rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
nice to have voor de toekomst haha, maar die zelfde vraag heb ik bij 128 GB opslag wat moet je daar meewestergas schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:28:
[...]
Dat lijkt me sterk. En dan nog, wat moet je met 8GB ram?
Uuh, included 1 x AAAA batterij?Anonymoussaurus schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:01:
OnePlus 6 krijgt OIS (van de Amazon pagina):
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, de OnePlus 6 krijgt een AAAA batterij. Is vet handig. Alleen jammer dat je er niet zoveel aan hebt, want de achterkant kan er niet af /s.beyazz06 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:36:
Uuh, included 1 x AAAA batterij?
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
En dan hier de niet-mobiele site versie:beyazz06 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 08:01:
[...]
En indien je 6 tikt krijg je oa deze hit:
https://m.nl.aliexpress.com/item/32872995221.html?
Lijkt niet echt op placeholder, maar gwn real?
https://nl.aliexpress.com...e-Mobile/32872827050.html
Gaat van $681 voor de 64GB uitvoering tot en met $992 voor de 256GB uitvoering.
En de droptestsWaarez schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:39:
Ik kijk al uit naar de video van Jerryrigeverything
"Users have been very positive about our quality and design, so with the OnePlus 6, we spent a lot of time on the glass. A lot of people I’ve shown it to, they couldn’t tell. They thought it was metal because of the way we treated the fit and finish."
Bron: http://www.wired.co.uk/ar...d-p-smartphone-innovation
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zucht, wat een naaistreek zeg. Ga weg met je poll, OnePlus. Hou dan ook geen poll om de zogenaamde "wij luisteren naar onze community" proberen over te brengen.Gian schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:47:
Lijkt toch glass-only te worden volgens interview met Carl..![]()
![]()
"Users have been very positive about our quality and design, so with the OnePlus 6, we spent a lot of time on the glass. A lot of people I’ve shown it to, they couldn’t tell. They thought it was metal because of the way we treated the fit and finish."
Niet dat ik hem ga kopen, maar wat heb je liever? Een telefoon waar per se een hoesje omheen moet omdat 'ie meteen kapot is als je hem uit je handen laat kletteren, of een telefoon waar je niet per se een hoesje omheen moet doen omdat 'ie van zichzelf en mooi en stevig is? Keuze is voor mij gauw gemaakt. Hoef dat gladde fragiele glas niet. Ook niet als ze er zoveel marketing tegenaan gooien over hoe sterk het wel niet is.FrE911 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:58:
Serieus. Waar jullie over lullen. Hij is in glas. Who cares. Net zo belachelijk als dat gezaag over die notch. Ik kijk nog altijd uit naar dat toestel.
het is gewoon afwachten tot morgen 18:00 dan weten we alles zeker, misschien komt er wel 1 zonder glas Niemand weet het nog.
Dat zal in de praktijk wel meevallen. Ik schrok ook even van het vergelijkebare gewicht van de Nokia 7+ toen ik hem bestelde, maar met dagelijks gebruik voelt dit helemaal niet aan als een zware telefoon. Het is voornamelijk de lengte dat even moest wennen, want de duim kan net niet de bovenkant bereiken.bjorn1 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:41:
177 kg wordt gelijk abonnement sport school om te kunnen bellen haha
I doFrE911 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:58:
Serieus. Waar jullie over lullen. Hij is in glas. Who cares. Net zo belachelijk als dat gezaag over die notch. Ik kijk nog altijd uit naar dat toestel.
Ik blijf me nog steeds afvragen of dat forceren van all-glass iets is wat de consument wilt of wat bedrijven aan de consument opdringen.
En als je een poll doet waarin je gebruikers vraagt wat ze liever willen en 90% wilt liever een stevig alu-design, dan moet je niet met een breekbare glazen telefoon komen met allerlei "excuusjes" om de mening van die 90% te willen bijsturen, of aan te willen geven dat het net zo goed is als glas. Laat de poll dan achterwege, want nu komt het over als een middelvinger....
Geef mij maar een aluminium telefoon of een plastic/kunststof telefoon, zoals de eerste OnePlus. "Luisteren naar de klant" zit er volgens mij al jaren niet meer in; elke telefoonfabrikant gaat dezelfde kant op en alle unique selling points die merken individueel hadden worden langzaam uitgefaseerd totdat er eenheidsworst ontstaat. En dát is gewoon jammer.
De telefoons lijken alleen maar groter te worden; de rek is er binnenkort sowieso ook uit omdat de bezels al bijna weg zijn.
Ik zou graag een combi willen zien van de telefoons van nu en de telefoons van enkele jaren geleden:
- een handzame telefoon van rond de 5,3"-5,5" met 18:9 of 19:9 schermformaat zodat de telefoon zelf nog ongeveer met 1 hand te bedienen valt
- doordat het formaat door bovenstaand punt al kleiner is, kun je em iets dikker maken wat ruimte biedt voor
a) een niet uitstekende (dubbele) camera
b) een grotere accu
c) ietwat gebolde achterkant voor ergonomie
d) ruimte voor betere speakers (klankkast) zoals op de HTC One series
e) optioneel: een 3,5" jack
De Sony Xperia XZ2 Compact is een goed begin; maak die nog net ff iets groter, geef die de HTC One speakers, grotere accu, vingerscanner op de achterkant, een dubbele camera die niet uitsteekt en een stevige alu/kunstof behuizing en laat OnePlus em maar maken
[ Voor 25% gewijzigd door Deathchant op 15-05-2018 16:16 ]
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Die zal wel 177 gram wegen en geen 177 kilogram neem ik aan...XWB schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:04:
[...]
Dat zal in de praktijk wel meevallen. Ik schrok ook even van het vergelijkebare gewicht van de Nokia 7+ toen ik hem bestelde, maar met dagelijks gebruik voelt dit helemaal niet aan als een zware telefoon. Het is voornamelijk de lengte dat even moest wennen, want de duim kan net niet de bovenkant bereiken.
[...]
I doEn blijkbaar veel andere mensen ook.
Scherpbjorn1 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:20:
[...]
Die zal wel 177 gram wegen en geen 177 kilogram neem ik aan...
ZieMarcoryn1 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:32:
Weet iemand al of je met Creditcard kan betalen in Utrecht maandag a.s.?
[OnePlus 6] Speculaties & Geruchten
Hoi!
Dash Charge is niet meer... https://www.oneplus.com/nl/oneplus-fast-charge-power-adapter
Bij Belsimpel wel ja, levertijd wordt dan vast ook bekend.Reeker schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 07:00:
Ik vraag mij alleen af of de OP6 vanavond ook i.c.m. abbo te preorderen is of puur voor de losse verkoop. Iemand van jullie een idee wanneer ze geleverd zullen worden?
[ Voor 27% gewijzigd door CLB op 16-05-2018 07:27 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nou, niet meer, de paginatitel is aangepast maar op de hele pagina hebben ze het nog over dashCLB schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 07:25:
[...]
Dash Charge is niet meer... https://www.oneplus.com/nl/oneplus-fast-charge-power-adapter
[...]
Bij Belsimpel wel ja, levertijd wordt dan vast ook bekend.
Share and Enjoy!
Moeten we dan daar uit concluderen dat Oneplus voor de OP6 afstapt van Dash Charging (VOOC based), en dus bestaande Dash chargers mogelijks niet 100% compatible gaan zijn met de OP6?GreNade schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:37:
[...]
Nou, niet meer, de paginatitel is aangepast maar op de hele pagina hebben ze het nog over dash
Misschien niet in de titel van het product, maar ik zie overal op die pagina "Dash charge" terugkomen. Lijkt me een rare conclusie dat Dash charge dan verleden tijd is.CLB schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 07:25:
[...]
Je kunt ook gewoon je telefoon niet uit je handen laten kletteren.... Ik verkies glas 10-10 over metaal of plastic. Ik ben blij dat hij van glas is, veel fijner!Anonymoussaurus schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:00:
[...]
Niet dat ik hem ga kopen, maar wat heb je liever? Een telefoon waar per se een hoesje omheen moet omdat 'ie meteen kapot is als je hem uit je handen laat kletteren, of een telefoon waar je niet per se een hoesje omheen moet doen omdat 'ie van zichzelf en mooi en stevig is? Keuze is voor mij gauw gemaakt. Hoef dat gladde fragiele glas niet. Ook niet als ze er zoveel marketing tegenaan gooien over hoe sterk het wel niet is.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
stock Android look&feel, high end specs voor ~ €500Señor Sjon schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:22:
Wat is de USP?
En geen gezeur als je een custom rom wil installeren.
Het staat zelf op de adapterDioscuri schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:54:
[...]
Misschien niet in de titel van het product, maar ik zie overal op die pagina "Dash charge" terugkomen. Lijkt me een rare conclusie dat Dash charge dan verleden tijd is.

Otterbox Commuter Cases ook: https://www.otterbox.com/...-series-case/opl72-6.html
Je moet het laden van de pagina wel afbreken om 'm te bekijken.
[ Voor 54% gewijzigd door Neyluzz op 16-05-2018 09:44 ]
Stock zou ik het niet meer noemen, maar Oxygen OS is nog steeds een selling point als je 't mij vraagt. De belangrijkste ook.westergas schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:27:
[...]
stock Android look&feel, high end specs voor ~ €500
En geen gezeur als je een custom rom wil installeren.
Share and Enjoy!
ik ga mijn oneplus one inruilen voor de 6 maar ben wel benieuwd hoelang in nog denk te moeten wachten zodra die besteld is.
Who are we to question why the chicken crosses the road?
Mag ik vragen wat je daarvoor terug gaat krijgen bij een dergelijke inruil op de 6?Paranoidnl schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:42:
hebben mensen ook enig idee wat de pre-order tijd zal zijn?
ik ga mijn oneplus one inruilen voor de 6 maar ben wel benieuwd hoelang in nog denk te moeten wachten zodra die besteld is.
Staat genoeg over in het topic maar vooruit...reken er op dat de eerste toestellen in week 21 uitgeleverd gaan worden.Paranoidnl schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:42:
hebben mensen ook enig idee wat de pre-order tijd zal zijn?
Tot maximaal 280 euro. Het exacte bedrag kan je configureren op https://oneplus.re-teck.c...tDevice?request_locale=nlCtrAltDelicious schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:47:
[...]
Mag ik vragen wat je daarvoor terug gaat krijgen bij een dergelijke inruil op de 6?
Ik kom uit op max €33,- voor de OPO. Lijkt me niet verstandig een prima werkend toestel dat kan dienen als back-up device voor dat geld van de hand te doen.XWB schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:50:
[...]
Tot maximaal 280 euro. Het exacte bedrag kan je configureren op https://oneplus.re-teck.c...tDevice?request_locale=nl
gekeken en ik kreeg 0 terug. maar uberhaupt boeit het mij niet echt. ik hou de OPO als reserve toestel.CtrAltDelicious schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:47:
[...]
Mag ik vragen wat je daarvoor terug gaat krijgen bij een dergelijke inruil op de 6?
[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 16-05-2018 10:13 ]
Is het al bevestigd dat de 128GB versie maar 6GB Ram krijgt ipv 8 GB zoals bij de 5T?
Dan moet je nog even goed naar het plaatje kijken..CLB schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 07:25:
[...]
Volgens mij niet, maar er zijn dan ook mogelijk drie versies:codegro schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:18:
Is het al bevestigd dat de 128GB versie maar 6GB Ram krijgt ipv 8 GB zoals bij de 5T?
6GB + 64GB
8GB + 128GB
8GB + 265GB
CtrAltDelicious schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:53:
[...]
Ik kom uit op max €33,- voor de OPO. Lijkt me niet verstandig een prima werkend toestel dat kan dienen als back-up device voor dat geld van de hand te doen.
Als reserve houden heb ik ook aan gedacht, alleen heb je er niet zoveel aan omdat in de OP6 een nano-sim moet en in de OPO een microsim. Dat gaat dus niet passen nietParanoidnl schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:06:
[...]
gekeken en ik kreeg 0 terug. maar uberhaupt boeit het mij niet echt. ik hou de OPO als reserve toestel.
Kwestie van voor een paar cent uit China een converter halen. Overigens heb je dan een 'oud' type OnePlus One (nog met Cyanogen erop?). Bij mijn OPO kreeg ik namelijk twee verschillende simtrays.Ossi schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:31:
Als reserve houden heb ik ook aan gedacht, alleen heb je er niet zoveel aan omdat in de OP6 een nano-sim moet en in de OPO een microsim. Dat gaat dus niet passen niet
Heb de complete sim (waar het nano-deel is uitgedrukt) behouden en in de OPO sim-tray gestopt ter opslag. Wanneer mijn huidig toestel defect raakt kan ik de nano-sim in zijn oude staat herstellen door deze terug te plaatsen in de originele grootte.Ossi schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:31:
[...]
[...]
Als reserve houden heb ik ook aan gedacht, alleen heb je er niet zoveel aan omdat in de OP6 een nano-sim moet en in de OPO een microsim. Dat gaat dus niet passen niet
Dafuq.. serieus? Er was ook een OPO die nanosim accepteerde?rens-br schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:33:
[...]
Kwestie van voor een paar cent uit China een converter halen. Overigens heb je dan een 'oud' type OnePlus One (nog met Cyanogen erop?). Bij mijn OPO kreeg ik namelijk twee verschillende simtrays.
Ik heb inderdaad een oud type met Cyanogen erop. Old school

Ossi schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:35:
Dafuq.. serieus? Er was ook een OPO die nanosim accepteerde?
Ja, serieus. Ik kreeg bij mijn OPO (uit februari 2015) twee simtrays, nano en micro en ik heb in mijn OPO dan nu ook Nano zitten.
gewoon dat omhulsel houdenOssi schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:31:
[...]
[...]
Heb je daar een bron van? Ik wil eigenlijk voor de 128GB versie gaan, maar wil wel 8GB ram zoals ik nu ook bij de OP5 heb.rens-br schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:31:
[...]
Volgens mij niet, maar er zijn dan ook mogelijk drie versies:
6GB + 64GB
8GB + 128GB
8GB + 265GB

Uiteraard kunnen ze het mis hebben, of misschien is het lijstje wel incompleet, dus voor final specs moeten we nog even wachten
[ Voor 4% gewijzigd door XWB op 16-05-2018 11:21 ]
Die hebben het ook mis. De variant met 128GB komt met 8GB. Het zal mij bovendien niet verbazen wanneer de 256GB-versie alleen in bepaalde regio's wordt aangeboden.XWB schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:18:
Volgens AliExpress komt alleen het 256GB model met 8GB geheugen.
[afbeelding]
Uiteraard kunnen ze het mis hebben, of misschien is het lijstje wel incompleet, dus voor final specs moeten we nog even wachten

[ Voor 9% gewijzigd door NotSoSteady op 16-05-2018 11:31 ]
Scherp, of misschien heeft Amazon het gewoon verkeerdNotSoSteady schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:30:
[...]
Die hebben het ook mis. De variant met 128GB komt met 8GB.
Ja maar daar staat ook dat er een AAAA batterij in zit en dat ie 177kg weegt. Nog 6.5 uur wachten en dan weten we het zeker
De specs op Amazon gaven dat als ik mij niet vergis aan, zie ook: NotSoSteady in "[OnePlus 6] Speculaties & Geruchten".Step-han schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:14:
Heb je daar een bron van? Ik wil eigenlijk voor de 128GB versie gaan, maar wil wel 8GB ram zoals ik nu ook bij de OP5 heb.
Wellicht is de AAAA batterij voor een draadloze headset, 177kg is wel vreemd inderdaadwestergas schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:33:
[...]
Ja maar daar staat ook dat er een AAAA batterij in zit en dat ie 177kg weegt. Nog 6.5 uur wachten en dan weten we het zeker
Share and Enjoy!
Het toestel weegt 177 gram. Amazon ontvangt deze informatie vroegtijdig van OnePlus. Aliexpress is niet eens een officiële partner.westergas schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:33:
[...]
[ Voor 17% gewijzigd door NotSoSteady op 16-05-2018 11:42 ]
YouTube: OnePlus 6 - The Speed You Need Live Launch Event
Nee, dat ze de naam veranderen (wat dus niet zo is) betekent ook niet dat ze de techniek veranderen.Ravefiend schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:40:
Moeten we dan daar uit concluderen dat Oneplus voor de OP6 afstapt van Dash Charging (VOOC based), en dus bestaande Dash chargers mogelijks niet 100% compatible gaan zijn met de OP6?
Nou, eigenlijk niet. Daarom heet dit topic ook "Speculaties & Geruchten".Neyluzz schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:42:
Zullen we gewoon ff kalm aan doen en wachten op de presentatie?
Helemaal mee eens. Ik ga ook zorgvuldig met m'n spullen om, in tegenstelling tot anderen die ik ken. Je kan dan niet gaan zeggen dat ik dan nóg voorzichtiger moet gaan doen als hij door de gladheid uit m'n handen glipt. Ik heb geen lijm aan m'n handen zitten hè.. Jij kiest misschien liever voor glas, maar het grotendeel niet.thijsken schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:55:
Je kunt ook gewoon je telefoon niet uit je handen laten kletteren.... Ik verkies glas 10-10 over metaal of plastic. Ik ben blij dat hij van glas is, veel fijner!
nieuws: OnePlus bevestigt komst OnePlus 6 met Snapdragon 845 en 256GB opslagr...Step-han schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:14:
Heb je daar een bron van? Ik wil eigenlijk voor de 128GB versie gaan, maar wil wel 8GB ram zoals ik nu ook bij de OP5 heb.
Our Pursuit of Burdenless Speed
To create this higher standard, we start with the best hardware: the
Qualcomm® Snapdragon™ 845 paired with up to 8GB of RAM and 256GB of storage. Choosing the best hardware is the easy part, the real challenge is in making the best hardware perform in ways that adds value to the experience of the user.
[ Voor 11% gewijzigd door Anonymoussaurus op 16-05-2018 12:11 ]
Maar dat geeft alleen maar aan dat de OP6 leveren met opslag tot 256GB en werkgeheugen tot 8GB, niet welke combinaties er vervolgens verkocht worden? @Step-han wilt 8GB + 128GB.
Zo ver ik heb vernomen overal enkel in India te verkrijgen...jokko schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:10:
iemand nog wat nieuws over de infinity war edition tegen gekomen ?
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Dat was antwoord op z'n vraag of jij daar een bron van had, dus gaf ik die. Jij zei dat er waarschijnlijk ook een versie met 256GB kwam, dus vandaar.rens-br schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:14:
Maar dat geeft alleen maar aan dat de OP6 leveren met opslag tot 256GB en werkgeheugen tot 8GB, niet welke combinaties er vervolgens verkocht worden? @Step-han wilt 8GB + 128GB.
Anyway, de 128GB versie zal waarschijnlijk gepaard gaan met 8GB RAM ja.
Als je VoLTE wilt wel ja. Misschien dat VoLTE er nu gaat aankomen doordat Belsimpel en OnePlus nu samenwerken.paragon schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:27:
Is het niet door de providers ondersteunen van VOLTE nou een probleem of niet? Na m'n OP1 en een Huawei P9 tussendoor wil ik een OP6.
Daarom ook de ... Zal misschien renaming zijn ofzoGreNade schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:37:
Nou, niet meer, de paginatitel is aangepast maar op de hele pagina hebben ze het nog over dash
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
De 6T is bij deze ook aangekondigd dus.Gian schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:47:
Lijkt toch glass-only te worden volgens interview met Carl..![]()
![]()
Oh, dan gaan we daar op wachtenCroccifixio83 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:52:
[...]
De 6T is bij deze ook aangekondigd dus.
En wat is er precies fijner aan glas?thijsken schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:55:
[...]
Je kunt ook gewoon je telefoon niet uit je handen laten kletteren.... Ik verkies glas 10-10 over metaal of plastic. Ik ben blij dat hij van glas is, veel fijner!
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Zeker! Na al het gemekker over het gebruik van glas op de 6 komen ze misschien wel met een ander materiaal.
Als ze deze, net als de 5T, helemaal uitverkopen zal dat wel eens tegen kunnen vallen.Croccifixio83 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:04:
[...]
Zeker! Na al het gemekker over het gebruik van glas op de 6 komen ze misschien wel met een ander materiaal.
Maar veel succes met wachten

Vanuit Google cache: http://webcache.googleuse....oneplus.com/hk/oneplus-6
[ Voor 41% gewijzigd door Neyluzz op 16-05-2018 13:26 ]
Klik om te vergroten:
Public Publieke map | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Kan je mij een linkje pasen?
[ Voor 5% gewijzigd door Anonymoussaurus op 16-05-2018 13:25 ]
Ik heb m'n post geüpdatet.Anonymoussaurus schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:23:
Reviewmateriaal OnePlus 6 van PhoneArena lekt uit:
[...]
Ik vind die midnight black er erg mooi uit zien! En dat is dus waarschijnlijk glas? Zeer goed gedaan dan. Ik ben benieuwd naar de textuur.
2 mei staat er als datum op één van de foto's. Zou leuk zijn als er vanavond al een uitgebreide review online staat, let's hope so.Anonymoussaurus schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:23:
Reviewmateriaal OnePlus 6 van PhoneArena lekt uit:
Klik om te vergroten:
Public
Publieke map[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[...]
Ik zou upgraden vanaf een Nexus 6P, maar het is best lastig omdat de 6P echt (in mijn ogen) fantastische foto's maakt. Hopelijk is de Google Camera Mod ook snel beschikbaar en ergens resultaten te zien.
Public Publieke map | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Ik kan je vertellen dat foto's er ontzettend mooi uit zien, zelfs op m'n OnePlus 3 met Google Camera. Op de 6 zal het er dan nog wel mooier uitzien.Camiel schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:37:
2 mei staat er als datum op één van de foto's. Zou leuk zijn als er vanavond al een uitgebreide review online staat, let's hope so.
Ik zou upgraden vanaf een Nexus 6P, maar het is best lastig omdat de 6P echt (in mijn ogen) fantastische foto's maakt. Hopelijk is de Google Camera Mod ook snel beschikbaar en ergens resultaten te zien.
Nog een paar uurtjes geduld dan weten we dat zeker...Possible schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:42:
Die midnight black gaat ook mijn voorkeur naar uit.. Echter lijkt het dat je deze niet in 6gb / 64gb model kan bestellen?
Zijn er nog mensen van hier die overwegen om naar Utrecht te gaan (of doen we dat in een afzonderlijk toppic?)
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Dat is wat ze steeds al zeggen. Erg mooi om te zien.XWB schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:45:
[...]
Die achterkant ziet er helemaal niet uit als glass, of kijk ik verkeerd?
Denk wel dat ik een middagje Utrecht doe. Tenzij de 1e indrukken/reviews tegenvallen.Saffie_time schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:43:
[...]
Nog een paar uurtjes geduld dan weten we dat zeker...
Zijn er nog mensen van hier die overwegen om naar Utrecht te gaan (of doen we dat in een afzonderlijk toppic?)
Dan even wachten op de 1e verbeteringen.
Neyluzz schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:28:
[...]
Ik heb m'n post geüpdatet.
Ik vind die midnight black er erg mooi uit zien! En dat is dus waarschijnlijk glas? Zeer goed gedaan dan. Ik ben benieuwd naar de textuur.
Possible schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:42:
Die midnight black gaat ook mijn voorkeur naar uit.. Echter lijkt het dat je deze niet in 6gb / 64gb model kan bestellen?
Haha, lijkt inderdaad niet op glas. Denk dat ze dat expres gedaan hebben. Ze weten dat glas niet zo populair is (als Midnight Black geen glas is) dus doen ze die alleen als 128/8GB, wat dus duurder is dan een 64/6 (duh).XWB schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:45:
Die achterkant ziet er helemaal niet uit als glass, of kijk ik verkeerd?
ik ga naar utrecht, alleen hoe laat is de grote vraag ik wil wel zeker een toestel maar niet in me eentje 6 uur te vroeg voor de deur staanSaffie_time schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:43:
[...]
Nog een paar uurtjes geduld dan weten we dat zeker...
Kan me haast niet voorstellen dat het daar zo druk word. De meeste mensen kennen Oneplus niet eens laat staan dat ze met zijn allen op dat event telefoons gaan kopen.jokko schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:51:
[...]
ik ga naar utrecht, alleen hoe laat is de grote vraag ik wil wel zeker een toestel maar niet in me eentje 6 uur te vroeg voor de deur staan
Anonymoussaurus schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:48:
Haha, lijkt inderdaad niet op glas.
Het schijnt vorig jaar best druk geweest te zijn. OnePlus had niet eens voldoende 5T telefoons om aan iedereen te kunnen verkopen.westergas schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:53:
[...]
Kan me haast niet voorstellen dat het daar zo druk word. De meeste mensen kennen Oneplus niet eens laat staan dat ze met zijn allen op dat event telefoons gaan kopen.
Klopt, maar zie ook dit bericht: Verwijderd in "[OnePlus 6] Speculaties & Geruchten"XWB schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:57:
Het schijnt vorig jaar best druk geweest te zijn. OnePlus had niet eens voldoende 5T telefoons om aan iedereen te kunnen verkopen.
Het schijnt vorig jaar best druk geweest te zijn. OnePlus had niet eens voldoende 5T telefoons om aan iedereen te kunnen verkopen.[/quote]westergas schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:53:
[...]
Kan me haast niet voorstellen dat het daar zo druk word. De meeste mensen kennen Oneplus niet eens laat staan dat ze met zijn allen op dat event telefoons gaan kopen.
en op fb zijn er al 450 aanmeldingen, dat is al heel wat
Of zou die aluminium-look wel gewoon glas zijn maar dan met een speciale matte, grovere coating? (als zoiets bestaat)
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Dat doen ze zodat je natuurlijk sneller bereid bent meer te betalen want midnight black > piano black qua looks idd.jokko schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:48:
[...]
beetje jammer dat de midnight black niet in de 64 GB variant komt..
Vreemd wel: "Jump in on the early drop! Get your Oneplus 5 now!"

Schijnbaar hebben ze de gestures dus best sterk geïmplementeerd.
Er gaan al tijden geruchten over gestures in de rondte, dus dat zal hier wel het geval zijn. Oneplus kennende zullen ze de optie tot on screen knoppen ook wel geven thoughthijsken schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 14:10:
Opvallend is dat er geen homebutton op het homescherm te zien zijn in deze foto:
[afbeelding]
Schijnbaar hebben ze de gestures dus best sterk geïmplementeerd.
Share and Enjoy!
Als deze uitvoeringen officieel worden bekend gemaakt vanavond maak ik waarschijnlijk ook wel de keuze voor een Midnight black 128 GB 8 GB ivp een 64 GB 6 GBJoosie200 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 14:07:
[...]
Dat doen ze zodat je natuurlijk sneller bereid bent meer te betalen want midnight black > piano black qua looks idd.
[ Voor 14% gewijzigd door rwbk op 16-05-2018 14:15 ]
Dit topic is gesloten.
De OnePlus 6 wordt vandaag aangekondigd om 18.00u en het event is te bekijken via de website van OnePlus en Youtube.