Wanneer ik onderweg muziek luister op mijn Nokia 8, heb ik sinds kort het probleem dat na precies 30 minuten mijn muziek stopt. Het lijkt of de app ge"force stop"t wordt. De app weet achteraf ook niet meer waar hij gebleven was. Dit gebeurt sinds de update naar Android 8.1. Hiervoor heeft het gewoon gewerkt. Dit is bij meerdere apps (ik gebruik normaal Blackplayer, maar het gebeurt ook bij Google Play Music).
Wat ik al geprobeerd heb:
Telefoon restarten (normaal en soft reset)
App opnieuw installeren
Battery optimisation voor de app uitzetten
Telefoon in safe mode geeft nog steeds hetzelfde probleem bij Google Play Music (Blackplayer kan niet gestart worden in safe mode).
Support van Nokia was niet heel behulpzaam, die snapten het ook niet en suggereerden mijn garantie te claimen.
Het lijkt een soort battery saving gedrag, maar ik kan geen andere battery saving opties vinden dan battery optimisation per app. Iemand een idee?
Wat ik al geprobeerd heb:
Telefoon restarten (normaal en soft reset)
App opnieuw installeren
Battery optimisation voor de app uitzetten
Telefoon in safe mode geeft nog steeds hetzelfde probleem bij Google Play Music (Blackplayer kan niet gestart worden in safe mode).
Support van Nokia was niet heel behulpzaam, die snapten het ook niet en suggereerden mijn garantie te claimen.
Het lijkt een soort battery saving gedrag, maar ik kan geen andere battery saving opties vinden dan battery optimisation per app. Iemand een idee?
[ Voor 6% gewijzigd door PaMu op 27-02-2018 20:41 ]