Vraag

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39
Ik zoek een?
Smartphone.

Wat is je budget?
maximal €750.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Veel te multitasken. Ik wil veel apps kunnen openen en sluiten en daarnaast ook leuke foto's kunnen trekken. Ik heb vooral RAM en veel geheugen nodig.

Wat heb je zelf al gevonden?
De OnePlus 5T lijkt sneller dan de iPhone x met alle animaties uit. De OnePlus heft echter niet echt een killer feature die de telefoon super sexy maakt vind ik.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb jarenlang een iPhone gehad. iOS 11's release was echter dramatisch, en de software is nog steeds niet geoptimaliseerd lijkt wel. Ik heb het dan ook gehad met Apple en wil absoluut geen Apple telefoon meer. Het feit dat ze na de klachten en rechtszaken hun policies hebben aangepast zal me worst wezen, je kunt me hier absoluut niet over overtuigen. Ik wil echter wel een telefoon met ongeveer dezelfde bouwkwaliteit!

Consultant - Autogek

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wacht nog even tot eind van de week, dan is WMC voorbij, is er mogelijk bekend welke coole spullen er "binnenkort" geleverd gaan worden en misschien dat je dan een iets betere verwachting hebt van de nieuwste smartphones.

Ietwat ongenuanceerd; de Nokia 8 of nieuwe Experia lijken, wat mij betreft, wel een aardige kans te maken op higher-end segment de komende tijd.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:18
Ik zou voor de Samsung S9 gaan, precies binnen je budget, net aangekondigt op de MWC en over 3 weken beschikbaar hier, plus nog leuke inruildeals.

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:32

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Als je een wat grotere telefoon wil kan ik je van harte de Huawei Mate 10 Pro aanbevelen. Zeer goede camera, fantastische accu, standaard met 128GB opslag en 6GB geheugen. Voldoet aan alle eisen die je stelt.

Steam/Discord: Flimovic

• matthewk
Het problem met de S9 is dat die niet echt vernieuwend is tov de s8, tenzij ik de s9+ neem. Beetje het verhaal van de iPhone x vs iPhone 8. Het steekt mij tegen dat de S9 + echter zo groot is en total niet comfortable is om mee te dragen gezien ik slim jeans draag of Chino's. Een giga mobiele telefoon hierin is erg opvallend en ook nog een te groot om mee te nemen bij het hardlopen.

Consultant - Autogek

• swhnld
De S9 is qua uiterlijk niet echt verniewend t.o.v. de S8, maar heeft wel degelijk verbeteringen. Out of the box Android 8, plaatsing vingerafdruk scanner, dubbele betere camera, snellere processor, en is gewoon een jaar nieuwer dus een jaar langer support op updates. Gezien je openingspost over Foto's ging, is de S9 boven de S8 te prevaleren, maar als dat niet echt uitmaakt (met de overige verschillen), kun je rustig de S8 nemen.

Je kunt ook de Nokia 8 Sirocco nader bekijken, maar ik heb nog geen leverdatum voor Nederland daarvan gezien.

[ Voor 11% gewijzigd door swhnld op 28-02-2018 14:17 ]

• matthewk
swhnld schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 14:14:
De S9 is qua uiterlijk niet echt verniewend t.o.v. de S8, maar heeft wel degelijk verbeteringen. Out of the box Android 8, plaatsing vingerafdruk scanner, dubbele betere camera, snellere processor, en is gewoon een jaar nieuwer dus een jaar langer support op updates. Gezien je openingspost over Foto's ging, is de S9 boven de S8 te prevaleren, maar als dat niet echt uitmaakt (met de overige verschillen), kun je rustig de S8 nemen.

Je kunt ook de Nokia 8 Sirocco nader bekijken, maar ik heb nog geen leverdatum voor Nederland daarvan gezien.
Ja, maar ik had graag een dubbele camera gezien. En die is er alleen op de + die meteen giga groot is.

Consultant - Autogek

• swhnld
Met dubbele camera achter en niet te groot formaat blijft weinig over, normaal zou de Oneplus 5T wat zijn (of de 6 als die uitkomt) maar die zijn net als de S9+ best fors.
Blijft over de eerder door mij genoemde Nokia 8 Sirocco? https://www.gsmarena.com/nokia_8_sirocco-9087.php
Pagina: 1