iPhone 6 plus home button werkt niet na vervangen flex cable

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb mijn scherm,camera flex en het verleng flex van het home button vervangen maar nu werkt het touch id niet en mijn home button werkt niet als mijn scherm uit staat ,wat nog vreemd is dat het homebutton altijd werkt als mijn flash aanstaat .

Mvg.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Orginele flexkabel opnieuw proberen ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Orginele is defect .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dat krijg je ook niet meer werkend als je zelf of niet bij Apple laat repareren/vervangen. Dat wordt ook (altijd) vermeld bij onderdelen shops en hoort een reparateur je ook te vermelden. Homebutton met kabel kun je nu vervangen, maar je touch-ID werkt dan niet meer.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Homebutton is nog origineel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Toen je je topic opende kreeg je een template met daarin een aantal vragen, zoals welke relevante hardware en software je gebruikt, en waar je naar gezocht hebt en wat je gevonden hebt. Het is de bedoeling dat je die vragen invult, zodat we je het beste kunnen helpen. Dat zorgt ervoor dat we niet met oplossingen komen die je al lang en breed hebt geprobeerd, en laat ook zien dat je zelf moeite wilt doen.

Als je bijvoorbeeld zoekt naar iphone 6 home button flex cable replace touch id, vind je al de nodige informatie van mensen met hetzelfde probleem. Heb je daar al naar gekeken?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook advies gevraagd bij een gsm hersteller ze zij dat het een kortsluiting kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:20

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Verwijderd schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 20:41:
Ik heb ook advies gevraagd bij een gsm hersteller ze zij dat het een kortsluiting kan zijn.
Nou afwachten dan maar he? |:(
Het goede antwoord is al gegeven hier, maar als je dat niet wilt horen laat je dan vooral wijsmaken dat het een kortsluiting kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik geloof ook niet dat er een kortsluiting is.
Ik Heb ondertussen ook mijn batterij laten vervangen omdat die niet meer goed was, en laten kijken of er iets los was maar alles zit goed vast.
Bedoel je met het goede antwoord het antwoord van hackus ? Zoja die heeft het goede antwoord niet gegeven omdat het home button normaal werkte na het vervangen van het hommebutton flex het probleem begon eigenlijk na het camera flex vervanging kan dat ook invloed hebben op het homebutton ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het nieuwe batterij is van 13% naar 2% gedaald zoals mijn oude batterij is deze batterij ook niet goed of licht het aan mijn gsm ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bartijn2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-01 10:44

bartijn2

Fixing the world

Je moet even wat duidelijker zijn in je informatie.

Je gebruikt nog de originele homebutton?
Je hebt de kabel die op het shield zit van het scherm vervangen?

Ik gok op het 2e, waarschijnlijk heb je die flexcable vernield tijdens het vervangen van de camera.

Wat is de camera flex trouwens?
In een 6plus kan je de camera flex niet vervangen, dit is een geheel met de camera.
Dus heb je de camera vervangen, of de flexcable van de buttons en de flash?

Verder lees de reactie van Daedalus even door en volg zijn adviezen op, op deze manier blijft het gissen.

https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik nog het orginele homebutton.
Ja het kabel is vervangen op het schield.
Ik bedoel het camera geheel.
Ik heb het flexcable van het homebutton, camera en het scherm vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John767
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:53
Een slechte aftermarket flexkabel die achter de shield zit, kan er voor zorgen dat een deel van je homebutton functie niet meer werkt. Daarom altijd, als deze heel is, de originele overzetten.

Even ergens anders zo'n flexkabel bestellen en je knop werkt waarschijnlijk weer. Of je moet een heel klein scheurtje in de kabel hebben van de homebutton zelf, dan is het pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:08

SuBBaSS

-has Ryzen

In de tussentijd kun je in ieder geval via Instellingen>Algemeen>Toegankelijkheid>AssistiveTouch aanzetten.
Dan heb je een softwarematige homebutton zodat er ook nog met het toestel te werken is.
Pagina: 1