Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een best bang for buck pc. Games die ik wil spelen/bezit/speel: Witcher 3, GTA 5, Minecraft, Far Cry 1 - 4, The Sims 4, Skyrim
Programma's: C#, Visual Studio, Resharper, (Eventueel Android studio en emulators). Soms grote beesten uitproberen: Virtuele Machines's, Hadoop, waarschijnlijk 2e Operating Systeem enz.
DVB-S2 (Satelite TV)? (Voor later)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Onder 750 euro inclusief alles
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een 250 GB Samsung SSD in m'n laptop die ik in desktop wil stoppen. Lukt dit? Ik heb HD beamer en Medion erazer keyboard die ik ook met Desktop zal gebruiken. Misschien moet ik mijn 5 € Maxxter muis vervangen met iets beter.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Backup zal later via server die ook als webserver zou functioneren. 8GB voor nu. Later uitbreiden met 8GB. Moederbord is alleen van 2666 MHz want ik wil meerdere PCI-e's voor deftige prijs (en error correction daarbij is goed zeker?).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik denk dat momenteel AMD meer waarde biedt voor geld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te luid. Grootte zou geen probleem zijn.
Ga je overklokken?
Denk van niet.
Wat verwacht je van ons?
Help me beste PC voor deze prijs te hebben. Ik twijfel tussen 1050Ti en 1060 3Gb. Is het waard 100 € meer uit te geven aan 1060?
Ik wil een best bang for buck pc. Games die ik wil spelen/bezit/speel: Witcher 3, GTA 5, Minecraft, Far Cry 1 - 4, The Sims 4, Skyrim
Programma's: C#, Visual Studio, Resharper, (Eventueel Android studio en emulators). Soms grote beesten uitproberen: Virtuele Machines's, Hadoop, waarschijnlijk 2e Operating Systeem enz.
DVB-S2 (Satelite TV)? (Voor later)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Onder 750 euro inclusief alles
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een 250 GB Samsung SSD in m'n laptop die ik in desktop wil stoppen. Lukt dit? Ik heb HD beamer en Medion erazer keyboard die ik ook met Desktop zal gebruiken. Misschien moet ik mijn 5 € Maxxter muis vervangen met iets beter.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Backup zal later via server die ook als webserver zou functioneren. 8GB voor nu. Later uitbreiden met 8GB. Moederbord is alleen van 2666 MHz want ik wil meerdere PCI-e's voor deftige prijs (en error correction daarbij is goed zeker?).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik denk dat momenteel AMD meer waarde biedt voor geld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te luid. Grootte zou geen probleem zijn.
Ga je overklokken?
Denk van niet.
Wat verwacht je van ons?
Help me beste PC voor deze prijs te hebben. Ik twijfel tussen 1050Ti en 1060 3Gb. Is het waard 100 € meer uit te geven aan 1060?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 174,49 | € 174,49 |
| 1 | ASRock AB350M Pro4 | € 71,- | € 71,- |
| 1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS8G4D26BFSBK | € 82,50 | € 82,50 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 80,95 | € 80,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 454,94 | |