Toon posts:

[OnePlus 6] Speculaties & Geruchten OverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste
Acties:
  • 81.303 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 15-10 15:51

westergas

rikkie_pc

jokko schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:20:
hopelijk komt er ook een 64GB variant uit met 8 GB ram ivp de 6 GB versie als voorheen.
Dat lijkt me sterk. En dan nog, wat moet je met 8GB ram?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jokko
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 29-07 19:52
westergas schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:28:
[...]

Dat lijkt me sterk. En dan nog, wat moet je met 8GB ram?
nice to have voor de toekomst haha, maar die zelfde vraag heb ik bij 128 GB opslag wat moet je daar mee :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:02
AnonymousWP schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:01:
OnePlus 6 krijgt OIS (van de Amazon pagina):

[afbeelding]

[afbeelding]
Uuh, included 1 x AAAA batterij?

Acties:
  • +3Henk 'm!
beyazz06 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:36:
Uuh, included 1 x AAAA batterij?
Ja, de OnePlus 6 krijgt een AAAA batterij. Is vet handig. Alleen jammer dat je er niet zoveel aan hebt, want de achterkant kan er niet af /s. :+

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
beyazz06 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 08:01:
[...]

En indien je 6 tikt krijg je oa deze hit:
https://m.nl.aliexpress.com/item/32872995221.html?

Lijkt niet echt op placeholder, maar gwn real?
En dan hier de niet-mobiele site versie:

https://nl.aliexpress.com...e-Mobile/32872827050.html

Gaat van $681 voor de 64GB uitvoering tot en met $992 voor de 256GB uitvoering.

It takes two fools to argue.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Waarez
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23:44
Ik kijk al uit naar de video van Jerryrigeverything

Acties:
  • 0Henk 'm!
Waarez schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:39:
Ik kijk al uit naar de video van Jerryrigeverything
En de droptests :p. Denk toch wel dat er een aluminium-versie komt though.

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +2Henk 'm!

• bjorn1
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 27-09 19:39
177 kg wordt gelijk abonnement sport school om te kunnen bellen haha

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gian
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 15-10 11:21
Lijkt toch glass-only te worden volgens interview met Carl.. :'( :'(

"Users have been very positive about our quality and design, so with the OnePlus 6, we spent a lot of time on the glass. A lot of people I’ve shown it to, they couldn’t tell. They thought it was metal because of the way we treated the fit and finish."

Bron: http://www.wired.co.uk/ar...d-p-smartphone-innovation

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 16-10 10:22

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Dat was toch al wel duidelijk? 90% wil het niet, dus aangezien we naar de klanten luisteren, doen we het toch.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Gian schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:47:

"Users have been very positive about our quality and design, so with the OnePlus 6, we spent a lot of time on the glass. A lot of people I’ve shown it to, they couldn’t tell. They thought it was metal because of the way we treated the fit and finish."

Zucht, wat een naaistreek zeg. Ga weg met je poll, OnePlus. Hou dan ook geen poll om de zogenaamde "wij luisteren naar onze community" proberen over te brengen.

Acties:
  • +7Henk 'm!

• FrE911
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 21:33
Serieus. Waar jullie over lullen. Hij is in glas. Who cares. Net zo belachelijk als dat gezaag over die notch. Ik kijk nog altijd uit naar dat toestel.

Acties:
  • 0Henk 'm!
FrE911 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:58:
Serieus. Waar jullie over lullen. Hij is in glas. Who cares. Net zo belachelijk als dat gezaag over die notch. Ik kijk nog altijd uit naar dat toestel.
Niet dat ik hem ga kopen, maar wat heb je liever? Een telefoon waar per se een hoesje omheen moet omdat 'ie meteen kapot is als je hem uit je handen laat kletteren, of een telefoon waar je niet per se een hoesje omheen moet doen omdat 'ie van zichzelf en mooi en stevig is? Keuze is voor mij gauw gemaakt. Hoef dat gladde fragiele glas niet. Ook niet als ze er zoveel marketing tegenaan gooien over hoe sterk het wel niet is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Microburst
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 14-10 18:15
het zijn Speculaties & Geruchten he :)

het is gewoon afwachten tot morgen 18:00 dan weten we alles zeker, misschien komt er wel 1 zonder glas Niemand weet het nog.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
bjorn1 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:41:
177 kg wordt gelijk abonnement sport school om te kunnen bellen haha
Dat zal in de praktijk wel meevallen. Ik schrok ook even van het vergelijkebare gewicht van de Nokia 7+ toen ik hem bestelde, maar met dagelijks gebruik voelt dit helemaal niet aan als een zware telefoon. Het is voornamelijk de lengte dat even moest wennen, want de duim kan net niet de bovenkant bereiken.
FrE911 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:58:
I do 8) En blijkbaar veel andere mensen ook.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22:31

Deathchant

Don't intend. Do!

Het is idd allemaal persoonlijke smaak. Die zwarte en rooie aluminium OP5T vond ik toch echt heel gaaf! De notch...tja, je kunt em helemaal zwart maken zodat je geen notch meer ziet, dus problem solved. Ik stoor me meer aan het feit dat ze gewoon van het stevige design afstappen en de rest achterna rennen omdat glass een zgn "premium feel" geeft. Tis gewoon reteglad, je telefoon heeft sowieso een veel grotere kans om kapot te gaan, en je moet er dus een hoesje omheen doen. Geef mij maar een aluminium/stalen behuizing, iets dat ik HTC ook verwijt dat ze ervan af gestapt zijn.
Ik blijf me nog steeds afvragen of dat forceren van all-glass iets is wat de consument wilt of wat bedrijven aan de consument opdringen.
En als je een poll doet waarin je gebruikers vraagt wat ze liever willen en 90% wilt liever een stevig alu-design, dan moet je niet met een breekbare glazen telefoon komen met allerlei "excuusjes" om de mening van die 90% te willen bijsturen, of aan te willen geven dat het net zo goed is als glas. Laat de poll dan achterwege, want nu komt het over als een middelvinger....

Geef mij maar een aluminium telefoon of een plastic/kunststof telefoon, zoals de eerste OnePlus. "Luisteren naar de klant" zit er volgens mij al jaren niet meer in; elke telefoonfabrikant gaat dezelfde kant op en alle unique selling points die merken individueel hadden worden langzaam uitgefaseerd totdat er eenheidsworst ontstaat. En dát is gewoon jammer.

De telefoons lijken alleen maar groter te worden; de rek is er binnenkort sowieso ook uit omdat de bezels al bijna weg zijn.
Ik zou graag een combi willen zien van de telefoons van nu en de telefoons van enkele jaren geleden:
- een handzame telefoon van rond de 5,3"-5,5" met 18:9 of 19:9 schermformaat zodat de telefoon zelf nog ongeveer met 1 hand te bedienen valt

- doordat het formaat door bovenstaand punt al kleiner is, kun je em iets dikker maken wat ruimte biedt voor
a) een niet uitstekende (dubbele) camera
b) een grotere accu
c) ietwat gebolde achterkant voor ergonomie
d) ruimte voor betere speakers (klankkast) zoals op de HTC One series
e) optioneel: een 3,5" jack

De Sony Xperia XZ2 Compact is een goed begin; maak die nog net ff iets groter, geef die de HTC One speakers, grotere accu, vingerscanner op de achterkant, een dubbele camera die niet uitsteekt en een stevige alu/kunstof behuizing en laat OnePlus em maar maken :P

[Voor 25% gewijzigd door Deathchant op 15-05-2018 16:16]

Canon: R6 | 16-35 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP | 135 APO
Te koop: Canon 10-22

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bjorn1
XWB schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:04:
[...]

Dat zal in de praktijk wel meevallen. Ik schrok ook even van het vergelijkebare gewicht van de Nokia 7+ toen ik hem bestelde, maar met dagelijks gebruik voelt dit helemaal niet aan als een zware telefoon. Het is voornamelijk de lengte dat even moest wennen, want de duim kan net niet de bovenkant bereiken.

[...]

I do 8) En blijkbaar veel andere mensen ook.
Die zal wel 177 gram wegen en geen 177 kilogram neem ik aan...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
bjorn1 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:20:
[...]

Die zal wel 177 gram wegen en geen 177 kilogram neem ik aan...
Scherp :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marcoryn1
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 19-06-2019
Weet iemand al of je met Creditcard kan betalen in Utrecht maandag a.s.?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Marcoryn1 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 22:32:
Weet iemand al of je met Creditcard kan betalen in Utrecht maandag a.s.?
Zie
[OnePlus 6] Speculaties & Geruchten

Hoi!

• Reeker
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 13-10 17:29
Ik vraag mij alleen af of de OP6 vanavond ook i.c.m. abbo te preorderen is of puur voor de losse verkoop. Iemand van jullie een idee wanneer ze geleverd zullen worden?

Acties:
  • +1Henk 'm!
AnonymousWP schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:19:
Yep, viel mij ook op. Beetje slecht hè ;) :p.
Dash Charge is niet meer... https://www.oneplus.com/nl/oneplus-fast-charge-power-adapter
Reeker schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 07:00:
Ik vraag mij alleen af of de OP6 vanavond ook i.c.m. abbo te preorderen is of puur voor de losse verkoop. Iemand van jullie een idee wanneer ze geleverd zullen worden?
Bij Belsimpel wel ja, levertijd wordt dan vast ook bekend.

[Voor 27% gewijzigd door CLB op 16-05-2018 07:27]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• WCA
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 23:41
CLB schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 07:25:
[...]

Dash Charge is niet meer... https://www.oneplus.com/nl/oneplus-fast-charge-power-adapter

[...]

Bij Belsimpel wel ja, levertijd wordt dan vast ook bekend.
Nou, niet meer, de paginatitel is aangepast maar op de hele pagina hebben ze het nog over dash

Share and Enjoy!

• Ravefiend
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 21:32

Ravefiend

Carpe diem!

GreNade schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:37:
[...]
Nou, niet meer, de paginatitel is aangepast maar op de hele pagina hebben ze het nog over dash
Moeten we dan daar uit concluderen dat Oneplus voor de OP6 afstapt van Dash Charging (VOOC based), en dus bestaande Dash chargers mogelijks niet 100% compatible gaan zijn met de OP6?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23:26
Zullen we gewoon ff kalm aan doen en wachten op de presentatie? :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dioscuri
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 16:56
Misschien niet in de titel van het product, maar ik zie overal op die pagina "Dash charge" terugkomen. Lijkt me een rare conclusie dat Dash charge dan verleden tijd is. ;)

• thijsken
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 06-04 19:22
AnonymousWP schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:00:
[...]

Niet dat ik hem ga kopen, maar wat heb je liever? Een telefoon waar per se een hoesje omheen moet omdat 'ie meteen kapot is als je hem uit je handen laat kletteren, of een telefoon waar je niet per se een hoesje omheen moet doen omdat 'ie van zichzelf en mooi en stevig is? Keuze is voor mij gauw gemaakt. Hoef dat gladde fragiele glas niet. Ook niet als ze er zoveel marketing tegenaan gooien over hoe sterk het wel niet is.
Je kunt ook gewoon je telefoon niet uit je handen laten kletteren.... Ik verkies glas 10-10 over metaal of plastic. Ik ben blij dat hij van glas is, veel fijner!

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 16-10 10:22

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Maar vrijwel elke telefoon is nu van glas. Wat is de USP? Ook de notch en dezelfde schermen komen telkens terug. De sandstone versie die ze van de 5T hadden was ongeveer binnen 5 minuten uitverkocht.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• westergas

westergas

rikkie_pc

stock Android look&feel, high end specs voor ~ €500
En geen gezeur als je een custom rom wil installeren.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Dioscuri schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:54:
[...]

Misschien niet in de titel van het product, maar ik zie overal op die pagina "Dash charge" terugkomen. Lijkt me een rare conclusie dat Dash charge dan verleden tijd is. ;)
Het staat zelf op de adapter 8)7

• Neyluzz
Dbrand skins zijn al te bestellen: https://dbrand.com/shop/oneplus-6-skins

Otterbox Commuter Cases ook: https://www.otterbox.com/...-series-case/opl72-6.html

Je moet het laden van de pagina wel afbreken om 'm te bekijken.

[Voor 54% gewijzigd door Neyluzz op 16-05-2018 09:44]

• WCA
westergas schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:27:
[...]

stock Android look&feel, high end specs voor ~ €500
En geen gezeur als je een custom rom wil installeren.
Stock zou ik het niet meer noemen, maar Oxygen OS is nog steeds een selling point als je 't mij vraagt. De belangrijkste ook.

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Paranoidnl
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 14-10 16:42

Paranoidnl

denkt teveel na over kippen

hebben mensen ook enig idee wat de pre-order tijd zal zijn?
ik ga mijn oneplus one inruilen voor de 6 maar ben wel benieuwd hoelang in nog denk te moeten wachten zodra die besteld is.

Who are we to question why the chicken crosses the road?

• Voodoo
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 07-10 22:09

Voodoo

Lurker

Paranoidnl schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:42:
ik ga mijn oneplus one inruilen voor de 6 maar ben wel benieuwd hoelang in nog denk te moeten wachten zodra die besteld is.
Mag ik vragen wat je daarvoor terug gaat krijgen bij een dergelijke inruil op de 6?

• westergas

westergas

rikkie_pc

Paranoidnl schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:42:
Staat genoeg over in het topic maar vooruit...reken er op dat de eerste toestellen in week 21 uitgeleverd gaan worden.

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
CtrAltDelicious schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:47:
[...]

Mag ik vragen wat je daarvoor terug gaat krijgen bij een dergelijke inruil op de 6?
Tot maximaal 280 euro. Het exacte bedrag kan je configureren op https://oneplus.re-teck.c...tDevice?request_locale=nl

• Voodoo

Voodoo

Lurker

XWB schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:50:
[...]

Tot maximaal 280 euro. Het exacte bedrag kan je configureren op https://oneplus.re-teck.c...tDevice?request_locale=nl
Ik kom uit op max €33,- voor de OPO. Lijkt me niet verstandig een prima werkend toestel dat kan dienen als back-up device voor dat geld van de hand te doen.

• Paranoidnl

Paranoidnl

CtrAltDelicious schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:47:
[...]

gekeken en ik kreeg 0 terug. maar uberhaupt boeit het mij niet echt. ik hou de OPO als reserve toestel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 15:02
Modbreak:Heren (en dames) zullen we weer ontopic verder gaan. De discussie welk toestel beter is gaat niemand winnen, aangezien dat een persoonlijke aangelegenheid is. De discussie is dan ook verhuisd naar de prullenbak.

Daarnaast is dit het OnePlus 6 topic, het enige toestel wat hier besproken mag worden, dus is daarmee ook het beste toestel in dit topic ;)

[Voor 14% gewijzigd door rens-br op 16-05-2018 10:13]

• codegro
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 15-10 14:42
Tja, nog even afwachten en we zullen het allemaal zien vanavond.

Is het al bevestigd dat de 128GB versie maar 6GB Ram krijgt ipv 8 GB zoals bij de 5T?

• voog
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 17:49
Dan moet je nog even goed naar het plaatje kijken..

• rens-br
codegro schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:18:
Is het al bevestigd dat de 128GB versie maar 6GB Ram krijgt ipv 8 GB zoals bij de 5T?
Volgens mij niet, maar er zijn dan ook mogelijk drie versies:
6GB + 64GB
8GB + 128GB
8GB + 265GB

• Ossi
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 23:07
CtrAltDelicious schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:53:
[...]

Ik kom uit op max €33,- voor de OPO. Lijkt me niet verstandig een prima werkend toestel dat kan dienen als back-up device voor dat geld van de hand te doen.
Paranoidnl schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:06:
[...]

gekeken en ik kreeg 0 terug. maar uberhaupt boeit het mij niet echt. ik hou de OPO als reserve toestel.
Als reserve houden heb ik ook aan gedacht, alleen heb je er niet zoveel aan omdat in de OP6 een nano-sim moet en in de OPO een microsim. Dat gaat dus niet passen niet

• rens-br
Ossi schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:31:
Als reserve houden heb ik ook aan gedacht, alleen heb je er niet zoveel aan omdat in de OP6 een nano-sim moet en in de OPO een microsim. Dat gaat dus niet passen niet
Kwestie van voor een paar cent uit China een converter halen. Overigens heb je dan een 'oud' type OnePlus One (nog met Cyanogen erop?). Bij mijn OPO kreeg ik namelijk twee verschillende simtrays.

• Voodoo

Voodoo

Lurker

[...]

[...]

Heb de complete sim (waar het nano-deel is uitgedrukt) behouden en in de OPO sim-tray gestopt ter opslag. Wanneer mijn huidig toestel defect raakt kan ik de nano-sim in zijn oude staat herstellen door deze terug te plaatsen in de originele grootte.

• Ossi
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 23:07
rens-br schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:33:
[...]

Kwestie van voor een paar cent uit China een converter halen. Overigens heb je dan een 'oud' type OnePlus One (nog met Cyanogen erop?). Bij mijn OPO kreeg ik namelijk twee verschillende simtrays.
Dafuq.. serieus? Er was ook een OPO die nanosim accepteerde?
Ik heb inderdaad een oud type met Cyanogen erop. Old school :Y

• rens-br
Ossi schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:35:
Dafuq.. serieus? Er was ook een OPO die nanosim accepteerde?
offtopic:
Ja, serieus. Ik kreeg bij mijn OPO (uit februari 2015) twee simtrays, nano en micro en ik heb in mijn OPO dan nu ook Nano zitten.

• Paranoidnl

Paranoidnl

[...]

[...]

gewoon dat omhulsel houden :P maar goed dat je dat zegt, even kijken of ik wel een nanosim heb :P

• Step-han
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 15-10 12:39
rens-br schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:31:
[...]

Volgens mij niet, maar er zijn dan ook mogelijk drie versies:
6GB + 64GB
8GB + 128GB
8GB + 265GB
Heb je daar een bron van? Ik wil eigenlijk voor de 128GB versie gaan, maar wil wel 8GB ram zoals ik nu ook bij de OP5 heb.

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Volgens AliExpress komt alleen het 256GB model met 8GB geheugen.

Uiteraard kunnen ze het mis hebben, of misschien is het lijstje wel incompleet, dus voor final specs moeten we nog even wachten :)

[Voor 4% gewijzigd door XWB op 16-05-2018 11:21]

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 27-09 10:45
XWB schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:18:
Volgens AliExpress komt alleen het 256GB model met 8GB geheugen.

[afbeelding]

Uiteraard kunnen ze het mis hebben, of misschien is het lijstje wel incompleet, dus voor final specs moeten we nog even wachten :)
Die hebben het ook mis. De variant met 128GB komt met 8GB. Het zal mij bovendien niet verbazen wanneer de 256GB-versie alleen in bepaalde regio's wordt aangeboden.

[Voor 9% gewijzigd door NotSoSteady op 16-05-2018 11:31]

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
NotSoSteady schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:30:
[...]

Die hebben het ook mis. De variant met 128GB komt met 8GB.
Scherp, of misschien heeft Amazon het gewoon verkeerd })

Acties:
  • +2Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ja maar daar staat ook dat er een AAAA batterij in zit en dat ie 177kg weegt. Nog 6.5 uur wachten en dan weten we het zeker ;)

• rens-br
Step-han schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:14:
Heb je daar een bron van? Ik wil eigenlijk voor de 128GB versie gaan, maar wil wel 8GB ram zoals ik nu ook bij de OP5 heb.
De specs op Amazon gaven dat als ik mij niet vergis aan, zie ook: NotSoSteady in "[OnePlus 6] Speculaties & Geruchten".

• WCA
westergas schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:33:
[...]

Ja maar daar staat ook dat er een AAAA batterij in zit en dat ie 177kg weegt. Nog 6.5 uur wachten en dan weten we het zeker ;)
Wellicht is de AAAA batterij voor een draadloze headset, 177kg is wel vreemd inderdaad

Share and Enjoy!

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 27-09 10:45
westergas schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:33:
[...]

Het toestel weegt 177 gram. Amazon ontvangt deze informatie vroegtijdig van OnePlus. Aliexpress is niet eens een officiële partner.

[Voor 17% gewijzigd door NotSoSteady op 16-05-2018 11:42]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
Voor wie het heeft gemist, hier is vanavond de launch event livestrea te zien:

YouTube: OnePlus 6 - The Speed You Need Live Launch Event
Ravefiend schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:40:
Moeten we dan daar uit concluderen dat Oneplus voor de OP6 afstapt van Dash Charging (VOOC based), en dus bestaande Dash chargers mogelijks niet 100% compatible gaan zijn met de OP6?
Nee, dat ze de naam veranderen (wat dus niet zo is) betekent ook niet dat ze de techniek veranderen.
Neyluzz schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:42:
Zullen we gewoon ff kalm aan doen en wachten op de presentatie? :)
Nou, eigenlijk niet. Daarom heet dit topic ook "Speculaties & Geruchten".
thijsken schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:55:
Je kunt ook gewoon je telefoon niet uit je handen laten kletteren.... Ik verkies glas 10-10 over metaal of plastic. Ik ben blij dat hij van glas is, veel fijner!
Helemaal mee eens. Ik ga ook zorgvuldig met m'n spullen om, in tegenstelling tot anderen die ik ken. Je kan dan niet gaan zeggen dat ik dan nóg voorzichtiger moet gaan doen als hij door de gladheid uit m'n handen glipt. Ik heb geen lijm aan m'n handen zitten hè.. Jij kiest misschien liever voor glas, maar het grotendeel niet.
Step-han schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:14:
nieuws: OnePlus bevestigt komst OnePlus 6 met Snapdragon 845 en 256GB opslagr...

Our Pursuit of Burdenless Speed
To create this higher standard, we start with the best hardware: the
Qualcomm® Snapdragon™ 845 paired with up to 8GB of RAM and 256GB of storage. Choosing the best hardware is the easy part, the real challenge is in making the best hardware perform in ways that adds value to the experience of the user.

[Voor 11% gewijzigd door AnonymousWP op 16-05-2018 12:11]

• jokko
iemand nog wat nieuws over de infinity war edition tegen gekomen ?

• rens-br
Maar dat geeft alleen maar aan dat de OP6 leveren met opslag tot 256GB en werkgeheugen tot 8GB, niet welke combinaties er vervolgens verkocht worden? @Step-han wilt 8GB + 128GB.

• Saffie_time
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 19:56

Saffie_time

Why use this? 42!

jokko schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:10:
iemand nog wat nieuws over de infinity war edition tegen gekomen ?
Zo ver ik heb vernomen overal enkel in India te verkrijgen...

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

rens-br schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:14:
Maar dat geeft alleen maar aan dat de OP6 leveren met opslag tot 256GB en werkgeheugen tot 8GB, niet welke combinaties er vervolgens verkocht worden? @Step-han wilt 8GB + 128GB.
Dat was antwoord op z'n vraag of jij daar een bron van had, dus gaf ik die. Jij zei dat er waarschijnlijk ook een versie met 256GB kwam, dus vandaar.

Anyway, de 128GB versie zal waarschijnlijk gepaard gaan met 8GB RAM ja.

• paragon
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 12:09
Is het niet door de providers ondersteunen van VOLTE nou een probleem of niet? Na m'n OP1 en een Huawei P9 tussendoor wil ik een OP6.
paragon schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:27:
Is het niet door de providers ondersteunen van VOLTE nou een probleem of niet? Na m'n OP1 en een Huawei P9 tussendoor wil ik een OP6.
Als je VoLTE wilt wel ja. Misschien dat VoLTE er nu gaat aankomen doordat Belsimpel en OnePlus nu samenwerken.

GreNade schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:37:
Daarom ook de ... Zal misschien renaming zijn ofzo :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• bjorn1
Kan niet kiezen... matte Black of mirror black...

• Huigie
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21:40

Huigie

Happy ASBO driver[317pk/516nm]

Tsja, ga je het wel/niet in een hoesje stoppen?

Specs

• Croccifixio83
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 02-09 22:23
Gian schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:47:

De 6T is bij deze ook aangekondigd dus.

• marcelmg2
  • Registratie: januari 2007
Croccifixio83 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:52:
[...]

De 6T is bij deze ook aangekondigd dus.
Oh, dan gaan we daar op wachten ;)

• Laguna
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 20:17

Laguna

Connaisseur

thijsken schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:55:
[...]

En wat is er precies fijner aan glas?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Pierre_nr1
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23:09
marcelmg2 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:55:
[...]

Ik wacht wel op de Oneplus 7.......

• Croccifixio83
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 02-09 22:23
marcelmg2 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:55:
[...]

Zeker! Na al het gemekker over het gebruik van glas op de 6 komen ze misschien wel met een ander materiaal. :P

• westergas

westergas

rikkie_pc

Croccifixio83 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:04:
[...]

Zeker! Na al het gemekker over het gebruik van glas op de 6 komen ze misschien wel met een ander materiaal. :P
Als ze deze, net als de 5T, helemaal uitverkopen zal dat wel eens tegen kunnen vallen.
Maar veel succes met wachten ;)

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Neyluzz

Vanuit Google cache: http://webcache.googleuse....oneplus.com/hk/oneplus-6

[Voor 41% gewijzigd door Neyluzz op 16-05-2018 13:26]

Acties:
  • +4Henk 'm!
Reviewmateriaal OnePlus 6 van PhoneArena lekt uit:

Klik om te vergroten:

Public
Publieke map
https://tweakers.net/ext/f/K38XDi1i4vv3uDUtQ4c3Cza8/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/0T803hT0lEWUGiq8sKPhcNmn/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/qS75yi0rRn7hSvqwnWXzQcQn/thumb.jpg
https://tweakers.net/ext/f/1TqC3wNyC24I2icKSrDfwGg8/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/FCmO9vdgMXCbKTo8MhuCQCpt/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/XNLJJVaoQC3r95454DINnZez/thumb.jpg
https://tweakers.net/ext/f/rD3emKg4LRaXi69bf0wOQENI/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/jrfqWii3lsFsZFRxv6UR8eCQ/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/qmWWBscUTgLwUSKUmXbRmNqS/thumb.jpg
Kan je mij een linkje pasen?

[Voor 5% gewijzigd door AnonymousWP op 16-05-2018 13:25]

• codegro
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 15-10 14:42
Als ik deze foto's zo zie dan ga ik voor de midnight black. De kin onder het scherm valt mij enigzins mee.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Neyluzz
Ik heb m'n post geüpdatet.

Ik vind die midnight black er erg mooi uit zien! En dat is dus waarschijnlijk glas? Zeer goed gedaan dan. Ik ben benieuwd naar de textuur.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Camiel
  • Laatst online: 14:10
2 mei staat er als datum op één van de foto's. Zou leuk zijn als er vanavond al een uitgebreide review online staat, let's hope so.
Ik zou upgraden vanaf een Nexus 6P, maar het is best lastig omdat de 6P echt (in mijn ogen) fantastische foto's maakt. Hopelijk is de Google Camera Mod ook snel beschikbaar en ergens resultaten te zien.
Hier nog de persrenders in volledige resolutie (klik voor vergroten):

Public
Publieke map
https://tweakers.net/ext/f/wtPBbUcf2GepA1d5zwPRcVmm/thumb.pnghttps://tweakers.net/ext/f/j3983wOPui09HHfCh3plGOdS/thumb.pnghttps://tweakers.net/ext/f/khQfNzzTJLySM9n2w52Ymeah/thumb.png
https://tweakers.net/ext/f/b36WrPyDtZyWiF6Ap1HTSvBC/thumb.png
Camiel schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:37:
2 mei staat er als datum op één van de foto's. Zou leuk zijn als er vanavond al een uitgebreide review online staat, let's hope so.
Ik zou upgraden vanaf een Nexus 6P, maar het is best lastig omdat de 6P echt (in mijn ogen) fantastische foto's maakt. Hopelijk is de Google Camera Mod ook snel beschikbaar en ergens resultaten te zien.
Ik kan je vertellen dat foto's er ontzettend mooi uit zien, zelfs op m'n OnePlus 3 met Google Camera. Op de 6 zal het er dan nog wel mooier uitzien.

• Possible
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 23:46
Die midnight black gaat ook mijn voorkeur naar uit.. Echter lijkt het dat je deze niet in 6gb / 64gb model kan bestellen?

1500wp-Z Live 5100wp-W Live 6600wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Saffie_time
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 19:56

Saffie_time

Why use this? 42!

Possible schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:42:
Die midnight black gaat ook mijn voorkeur naar uit.. Echter lijkt het dat je deze niet in 6gb / 64gb model kan bestellen?
Nog een paar uurtjes geduld dan weten we dat zeker...
Zijn er nog mensen van hier die overwegen om naar Utrecht te gaan (of doen we dat in een afzonderlijk toppic?)

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver

• Camiel
  • Laatst online: 14:10
XWB schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:45:
[...]

Die achterkant ziet er helemaal niet uit als glass, of kijk ik verkeerd?
Dat is wat ze steeds al zeggen. Erg mooi om te zien.

• marcelmg2
  • Registratie: januari 2007
Saffie_time schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:43:
[...]

Zijn er nog mensen van hier die overwegen om naar Utrecht te gaan (of doen we dat in een afzonderlijk toppic?)
Denk wel dat ik een middagje Utrecht doe. Tenzij de 1e indrukken/reviews tegenvallen.
Dan even wachten op de 1e verbeteringen.
Neyluzz schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:28:
[...]

Ik heb m'n post geüpdatet.

Ik vind die midnight black er erg mooi uit zien! En dat is dus waarschijnlijk glas? Zeer goed gedaan dan. Ik ben benieuwd naar de textuur.
Possible schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:42:
XWB schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:45:
Die achterkant ziet er helemaal niet uit als glass, of kijk ik verkeerd?
Haha, lijkt inderdaad niet op glas. Denk dat ze dat expres gedaan hebben. Ze weten dat glas niet zo populair is (als Midnight Black geen glas is) dus doen ze die alleen als 128/8GB, wat dus duurder is dan een 64/6 (duh).

• jokko
beetje jammer dat de midnight black niet in de 64 GB variant komt.. :'(

• jokko
Saffie_time schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:43:
[...]

ik ga naar utrecht, alleen hoe laat is de grote vraag ik wil wel zeker een toestel maar niet in me eentje 6 uur te vroeg voor de deur staan :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

jokko schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:51:
[...]

ik ga naar utrecht, alleen hoe laat is de grote vraag ik wil wel zeker een toestel maar niet in me eentje 6 uur te vroeg voor de deur staan :D
Kan me haast niet voorstellen dat het daar zo druk word. De meeste mensen kennen Oneplus niet eens laat staan dat ze met zijn allen op dat event telefoons gaan kopen.

AnonymousWP schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:48:
Haha, lijkt inderdaad niet op glas.
:9

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
westergas schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:53:
[...]

Kan me haast niet voorstellen dat het daar zo druk word. De meeste mensen kennen Oneplus niet eens laat staan dat ze met zijn allen op dat event telefoons gaan kopen.
Het schijnt vorig jaar best druk geweest te zijn. OnePlus had niet eens voldoende 5T telefoons om aan iedereen te kunnen verkopen.

XWB schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:57:
Het schijnt vorig jaar best druk geweest te zijn. OnePlus had niet eens voldoende 5T telefoons om aan iedereen te kunnen verkopen.
Klopt, maar zie ook dit bericht: CafeRooieNelis in "[OnePlus 6] Speculaties & Geruchten"

• jokko
westergas schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:53:
[...]

Het schijnt vorig jaar best druk geweest te zijn. OnePlus had niet eens voldoende 5T telefoons om aan iedereen te kunnen verkopen.[/quote]

en op fb zijn er al 450 aanmeldingen, dat is al heel wat :o

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22:31

Deathchant

Don't intend. Do!

Zie ik daar nou echt een kunststof/aluminium versie?? Dat zou echt geweldig zijn!! (die mirror black ziet er ondanks het glas wel ook echt ontzettend gaaf uit!)

Of zou die aluminium-look wel gewoon glas zijn maar dan met een speciale matte, grovere coating? (als zoiets bestaat)

Canon: R6 | 16-35 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP | 135 APO
Te koop: Canon 10-22

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
jokko schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:48:
[...]

beetje jammer dat de midnight black niet in de 64 GB variant komt.. :'(
Dat doen ze zodat je natuurlijk sneller bereid bent meer te betalen want midnight black > piano black qua looks idd.

• Voodoo

Voodoo

Lurker

Vreemd wel: "Jump in on the early drop! Get your Oneplus 5 now!"

• thijsken
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 06-04 19:22
Opvallend is dat er geen homebutton op het homescherm te zien zijn in deze foto:

Schijnbaar hebben ze de gestures dus best sterk geïmplementeerd.

• WCA
thijsken schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 14:10:
Opvallend is dat er geen homebutton op het homescherm te zien zijn in deze foto:
[afbeelding]

Schijnbaar hebben ze de gestures dus best sterk geïmplementeerd.
Er gaan al tijden geruchten over gestures in de rondte, dus dat zal hier wel het geval zijn. Oneplus kennende zullen ze de optie tot on screen knoppen ook wel geven though

Share and Enjoy!

• jokko
Joosie200 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 14:07:
[...]

Dat doen ze zodat je natuurlijk sneller bereid bent meer te betalen want midnight black > piano black qua looks idd.
Als deze uitvoeringen officieel worden bekend gemaakt vanavond maak ik waarschijnlijk ook wel de keuze voor een Midnight black 128 GB 8 GB ivp een 64 GB 6 GB :P

• rwbk
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 16-10 01:37
Best bijzonder dat er dus 3 kleuren zijn. Op de release

[Voor 14% gewijzigd door rwbk op 16-05-2018 14:15]

• alextechhead
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 22-04 16:34
Hebben die gestures niet enorm veel invloed op de accuduur? Of zullen ze daar iets voor gevonden hebben?
Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De OnePlus 6 wordt vandaag aangekondigd om 18.00u en het event is te bekijken via de website van OnePlus en Youtube.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee