Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:40
Ik zoek een?
Camera voor het monitoren van de kittenkamer

Wat is je budget?
Onder de 100 euro, goedkoper mag altijd

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voor mijn vrijwilligerswerk vang ik asielkatten en kittens op, ook zwangere poezen komen langs. Aangezien ik ook werk wil ik een manier hebben om ze ook vanaf mijn werk in de gaten te houden, en de beelden op te nemen van bijvoorbeeld een bevalling. Livestreamen zou ook mooi meegenomen zijn, maar is geen vereiste, eventueel via de PC.

Nas is niet aanwezig dus opnemen zal op de PC moeten.

Monteren zou fijn zijn als dit zowel aan de muur als aan het plafon kan.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zat zelf al te kijken naar Eminent EM6325 Echter is het mij nog niet duidelijk of ik deze ook naar een PC kan laten openemen

Ook ziet de TP-Link NC450 er wel interessant uit

En van de Foscam FI9853EP weet ik zeker dat deze aan het plafon of aan de muur bevestigd kan worden, echter is opslag alleen op SD of FTP. Nu heb ik geen moeite met een FTP Server op mijn pc te zetten, maar vraag me af of dat voldoende is voor continu opnemen

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb totaal geen ervaring hiermee, Het voornaamste waar ik naar kijk is resolutie en of deze via een nas kunnen opnemen. Indien dit het geval is ga ik er vanuit dat dit ook via de PC kan, klopt dit?

Daarnaast vraag ik me af of er anderen nog mogelijk goede suggesties hebben.

[ Voor 26% gewijzigd door tha_crazy op 27-02-2018 21:04 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kun je ook simpele camera kopen waar een aansluiting op kan voor een SD kaartje.
Dat is dus dan de opslag mogelijkheid voor de beelden.

succes.