Toon posts:

[OnePlus 6] Speculaties & Geruchten OverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste
Acties:
  • 81.302 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Microburst
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 14-10 18:15
CafeRooieNelis schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:34:
[...]

Maar gaan die ook komen?
En als dat zo is moet dan wel goed komen
Mochten de geruchten allemaal kloppen, Dan komen ze zeker _/-\o_ en waarschijnlijk nog wel meer.
Ik ga er ieder geval vroeg heen O-)

@CafeRooieNelis
Weetje ook toevallig of Creditcard geaccepteerd wordt in de Pop-up Store?
En weten jullie hoeveel toestellen jullie op voorraad zullen hebben? en mag(kan) dat gedeeld worden?

[Voor 12% gewijzigd door Microburst op 11-05-2018 19:55]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Blerp
  • Registratie: mei 2003
  • Niet online

Blerp

Geüpgegraded

Microburst schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:39:
[...]

Mochten de geruchten allemaal kloppen, Dan komen ze zeker _/-\o_ en waarschijnlijk nog wel meer.
Ik ga er ieder geval vroeg heen O-)

@CafeRooieNelis
En weten jullie hoeveel toestellen jullie op voorraad zullen hebben? en mag(kan) dat gedeeld worden?
Creditcard wil ik ook wel weten. Niet dat het geld er niet is, maar een half jaar gratis verzekering is mooi meegenomen 8)

If it ain’t broke, fix it till it is

To meh, or not to meh, that's... meh

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Is het gemis van VoLTE geen issue voor jullie? Vodafone schakelt bijvoorbeeld in 2020 zijn 3G netwerk uit waardoor je enkel nog over 2G zal bellen.

[Voor 28% gewijzigd door MensionXL op 12-05-2018 19:23]

Goedkoop bellen via VoIP

• thijsken
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 06-04 19:22
VoLTE?

• rhos
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 15-10 22:51
Voice over lte

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

• rwbk
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 01:37
MensionXL schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 19:16:
Is het gemis van VoLTE geen issue voor jullie? Vodafone schakelt bijvoorbeeld in 2020 zijn 3G netwerk uit waardoor je enkel nog over 2G zal bellen.
Bron? Dit soort specificaties zijn toch nog niet door OnePlus bevestigd?

• Xanion
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 19-07 11:18
MensionXL schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 19:16:
Er zit een Snapdragon 845 in die gewoon VoLTE heeft. Waarom zou de OP6 dit missen?

https://www.qualcomm.com/...introduces-new-innovative
The Snapdragon 845 features our most advanced suite of wireless technologies ever in a mobile platform, with cutting edge LTE, Wi-Fi, and Bluetooth features. The Snapdragon 845 integrates Qualcomm Technologies’ second-generation Gigabit LTE solution – the Snapdragon X20 LTE modem. Its lightning-fast connection speeds allow users to enjoy immersive XR experiences in more places, download a 3GB movie in less than 3 minutes, just before boarding a flight and access large files or apps in the cloud as fast as those stored in their phones’ memory. The Snapdragon X20 modem supports an expanded range of technology and frequency band configurations across licensed, unlicensed and shared radio spectrum – all designed to accelerate global availability of Gigabit LTE as operators prepare for 5G. The modem supports LTE Category 18 peak download speeds of 1.2 Gbps, up to 5x carrier aggregation, License Assisted Access (LAA), Dual SIM-Dual VoLTE as well as 4x4 MIMO on up to 3 aggregated carriers.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • +2Henk 'm!

• QempZoR
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 22:13
Denk dat het punt eerder is dat onze providers VoLTE nog niet voor alle toestellen gereed hebben.
(Of niet willen/kunnen aanzetten)

Apple - MacBook Pro 13” 2020 | 13 Pro Max | Watch S6 44mm | TV 4k ||| Smarthome - Homekit | Philips Hue | Aqara | Synology | Unifi

• ChopTheWood
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 19:56
CafeRooieNelis schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 17:34:
[...]

Maar gaan die ook komen?
En als dat zo is moet dan wel goed komen
Ik heb ook nog een vraagje over het popup-event; geldt de studentenkorting die online gebruikt kan worden ook? Mijn excuses als deze vraag al eerder voorbij is gekomen.

• rwbk
ChopTheWood schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 21:59:
[...]

Ik heb ook nog een vraagje over het popup-event; geldt de studentenkorting die online gebruikt kan worden ook? Mijn excuses als deze vraag al eerder voorbij is gekomen.
Is dat nog steeds mogelijik? Om in te vullen? Zo ja hoelang duurt dat voordat die studentenkorting is gecontroleerd?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

rwbk schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 21:09:
[...]

Bron? Dit soort specificaties zijn toch nog niet door OnePlus bevestigd?
Xanion schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 21:25:
[...]

Er zit een Snapdragon 845 in die gewoon VoLTE heeft. Waarom zou de OP6 dit missen?

https://www.qualcomm.com/...introduces-new-innovative

[...]
QempZoR schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 21:37:
Denk dat het punt eerder is dat onze providers VoLTE nog niet voor alle toestellen gereed hebben.
(Of niet willen/kunnen aanzetten)
Precies dat. Geen enkel vorig toestel van OnePlus ondersteunde VoLTE in Nederland wat gewoon enorm jammer is gezien de toekomst.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23:09
MensionXL schreef op zondag 13 mei 2018 @ 07:16:
[...]

[...]

[...]

Precies dat. Geen enkel vorig toestel van OnePlus ondersteunde VoLTE in Nederland wat gewoon enorm jammer is gezien de toekomst.
Je moet het omdraaien.......geen enkele Nederlandse provider zet VoLTE aan voor de OnePlus, het toestel ondersteunt het gewoon. Als de NL providers dit wel zouden willen doen dan 'geven' ze OnePlus wat code die in het toestel geintergreerd dient te worden. Mocht om wat voor reden ook de providers dat niet willen, dan ook dus geen VoLTE. Ik heb een LG V20 gehad en had hier in NL geen VoLTE terwijl met hetzelfde toestel in Singapore wel. Dus nogmaals, OnePlus staat hier buiten, hun toestellen zijn geschikt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21:40

Huigie

Happy ASBO driver[317pk/516nm]

Van het KPN forum:
Voor de meeste toestellen moet ook de fabrikant van het toestel VoLTE aan zetten om het te kunnen gebruiken! Er moet in totaal aan vier voorwaarden worden voldaan om VoLTE te kunnen gebruiken!

1. De Hardware van je toestel moet VoLTE ondersteunen.
2. De software van je toestel moet VoLTE ondersteunen.
3. De fabrikant van het toestel moet VoLTE aan hebben gezet voor je netwerk
4. Je netwerk operator moet VoLTE voor je sim aan zetten.

Dus naast het aan zetten in het netwerk moet er ook het nodige aan de zijde van de toestel fabrikant gebeuren.

Specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• benep
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 08-10 20:05
Hoeveel zou een op3T nog opbrengen met die inruil actie?
Moet je dat op de oneplus site volledig invullen? Of waar zien jullie dat?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
rwbk schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:46:
[...]

Is dat nog steeds mogelijik? Om in te vullen? Zo ja hoelang duurt dat voordat die studentenkorting is gecontroleerd?
Gaat via Studentbeans, moet je even opzoeken als je meer informatie er over wilt hebben.
Gaat allemaal automatisch (verificatie met eigen e-mailadres en e-mailadres van je onderwijsinstelling). Vervolgens, na verificatie en claimen, staat die korting geloof ik automatisch als 'aanvinkoptie' in de oneplus webshop als je een telefoon in je mandje dumpt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• benep
benep schreef op zondag 13 mei 2018 @ 10:02:
Hoeveel zou een op3T nog opbrengen met die inruil actie?
Moet je dat op de oneplus site volledig invullen? Of waar zien jullie dat?
Heb het al gevonden 😎

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: december 2012
  • Niet online
ze z :) ijn er weer snel bij, YouTube: Get The OnePlus 6 EARLY!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Pierre_nr1 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 08:39:
[...]

Je moet het omdraaien.......geen enkele Nederlandse provider zet VoLTE aan voor de OnePlus, het toestel ondersteunt het gewoon. Als de NL providers dit wel zouden willen doen dan 'geven' ze OnePlus wat code die in het toestel geintergreerd dient te worden. Mocht om wat voor reden ook de providers dat niet willen, dan ook dus geen VoLTE. Ik heb een LG V20 gehad en had hier in NL geen VoLTE terwijl met hetzelfde toestel in Singapore wel. Dus nogmaals, OnePlus staat hier buiten, hun toestellen zijn geschikt.
Yep mee eens. Maar dat OnePlus het probleem niet is, wil niet zeggen dat het gewoon werkt want alsnog zit je zonder VoLTE. Ik vind het jammer dat OnePlus geen contact zoekt met providers hierover, want dat lijkt de enige mogelijkheid om dit werkend te krijgen (bij Samsung is het gewoon geregeld iedere keer bij nieuwe toestellen).

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • +2Henk 'm!
Blind phototest, altijd leuk :)
EDIT: Foto's veranderen constant van plaats, dus over 'jouw stemmen' babbelen is onzinnig in deze.

En shot gemaakt met OnePlus 6:
MensionXL schreef op zondag 13 mei 2018 @ 11:04:
Bij Samsung is het gewoon geregeld iedere keer bij nieuwe toestellen.
Zo werkt die wereld helaas niet, OnePlus vs Samsung icm providers, dat is nogal een verschil natuurlijk.

[Voor 89% gewijzigd door CLB op 13-05-2018 11:27]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23:09
CLB schreef op zondag 13 mei 2018 @ 11:04:

[...]

Zo werkt die wereld helaas niet, OnePlus vs Samsung icm providers, dat is nogal een verschil natuurlijk.
En wat ook niet onbelangrijk is dat veel Nederlandse providers zelf smartphones verkopen, al dan niet los of i.c.m. een abonnement. En daar zit de OnePlus niet bij. Ze ondersteunen liever hun eigen verkochte toestellen. Wat je kan doen is je provider (blijven) vragen om VoLTE te gaan ondersteunen voor de OnePlus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FrE911
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 21:33
Zo veel zin om mijn S9 te verkopen 😅

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 20:17

Laguna

Connaisseur

Pierre_nr1 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 11:38:
[...]

En wat ook niet onbelangrijk is dat veel Nederlandse providers zelf smartphones verkopen, al dan niet los of i.c.m. een abonnement. En daar zit de OnePlus niet bij. Ze ondersteunen liever hun eigen verkochte toestellen. Wat je kan doen is je provider (blijven) vragen om VoLTE te gaan ondersteunen voor de OnePlus.
Klopt, zelfde met zaken als Vodafone Wallet. Is ook niet beschikbaar op OnePlus toestellen, waardoor je bijvoorbeeld niet je mobiel als OV chipkaart kon gebruiken. Irritant als je bij zulke zaken afhankelijk bent van de wil van je provider om een toestel te ondersteunen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 22:59

P1nGu1n

Developer

Laguna schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:40:
[...]

Klopt, zelfde met zaken als Vodafone Wallet. Is ook niet beschikbaar op OnePlus toestellen, waardoor je bijvoorbeeld niet je mobiel als OV chipkaart kan gebruiken. Irritant als je bij zulke zaken afhankelijk bent van de wil van je provider om een toestel te ondersteunen.
Dat kun je binnenkort op geen enkel toestel meer: nieuws: Proef om te betalen met smartphone in Nederlands openbaar vervoer stopt :P

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Meer op WinFuture

[Voor 34% gewijzigd door CLB op 13-05-2018 19:39]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +3Henk 'm!

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0Henk 'm!
Eén map met twee zwarte kleurvarianten is misschien wat verwarrend ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:02
Available starting May 22th.

Staat er overigens, voor degene die zich afvroegen wanneer de 6 te bestellen is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bjorn1
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 27-09 19:39
Maar gelijk een bestellen dan, huidige telefoon is op sterven na dood...

Acties:
  • 0Henk 'm!
CLB schreef op zondag 13 mei 2018 @ 19:45:
Eén map met twee zwarte kleurvarianten is misschien wat verwarrend ;)
Was al bezig met het aanpassen van m'n titel ja. Die ander lijkt trouwens helemaal niet van glas, of ben ik nou kippig? De grijze bedoel ik.
beyazz06 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 19:50:
Available starting May 22th.

Staat er overigens, voor degene die zich afvroegen wanneer de 6 te bestellen is.
Denk je niet dat dat van Amazon verschilt dan via OnePlus? Alleen Amazon India zal zo snel gaan leveren denk ik.

[Voor 51% gewijzigd door AnonymousWP op 13-05-2018 19:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!
AnonymousWP schreef op zondag 13 mei 2018 @ 19:52:
Die ander lijkt trouwens helemaal niet van glas, of ben ik nou kippig? De grijze bedoel ik.
Ik zie 'mirror black' en 'midnight black' als namen... geen grijs.

Acties:
  • 0Henk 'm!
CLB schreef op zondag 13 mei 2018 @ 19:56:
Ik zie 'mirror black' en 'midnight black' als namen... geen grijs.
In jouw artikel ja. Ik ben niet kleurenblind maar ik vind die 'Midnight Black' toch echt grijs eruit zien. Ach, wat maakt het ook uit... Vind het trouwens er ook niet op lijken dat 'ie van glas is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 23:44
Hm, dat lijkt inderdaad geen glas, maar volgens mij zitten we nog in de geruchtenfase....
Als ik de verwachte specs van de OP6 vergelijk met die van de OP5T (die ik nu heb) dan heeft de OP6 dus een groter scherm, maar wel dezelfde afmetingen, betere processor, en misschien waterdicht, draadloos oplaadbaar. Voor mij hangt dan van de camera af of ik ga upgraden. Als de camera op iPhone/Samsung niveau zit dan heb ik het verschil (ongeveer 100 euro bijleggen na verkoop van min OP5T) er wel voor over.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Acemath
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 27-05 11:01
krijg deze van mijn vrouw voor Vaderdag & verjaardag. Me happy. _/-\o_ Tot nu toe altijd smartphones rond de 200 euro gehad :9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 15-10 15:51

westergas

rikkie_pc

Nette prijzen.
En is Amazon normaal gesproken niet duurder dan direct via Oneplus? Dacht dat dit wel zo was met de 5T, toen die nog leverbaar was. Correct me if i'm wrong.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • +1Henk 'm!
westergas schreef op zondag 13 mei 2018 @ 20:23:
Nette prijzen.
En is Amazon normaal gesproken niet duurder dan direct via Oneplus? Dacht dat dit wel zo was met de 5T, toen die nog leverbaar was. Correct me if i'm wrong.
Jep, daar zat ik ook al aan te denken. Kans is er dus dat het 499 and 549 zou kunnen zijn worden, via OnePlus zelf. Alleen bij Amazon India zijn die prijzen gelijk aan die van OnePlus zelf (volgens mij).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CafeRooieNelis
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 09-04-2020
Microburst schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 19:39:
[...]

@CafeRooieNelis
Dat zou in principe geen probleem moeten zijn.

Over de aantal toestellen mag ik niets over zeggen. Meer als vorige keren in ieder geval. Dat zal ik persoonlijk op de dag zelf misschien wel lekken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 22:37
Wat ik nogal vaag vind is of de 128Gb versie nou 6 of 8 GB ram heeft ?
Hoop toch net zoals met de 5 dat ie wel 8Gb ram heeft en je niet de 256Gb versie daarvoor moet hebben.
(Niet dat die 2gb ram nou zoveel uitmaakt ;) ).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beyazz06
AnonymousWP schreef op zondag 13 mei 2018 @ 19:52:
[...]

Denk je niet dat dat van Amazon verschilt dan via OnePlus? Alleen Amazon India zal zo snel gaan leveren denk ik.
Available, ofwel beschikbaar.. Wie zegt leveren :p
Ik verwacht dat ook OnePlus vanaf 22 mei (21 mei 00.00) online bestellingen gaat accepteren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22:13
Klinkt top. Als ik nu voor een nieuw toestel zou gaan zou het waarschijnlijk de op6 worden. Er is echter niet echt een reden om te "upgraden" vanaf een s9+ ..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rwbk
Hoop toch wel dat hij te bestellen is vanaf woensdag. Aangezien ik maandag 2de pinksterdag moet werken om 1700. En ik een uur met de trein van Utrecht woon. En echt een nieuwe telefoon nodig heb.

Edit
Want waren de vorige toestellen ook niet direct te bestellen na de persconferentie?

[Voor 19% gewijzigd door rwbk op 14-05-2018 00:27]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• renem
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 19:28
rwbk schreef op maandag 14 mei 2018 @ 00:19:
Hoop toch wel dat hij te bestellen is vanaf woensdag. Aangezien ik maandag 2de pinksterdag moet werken om 1700. En ik een uur met de trein van Utrecht woon. En echt een nieuwe telefoon nodig heb.

Edit
Want waren de vorige toestellen ook niet direct te bestellen na de persconferentie?
Nope. De 5t werd op 16 november 2017 gepresenteerd maar je kon hem pas op 21 november 15.00 uur bestellen. En ik had hem binnen 2 minuten besteld maar kreeg hem pas op de 28e, was daarmee wel 1 van de laatsten die hem ontving. Anderen hadden hem al 2 of 3 dagen eerder.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Zal wel vanaf de 21e te bestellen zijn, op de dag van de popup events.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jokko
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 29-07 19:52
hoe laat gaan er mensen al voor de deur staan volgende week maandag ? Zelf ben ik gewoon vrij en met de auto maar ik weet niet hoe laat het al storm loopt bij het event.. zelf heb ik ook niet zo'n zin om 3 uur voor een dichte deur te gaan staan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rwbk
jokko schreef op maandag 14 mei 2018 @ 09:03:
hoe laat gaan er mensen al voor de deur staan volgende week maandag ? Zelf ben ik gewoon vrij en met de auto maar ik weet niet hoe laat het al storm loopt bij het event.. zelf heb ik ook niet zo'n zin om 3 uur voor een dichte deur te gaan staan.
Als ik ga ben ik er rond half 1. Maar ik zit ook met het dubio dat ik moet werken om 1700 en om half 4 met de trein moet gaan omdat ik anders te laat op werk kom.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jokko
rwbk schreef op maandag 14 mei 2018 @ 09:27:
[...]

Als ik ga ben ik er rond half 1. Maar ik zit ook met het dubio dat ik moet werken om 1700 en om half 4 met de trein moet gaan omdat ik anders te laat op werk kom.
Yes, hopelijk is de rij niet te lang als je pas om half 1 aan komt.
Daarom vroeg ik me af of mensen weten hoe dit de vorige keren was.
Slapen er echt al mensen voor de deur of hoe laat zoude de eerste al aanwezig zijn ?
Ik wil natuurlijk niet na uren wachten voor de deur staan en te horen krijgen dat ze op zijn :(

Acties:
  • +1Henk 'm!

[Voor 16% gewijzigd door CLB op 14-05-2018 11:55]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
In dezelfde tweet staat ook:
OnePlus en Belsimpel gaan officieel samenwerken! Bij Belsimpel zal de OnePlus 6 verkrijgbaar zijn icm een abonnement en fysiek in de winkels. Te bestellen vanaf 16 mei 19.00u na de keynote.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Dat ie bij Belsimpel vanaf 16 mei is te bestellen zegt niet zo veel. Je kan hem namelijk ook bij mij bestellen zodra de prijs definitief is bevestigd ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dinnis98
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 24-09 09:14
benep schreef op zondag 13 mei 2018 @ 10:09:
[...]

Heb het al gevonden 😎
Hoeveel cashback kun je krijgen met de OP3T, heb deze namelijk zelf ook.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Emiel_
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 15-10 22:57
Kijk zelf even op de Oneplus trade-in pagina.
Is nogal afhankelijk van de uitvoering en de staat van je toestel.
3T 6GB+128GB levert max. €216,- op.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Batsgeit
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18:27
rwbk schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 23:46:
[...]

Ik heb het net alvast op de site ingevuld, als je je studentenmail opgeeft krijg je binnen enkele minuten je korting. Heb nu een voucher voor 10% korting op accessoires en 5% op het toestel.

Helaas kan je bij Belsimpel geen gebruik maken van de studentenkorting.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rwbk
Batsgeit schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:26:
[...]

Ik heb het net alvast op de site ingevuld, als je je studentenmail opgeeft krijg je binnen enkele minuten je korting. Heb nu een voucher voor 10% korting op accessoires en 5% op het toestel.

Helaas kan je bij Belsimpel geen gebruik maken van de studentenkorting.
Ik was ook niet van plan om hem bij Belsimpel te halen. Haal hem of in de Pop-up store of bij OnePlus zelf.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Batsgeit
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18:27
Eigen keus, maar het leek me wel handig om gelijk even te vermelden. Persoonlijk wil ik hem wel bij Belsimpel halen, gezien ik m'n abbo toch kan verlengen en dat bij OnePlus zelf niet kan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rwbk
Batsgeit schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:29:
Eigen keus, maar het leek me wel handig om gelijk even te vermelden. Persoonlijk wil ik hem wel bij Belsimpel halen, gezien ik m'n abbo toch kan verlengen en dat bij OnePlus zelf niet kan.
Ah zo. Ja ik heb eigenlijk altijd sim only. Koop al mijn toestellen los.

Acties:
  • +2Henk 'm!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• benep
dinnis98 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 10:55:
[...]

Hoeveel cashback kun je krijgen met de OP3T, heb deze namelijk zelf ook.
Bij mij was het ongeveer €180.
Ben nu wel aan het twijfelen. Als ik men OP3T inlever dan kan ik de OP6 kopen aan eigenlijk dezelfde prijs als dat ik de 3T heb gekocht.
Als ik zo de geruchten zie zou de OP6 €520 euro kosten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dinnis98
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 24-09 09:14
benep schreef op maandag 14 mei 2018 @ 13:19:
[...]

Bij mij was het ongeveer €180.
Ben nu wel aan het twijfelen. Als ik men OP3T inlever dan kan ik de OP6 kopen aan eigenlijk dezelfde prijs als dat ik de 3T heb gekocht.
Als ik zo de geruchten zie zou de OP6 €520 euro kosten.
Bij mij €150. Denk dat ik er op marktplaats nog wel meer voor kan krijgen hoor. Al is via OP zelf veel makkelijker.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• benep
dinnis98 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 13:59:
[...]

Bij mij €150. Denk dat ik er op marktplaats nog wel meer voor kan krijgen hoor. Al is via OP zelf veel makkelijker.
Via OP is inderdaad gemakkelijker. Maar had net ook eens op rebuy.nl gekeken en daar krijg ik ongeveer 280 € terug.
Scheelt zich 100€. Weet nu niet of zij ook terugname doen van Belgische verkopers.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rwbk
benep schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:29:
[...]

Via OP is inderdaad gemakkelijker. Maar had net ook eens op rebuy.nl gekeken en daar krijg ik ongeveer 280 € terug.
Scheelt zich 100€. Weet nu niet of zij ook terugname doen van Belgische verkopers.
hoe werkt dat rebuy? ik zie dat ik daar gewoon 200 euro krijg voor mijn OP3.

EDIT
NVM net wat reviews gelezen over die website.

[Voor 6% gewijzigd door rwbk op 14-05-2018 14:34]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Techfreak01
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 29-10-2019
Wat zouden ze voor/Nadelen zijn van een losse op6 kopen bij belsimpel?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 20:27
Het begint wel een beetje te kriebelen. Maar ja, ik heb de 5T pas 6 maanden....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• coob
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 12:45
Hier kriebelt het heel erg. Heb een op3 die nog perfect draait maar ik vind de 6 wel erg geslaagd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 21:32

Ravefiend

Carpe diem!

coob schreef op maandag 14 mei 2018 @ 17:09:
Hier kriebelt het heel erg. Heb een op3 die nog perfect draait maar ik vind de 6 wel erg geslaagd.
Hier hetzelfde gevoel. Heb de OP3 ook al in gebruik sinds Aug 2016 en die werkt nog prima. Foto's neem ik tegenwoordig met de Google Camera Mod die zelfs HDR+ heeft toegevoegd.

De prijs van de OP3 was destijd net geen 400 € en zou nu nog pakwag 220 - 240 € waard zijn. Voor een OP6 gaan we weer een prijscategorie omhoog naar 519 €, en daar reken ik dan ook eens een extra kost voor een nieuwe cover bij van pakweg 20 €. Komt er op neer dat je dan al weer snel 300 € extra kwijt bent om de OP3 te vervangen voor een OP6, voor allemaal wat kleine beetjes meer hier en daar? ;)

Iets wat ik nog wel in het achterhoofd heb is dat ja, een OP3 is nu nog wel wat waard en zelfs nog een met garantie verkoopbaar maar voor hoelang nog? Eens Android 8.1 komt op de OP3 binnen , dan denk ik dat het wel einde verhaal gaat zijn qua updates. Keuzes .. keuzes .. :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 22:33
Je kunt natuurlijk ook eerst wat reviews afwachten voor je 600 euro aan iets uit gaat geven..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 05-10 18:20
Na de pop up store is er enkele dagen later ook meeting met het team mogelijk. Iemand een idee of je daar ook het toestel kan kopen?

[Voor 7% gewijzigd door NLF op 14-05-2018 18:51]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Reeker
  • Laatst online: 13-10 17:29
Techfreak01 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 16:31:
Wat zouden ze voor/Nadelen zijn van een losse op6 kopen bij belsimpel?
Ik kan mij geen enkel nadeel bedenken. Je hebt 31 dagen bedenktijd en een direct aanspreekpunt. De prijs is hetzelfde als Oneplus. De afhandeling van servicegerelateerde zaken zijn wel gewoon via Oneplus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Ik wacht de reviews wel af. Heb nu ook nog een Oneplus 3. De 3T, 5 en 5T waren te weinig reden om tussentijds te upgraden. De 3 blijft snappy werken met lichte Oxygen OS, 6GB ram, prima accuduur en de apps die ik draai vereisen niet echt meer dan dit. Maarja een verlengd 6 inch scherm in 5,5 inch behuizing, dubbele camera setup zijn toch leuke nice to haves. En toch ben ik nog niet onderste boven van de gelekte specificaties en foto's. Misschien omdat de Samsung Galaxy S9+ en Huawei P20 pro meer het wow-effect hebben op cameragebied. Daarom wacht ik de reviews af.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Acemath
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 27-05 11:01
Joosie200 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 20:04:
Ik wacht de reviews wel af. Heb nu ook nog een Oneplus 3. De 3T, 5 en 5T waren te weinig reden om tussentijds te upgraden. De 3 blijft snappy werken met lichte Oxygen OS, 6GB ram, prima accuduur en de apps die ik draai vereisen niet echt meer dan dit. Maarja een verlengd 6 inch scherm in 5,5 inch behuizing, dubbele camera setup zijn toch leuke nice to haves. En toch ben ik nog niet onderste boven van de gelekte specificaties en foto's. Misschien omdat de Samsung Galaxy S9+ en Huawei P20 pro meer het wow-effect hebben op cameragebied. Daarom wacht ik de reviews af.
Maar die kosten dan ook weer gemiddeld 250/300 euro meer...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Acemath schreef op maandag 14 mei 2018 @ 20:39:
[...]

Klopt. Dat wel. Daarom heb ik nu een LG V30 voor €350 op de kop getikt. Goed, geen Snapdragon 845, geen 6/8GB ram, geen Dash charge. Maar wel leuk spelen met groothoek, audiokwaliteit meer dan oké, 6 inch in 5,5 inch body en prima design. Persoonlijk vind ik Oneplus wat dat betreft te duur geworden. Maarja de Google Nexus lijn overkwam hetzelfde toen Pixel de nieuwe lijn werd helaas.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• thijsken
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 06-04 19:22
Is dit een geruchten forum of een forum met aankoop advies?....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22:34
Acemath schreef op maandag 14 mei 2018 @ 20:39:
[...]

De S9 kost tegenwoordig nog maar 639 en daarmee 'maar' 120 euro duurder dan de OP6 (64GB).

Ik wacht nog even de reviews af. Ik kan overigens niet wennen aan de knoppen die Samsung heeft omgedraaid, geen idee of dat valt te wijzigen. Verder is het een prachtig toestel dat erg mooie foto's maakt (nog niet zo goed als de Pixel 2, maar het scheelt weinig).

[Voor 3% gewijzigd door outlandos op 14-05-2018 21:18]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FrE911
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 21:33
Ik heb zelf ook de S9 kunnen bemachtigen aan ongeveer 550 euro. Ik wacht de reviews af. Met een beetje geluk kan ik die gewoon geld voor geld ruilen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mb1234
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 05-10 21:21
Op de website van Belsimpel staat dat er geen oplader bij zit.
Ga er vanuit dat dit onjuist informatie is?

https://drive.google.com/...QYAVnx07/view?usp=sharing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• User_TS
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 02-10 01:48
Joosie200 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 20:53:
[...]

Klopt. Dat wel. Daarom heb ik nu een LG V30 voor €350 op de kop getikt. Goed, geen Snapdragon 845, geen 6/8GB ram, geen Dash charge. Maar wel leuk spelen met groothoek, audiokwaliteit meer dan oké, 6 inch in 5,5 inch body en prima design. Persoonlijk vind ik Oneplus wat dat betreft te duur geworden. Maarja de Google Nexus lijn overkwam hetzelfde toen Pixel de nieuwe lijn werd helaas.
Hoe is het update beleid bij LG tegenwoordig? Ik had daar zelf niet zo'n goeie ervaringen mee, duurde veel te lang altijd. Bij oneplus is dat wel een pluspunt .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Reeker
  • Laatst online: 13-10 17:29
mb1234 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 21:32:
Op de website van Belsimpel staat dat er geen oplader bij zit.
Ga er vanuit dat dit onjuist informatie is?

https://drive.google.com/...QYAVnx07/view?usp=sharing
Is onjuist inderdaad. Komt gewoon net zoals bij Oneplus inclusief toebehoren

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22:31

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik ben wel echt heel erg benieuwd naar de camera en of deze weer zo'n gaar aquarel effect heeft. Hopelijk ontbreekt stabilisatie niet...EN ik hoop dat ie idd te krijgen is in een metalen/kunstof body naast glas.

Canon: R6 | 16-35 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP | 135 APO
Te koop: Canon 10-22

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RouterJockey
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 15-10 14:17
outlandos schreef op maandag 14 mei 2018 @ 21:18:
[...]

De S9 kost tegenwoordig nog maar 639 en daarmee 'maar' 120 euro duurder dan de OP6 (64GB).

Ik wacht nog even de reviews af. Ik kan overigens niet wennen aan de knoppen die Samsung heeft omgedraaid, geen idee of dat valt te wijzigen.
Knoppen kon je reeds omdraaien op de S8....

Acties:
  • +1Henk 'm!
Reeker schreef op maandag 14 mei 2018 @ 21:49:
Is onjuist inderdaad. Komt gewoon net zoals bij Oneplus inclusief toebehoren
Is gewoon een placeholder natuurlijk :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
User_TS schreef op maandag 14 mei 2018 @ 21:33:
[...]

Hoe is het update beleid bij LG tegenwoordig? Ik had daar zelf niet zo'n goeie ervaringen mee, duurde veel te lang altijd. Bij oneplus is dat wel een pluspunt .
De V30 heeft onlangs de Oreo update gekregen. Maar hij was al een half jaar uit met nog Nougat. Dus als Android P nog komt, zal dat enorm lang duren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 15-10 15:09
Gewoon even V&A in de gaten houden, niet vragen in een topic aub

[Voor 68% gewijzigd door janvanduschoten op 15-05-2018 10:18]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• User_TS
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 02-10 01:48
Zat zomaar even te zoeken :
http://s.aliexpress.com/uu6nAviY?fromSns=

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beyazz06
En indien je 6 tikt krijg je oa deze hit:
https://m.nl.aliexpress.com/item/32872995221.html?

Lijkt niet echt op placeholder, maar gwn real?

Acties:
  • 0Henk 'm!
Haha nee, zijn gewoon gefotoshopte mixjes van OnePlus-render, Huawei P20's en wat artwork.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rwbk
NLF schreef op maandag 14 mei 2018 @ 18:51:
Na de pop up store is er enkele dagen later ook meeting met het team mogelijk. Iemand een idee of je daar ook het toestel kan kopen?
"Op het event bieden we jullie exclusieve vouchers aan, die enkel verzilverd kunnen worden op oneplus.com, toestellen en accessoires zijn niet te koop op de EuroTour events."

EDIT

Belsimpel:
We gaan de OnePlus 6 tegen de officiële adviesprijs verkopen, dus dat is dezelfde prijs als op de website van OnePlus

Bron: Facebook reactie.

[Voor 17% gewijzigd door rwbk op 15-05-2018 08:57]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Allard86
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 24-09 07:32
beyazz06 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 08:01:
[...]

En indien je 6 tikt krijg je oa deze hit:
https://m.nl.aliexpress.com/item/32872995221.html?

Lijkt niet echt op placeholder, maar gwn real?
Het lijkt inderdaad wel een echte te zijn. De prijs is echter wel wat duurder.

€703 64GB 6GB
€756 128GB 6GB
€844 256GB 8GB

Eerst maar eens afwachten waar OnePlus zelf mee komt 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gian
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 15-10 11:21
Volgens dbrand is de OnePlus 6 van glas of aluminium, voor zover nog niet bekend.. (je hebt ook 2 keuzes mbt skins):

"The OnePlus 6 is finally here - and it's a masterpiece of glass and aluminum. Along with the newfound premium materials comes a harsh reality: it's bound to slip out of your hands at some point. If it miraculously doesn't, you're inevitably going to spend an endless amount of time wiping fingerprints off the newfound glass back of your OnePlus 6 - especially if you got the Mirror Black version."

Bron: https://dbrand.com/shop/oneplus-6-skins

Acties:
  • 0Henk 'm!

• beyazz06
CLB schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 08:38:
Haha nee, zijn gewoon gefotoshopte mixjes van OnePlus-render, Huawei P20's en wat artwork.
Vooral de blauwe is idd nep, maar die witte variant lijkt wel echt.
Allard86 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:31:

€703 64GB 6GB
€756 128GB 6GB
€844 256GB 8GB

Wat hier meer interessant is/zijn de specificaties. Zo staat er dat enkel de 256gb versie 8GB ram krijgt en de rest 6GB. Ook staat er iets van waterdicht.. Glas wordt overigens als enige materiaal genoemd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rwbk
Allard86 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:31:
[...]

€703 64GB 6GB
€756 128GB 6GB
€844 256GB 8GB

Ik betwijfel of dat de daadwerkijke prijzen zijn. Dat is ruim 150 euro duurder dan de vorige. En dit is overigens ook de enige die zulke hoge prijzen heeft. de rest zit allemaal rond de 5 á 600.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ardj
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 08-10 14:38
rwbk schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:22:
[...]

Ik betwijfel of dat de daadwerkijke prijzen zijn. Dat is ruim 150 euro duurder dan de vorige. En dit is overigens ook de enige die zulke hoge prijzen heeft. de rest zit allemaal rond de 5 á 600.
Als ze de 6 zo hoog in de markt zitten, snijden ze zichzelf in de vingers denk ik. Het merk is niet bekend / groot genoeg om te concurreren met merken als Samsung, maar de prijzen liggen praktisch gelijk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rwbk
Ardj schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:45:
[...]

Als ze de 6 zo hoog in de markt zitten, snijden ze zichzelf in de vingers denk ik. Het merk is niet bekend / groot genoeg om te concurreren met merken als Samsung, maar de prijzen liggen praktisch gelijk.
Inderdaad en AliExpress als source zegt voor mij ook niet zoveel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 22:33
Heeft Tweakers.net eigenlijk al een toestel onder embargo voor een snelle review na release?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 1ntroduc3
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 15-10 10:18
Brammos85 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:18:
Heeft Tweakers.net eigenlijk al een toestel onder embargo voor een snelle review na release?
Dat zou mooi zijn =)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bjorn1
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 27-09 19:39
Zal vast niet, denk niet dat oneplus dat naar wie dan ook gedaan heeft anders waren er denk ik veel meer "leaks" geweest.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21:40

Huigie

Happy ASBO driver[317pk/516nm]

Morgen na de launch verschijnen er vast wel reviews op joeptjoep.

Specs

Acties:
  • 0Henk 'm!
Huigie schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:35:
Morgen na de launch verschijnen er vast wel reviews op joeptjoep.
Zal wel reviewembargo zijn ;) Hands-ons en eerste previews verwacht ik wel :)

Acties:
  • +2Henk 'm!
OnePlus 6 krijgt OIS (van de Amazon pagina):

Prijzen en foto's van beschikbare accessoires verschijnen online:

Plaatjes zijn aanklikbaar.

Public
Publieke map
https://tweakers.net/ext/f/Q1I2XOzATyeNmxwBPHuDySDJ/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/5FPTViTyMbfbNrW5se54lMSM/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/t7pOKFYTmqPDMENzZs0nMPkN/thumb.jpg
https://tweakers.net/ext/f/avH4kl9xrY1Dngi3ri4piqx6/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/HrHgpSJ7x914OZ7dgoH4fPFb/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/3GdhSg2712xhoxM3nT5bdtCL/thumb.jpg
https://tweakers.net/ext/f/VquFbXF7vKnwIPb421v1SHie/thumb.jpghttps://tweakers.net/ext/f/UVE66XuhnFt2aHrEY3TyVwnA/thumb.jpg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 23:41
Bijzonder dat het in de specs "Oneplus Fast Charging" wordt genoemd, dat heet al sinds de OP3 'Dash Charge' :P

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0Henk 'm!
GreNade schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:18:
Bijzonder dat het in de specs "Oneplus Fast Charging" wordt genoemd, dat heet al sinds de OP3 'Dash Charge' :P
Yep, viel mij ook op. Beetje slecht hè ;) :p.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jokko
hopelijk komt er ook een 64GB variant uit met 8 GB ram ivp de 6 GB versie als voorheen.
Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De OnePlus 6 wordt vandaag aangekondigd om 18.00u en het event is te bekijken via de website van OnePlus en Youtube.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee