Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdo
  • Registratie: Februari 2018
  • Niet online
Mijn vraag:
Heb een nieuw HP Pavilion laptop gekocht (HP pavilion x360 14-ba183ND) en nu merk ik dat de Lithium-ion accu zo'n 10 % per dag leeg loopt als die volledig uitstaat. HP support geeft aan dit normaal is. Dit kan toch niet waar zijn voor een nieuwe laptop? Als je hem dan meer dan een week niet gebruikt moet je hem bij wijze van spreken eerst weer opladen. Erg vreemd allemaal en ik vraag me af of ik hier niet met een kluitje het riet wordt ingestuurd.
Wat zijn de normale richtlijnen in deze?
Alvast bedankt!

Patrick

PS Energiebeheer op advies van HP is aangepast en snelstart is uitgezet. Dit heeft geen enkel effect gehad en accu loopt nog steeds net zo hard leeg.......

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-08 21:12

Soggney

Zeekomkommer

Haal de accu er een keertje uit en steek em erin wanneer je terug wil verdergaan en zie hoeveel er dan gedrained is.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-08 16:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Staat dat ding in hibernation-mode of staat íe echt uit?

Heb hier een gewone Dell 7270 laptop; als íe echt uit staat, verlies ik misschien 2% per dag ofzo.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdo
  • Niet online
Kan de accu er niet uithalen. Moet ik de hele behuizing openschroeven en dat gaat me wat te ver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdo
  • Niet online
Ik zet hem echt uit!

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 75% gewijzigd door rens-br op 27-02-2018 16:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aevm
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-07 12:31
Helaas heb ik dit ook met een HP Spectre x360 13-w010nd uit januari 2017. Er zijn al meerdere topics hierover op het HP forum, helaas hebben ze geen oplossing hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:56

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@pvdo welkom op Tweakers.

Aangezien dit meer een laptop dan een tablet betreft, schopje van OTB naar CSL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdo
  • Niet online
Ik wil iedereen even bedanken voor het meedenken en aandragen van suggesties!

Doordat ik vasthoudend heb aangedrongen bij HP voor een oplossing, is dat met veel pijn en moeite uiteindelijk ook GELUKT! Heb uiteindelijk een nieuwe BIOS update (F.38) gekregen en nu loopt de accu niet meer leeg als laptop is uitgeschakeld! :) :)

Groeten,

Patrick
Pagina: 1