Hallo,
Mijn huidige smartphone heb ik nu al 3 jaar en is (vrij dringend) aan vervanging toe. Ik heb gehoord over Android One en dit interesseert me wel, vooral de android updates en dat er geen overbodige apps op staan. Nu twijfel ik tussen HTC U11 Life of Xiaomi Mi A1 en daarover heb ik enkele vragen:
Andere opmerkingen of tips over deze smartphones of Android One zijn ook altijd welkom!
Mijn huidige smartphone heb ik nu al 3 jaar en is (vrij dringend) aan vervanging toe. Ik heb gehoord over Android One en dit interesseert me wel, vooral de android updates en dat er geen overbodige apps op staan. Nu twijfel ik tussen HTC U11 Life of Xiaomi Mi A1 en daarover heb ik enkele vragen:
- Wat is de beste camera: 16 MP (HTC) of 12 MP dubbele camera (Xioami)? En wat zijn juist de voordelen van een dual camera?
- Wat is de Edge Sense/knijpfunctie van HTC U11 Life juist? Hoe werkt het en is het nuttig/handig?
- Klopt het dat de Xiaomi Mi A1 niet in het Nederlands beschikbaar is? Maar je kan deze smartphone toch gebruiken op het Belgische netwerk (Telenet)?
- Is Android One echt zo goed als het lijkt? Ik vraag me af of ik niet evengoed een goedkopere smartphone met een groter geheugen (vb 64GB) zou kopen. Ook al staan er overbodige apps op, het geheugen dat overblijft zal uiteindelijk toch ongeveer hetzelfde of zelfs meer zijn als een Android One smartphone van vb 32 GB? Je hebt enkel de android updates niet.
- De onlangs voorgestelde Nokia 6 en 7 plus lijken me op het eerste zich ook wel interessant. Enig idee wanneer deze beschikbaar zijn in België? En is het de moeite waard om er op te wachten of kan ik evengoed nu de HTC/Xiaomi kopen? Want tijd is geld
Andere opmerkingen of tips over deze smartphones of Android One zijn ook altijd welkom!