Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik ben sinds kort in het bezit van een Lenovo P2, ik heb zondag foto's gemaakt maar deze zijn op het toestel niet terug te vinden. Zodra je een foto hebt gemaakt verschijnt deze heel klein op de foto app maar is daarna spoorloos. Wie kan mij helpen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gezien de a-technische insteek van je topic neem ik aan dat je het toestel niet geroot hebt en/of geen privacy manager gebruikt. Echter, heb je de camera app wel opslagrechten gegeven? Dit kun je via de instellingen -> apps -> camera -> permissies bekijken.

En je geeft aan dat je wel de kleine thumbnail in de camera app ziet. Kun je daarop drukken en dan de foto wel zien?

En wat heb je in de camera app ingesteld qua opslaglocatie? Misschien een sd-card die nu weg is?

Wat je als laatste nog kan doen is de opslag van de camera app volledig wissen, dan worden ook alle instellingen gereset, wellicht dat dat helpt.

[ Voor 41% gewijzigd door Room42 op 27-02-2018 21:02 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:28
Welkom op dit forum :). Het is hier wel de bedoeling om eerst zelf wat te onderzoeken, voordat je hier de vraag stelt. We zijn namelijk geen helpdesk ;). Mocht je dit al hebben gedaan, geef dit dan ook aan, zodat we niet dingen gaan voorstellen die je allang hebt geprobeerd, dat scheelt voor iedereen tijd.

Graag je start post uitbreiden met wat je zelf al hebt gevonden, anders gaat dit topic dicht.

Lees ook dit nog even door:
Forum FAQ
Het algemeen beleid

Strava