Vraag

• Raek
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:55
Momenteel in het bezit van een Moto G4 Plus, naar volle tevredenheid. Ik had gehoopt (en verwacht) dat de G6 aangekondigd zou gaan worden op het MWC, maar dit lijkt vooralsnog niet te gaan gebeuren.

Nu zit ik met het volgende dilemma, ga ik wachten op de G6 release of haal ik mezelf een G5(s)? Mijn huidige toestel begint wat kuren te vertonen en ik zou dan ook graag een nieuw toestel willen halen.

Tevens twijfel ik over de G5 of de G5s. Voor zover ik het snap, zijn de verschillen minimaal, met zelfs een mindere camera op de S variant, in termen van snelheid en de extra unit die eigenlijk vrij weinig toevoegt.

Is het de moeite om te wachten op de G6 of ga ik gewoon tevreden zijn met de G5, waarvan ik dan naar de normale i.p.v. de S variant neig momenteel?

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

https://www.pocket-lint.c...to-g6-g6-plus-and-g6-play :)

De grote vraag wordt inderdaad: wanneer zijn ze leverbaar.

[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 28-02-2018 09:27 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:12
Als je van de G4 af komt zou ik wel de G5 Plus aanschaffen omdat je er anders misschien wel op achteruit gaat. Nadeel is wel dat deze nog geen Android upgrade heeft gekregen sinds de release en Oreo waarschijnlijk de laatste update is.

• Raek
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:55
@MAX3400 Thanks, ik was de pagina ook al tegengekomen, mede daardoor twijfel ik dus of ik moet wachten of niet :) Ziet er stukken beter uit imho, alleen ik wil toch graag wat reviews lezen voor ik een product koop.

@-ION- De updates maak ik me geen zorgen over, de tijden dat ik perse de nieuwste versie wilde hebben, los ging met rooten en custom roms zijn voorbij :+ ! Je hebt verder wel een goed punt, alleen sinds Lenovo het voor t zeggen heeft, is het update beleid toch meer glazenbol werk.