Klopt dit? mijn broer woont in De Meern waar Reggefiber onlangs een succesvol project heeft voltooid om bestaande woningen aan te sluiten via een nieuwe soort glasvezel kast? hij heeft een glasvezel verbinding gekregen op het Reggefiber netwerk onlangs.
Bij mijn broer is het dus gratis naar binnen gegaan, de monteur die de lijn door gemeten heeft vertelde dat er na aanleiding van dit project op verschillende plaatsen weer glasvezel gelegd gaat worden? heeft iemand hier toevallig meer informatie over? Heb al een bericht gestuurd naar Reggefiber maar die geven nog geen duidelijkheid en verwijzen mij naar Allinq, De monteur liet ook Zwolle vallen als waar een nieuw project opgestart zal worden, ben benieuwd of hier nog een statement naar buiten over komt?
Allinq doet blijkbaar de aanleg en Reggefiber het beheer.
Hopelijk kan Reggefiber weer stappen ondernemen in plaatst van alleen nieuwbouw op te leveren, als straks alle woningen zonder gas zitten kunnen ze misschien wel de glasvezel kabel in de woning krijgen door hem door de gasbuis die niet meer gebruikt wordt te drukken, hoef je ook niet meer te graven richting de woning.
http://allinq.nl/getattac...ezel-De-Meern-Utrecht.pdfGlasvezel De Meern is de projectnaam voor de aanleg van glasvezel - de infrastructuur voor internet, televisie en telefonie - in de wijk Vleuterweide in Vleuten-De Meern. Allinq verzorgt dit en biedt de bewoners een eigen glasvezelverbinding, vanuit de wijkcentrale tot in de woning. Een eigen verbinding geeft de vrijheid om te genieten van alle mogelijkheden van razendsnel en stabiel internet. De werkzaamheden zijn naar verwachting eind 2017 afgerond.
http://allinq.nl/nieuws/glasvezeldemeern
Bij mijn broer is het dus gratis naar binnen gegaan, de monteur die de lijn door gemeten heeft vertelde dat er na aanleiding van dit project op verschillende plaatsen weer glasvezel gelegd gaat worden? heeft iemand hier toevallig meer informatie over? Heb al een bericht gestuurd naar Reggefiber maar die geven nog geen duidelijkheid en verwijzen mij naar Allinq, De monteur liet ook Zwolle vallen als waar een nieuw project opgestart zal worden, ben benieuwd of hier nog een statement naar buiten over komt?
Allinq doet blijkbaar de aanleg en Reggefiber het beheer.
Hopelijk kan Reggefiber weer stappen ondernemen in plaatst van alleen nieuwbouw op te leveren, als straks alle woningen zonder gas zitten kunnen ze misschien wel de glasvezel kabel in de woning krijgen door hem door de gasbuis die niet meer gebruikt wordt te drukken, hoef je ook niet meer te graven richting de woning.