net uitgedaan toen ik de eerste post schreef en na het posten doe ik hem weer aan en wat zie ik temp IDLE is gewoon 31 graden en bgint weer te stijgen.Nu 37 graden,6 graden in 1 minuut, en blijft weer stijgen.HOEZO vreemd.Nu al op 40.Dit moet toch niet kunnen?

[edit]Shit verkeerde forum[/b]

Verwijderd

Niet teveel van aantrekken van asus probe ...dr klopt geen fuck van dat progje..

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Lordy79

Fundamentalist

ben het helemaal met dragak eens. kost CPU-tijd en de info klopt ook nog eens niet.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Verwijderd

Topicstarter
Maar die temp Stijging zal hij toch wel goed waarnemen?Ok hij zal niet homderd procent kloppen met de werelijke waarde maar hij meet de temp stijging toch wel en als ik dan asus probe anandoet stijgt de temp met 10 graden.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:10
Misschien zorgt ie ervoor dat ie (net als in NT en linux) de proc idle calls stuurt zodat ie minder stroom verbruikt en de temp omlaag gaat. Hierdoor wordt de proc usage dus altijd 100.

Verwijderd

Topicstarter
Maar bij gebeurt dat dus niet, als asus probe aanstaat is de idle temp rond de 45 en als hij een tijd uit heeft gestaan en ik start hem op zie ik dat de temp rond 30 zit en naar mate van tijd steeds hoger word.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:37

Floor-is

5.2

HA -=> PMG

Bericht hierboven

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:10
Op zaterdag 14 juli 2001 02:12 schreef D.Patty het volgende:
Maar bij gebeurt dat dus niet, als asus probe aanstaat is de idle temp rond de 45 en als hij een tijd uit heeft gestaan en ik start hem op zie ik dat de temp rond 30 zit en naar mate van tijd steeds hoger word.
Das toch normaal, dat je computer als ie net aan staat steeds warmer wordt.

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat bedoel ik niet,als de comp bijvoorbeeld een uur heeft aan gestaan en ik laat hem een tijdje met rust is de idle temp met asus probe UIT rond de 34 graden.Doe ik Asus Probe aan staat de temp op 34 en begint hij steeds te stijgen.In de statbar zie je dan ook dat de cpu usage constant 100% is.Asus probe zorgt dus bij mijn comp dat cpu constant bezig is en de idle temp 12 graden hoger word.Dat mag toch niet kunnen.

Verwijderd

Same here, net ff statbar geinatalleerd. En heel de tijd full load met alleen asus probe vaag ?

• MikevanEngelen
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-08 00:08
Op zaterdag 14 juli 2001 23:03 schreef Oltje3 het volgende:
Same here, net ff statbar geinatalleerd. En heel de tijd full load met alleen asus probe vaag ?
Ik denk het niet...
Want als het 100% = full load = hoogste tempretuur... Dus ik denk dat Asus zo juist alleen maar de goede temp meet. Misschien dat je ergens in het programma uit kan schakelen dat load niet 100% wordt ?

Verwijderd

Topicstarter
Toch wel vreemd dat mij idle temp met asus probe aan 15 a 16 graden scheelt.
Pagina: 1