Ik heb op dit moment een G502 muis van Logitech en als ik een spel aan het spelen ben wil deze nog wel eens uitzich zelf naar links of naar rechts bewegen. Bijvoorbeeld in een FPS draai ik dan perfect een rondje totdat ik de muis weer aanraak en stopt deze met automatisch bewegen. Personage beweegt net zo lang naar links totdat ik de muis weer aanraak.
Ik denk, de muis zal wel defect zijn. Ik heb een nieuwe G502 met een ander muismat maar ik ervaar hetzelfde probleem nog steeds.
De Logitech gaming software is geinstalleerd.
Misschien een detail, 2 dagen terug hield mijn moederbord er mee op met de status USB Over Current status Detected. Moederbord is onder garantie vervangen en draait weer, al heb ik niet het idee dat dit iets met elkaar te maken heeft.
Wat heb ik al geprobeerd:
Andere USB poort
Muis precisie uitschakelen in Windows
Andere muismat
Lens schoonmaken, al gebeurd het bij mijn 1 dag oude ook.
Bios update
Chipset drivers updaten
Overige USB apparaten:
K95 platinum corsair
Systeem:
Windows 10 Pro met laatste updates
Asus Z270F
7700K
16 GB Ram
Ik denk, de muis zal wel defect zijn. Ik heb een nieuwe G502 met een ander muismat maar ik ervaar hetzelfde probleem nog steeds.
De Logitech gaming software is geinstalleerd.
Misschien een detail, 2 dagen terug hield mijn moederbord er mee op met de status USB Over Current status Detected. Moederbord is onder garantie vervangen en draait weer, al heb ik niet het idee dat dit iets met elkaar te maken heeft.
Wat heb ik al geprobeerd:
Andere USB poort
Muis precisie uitschakelen in Windows
Andere muismat
Lens schoonmaken, al gebeurd het bij mijn 1 dag oude ook.
Bios update
Chipset drivers updaten
Overige USB apparaten:
K95 platinum corsair
Systeem:
Windows 10 Pro met laatste updates
Asus Z270F
7700K
16 GB Ram