Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:53
Recentelijk was er een artikel over vernieuwing van Android Pay naar Google Pay, maar dit zou nog niet beschikbaar zijn in Nederland.
Echter toen ik vandaag wilde betalen stond ineens Google Pay als standaard ingesteld, in plaats van de app van mijn bank.

Google Pay vroeg meteen of ik een creditcard of betaalpas wilde toevoegen. Lijkt het dan toch beschikbaar te zijn?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9tC1CvF.jpg

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Is een kwestie van proberen, dan weet je het zeker :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:53
Hmm, het leuke is alleen dat ik de app zelf nog nergens kan vinden, ook de Play Store laat deze nog niet zien... Iets te vroeg gejuicht misschien :(

• henk_dh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:32
Niet al te lang geleden zag ik bij de Tap&pay opties nog geen Google Pay staan, maar ook hier is hij te selecteren. Zou dit betekenen dat ze het aan het voorbereiden zijn?

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-11 23:31
Sinds de aankondiging dat Vodafone de stekker uit hun Wallet trekt, ben ik op zoek naar een waardige (en als het even kan: gratis) vervanger.
Zojuist heb ik Glase geïnstalleerd en zag toevallig ook Google Pay tussen de NFC-Tik-en-Betaal opties staan. Ik kan er verder niks aan instellen of zo, jullie?
Al eens geprobeerd ermee te betalen?

Google Pay tussen de NFC-opties

Update 2 juni:
Vandaag in twee winkels Glase uitgeprobeerd.
De terminals in de winkel zien Glase echt als MasterCard dus betalen bij de eerste winkel ging wel maar later bij Albert Heijn lukte het niet. Ik had gehoopt dat de POS-terminal het als een debitcard zou zien. Bij de Vodafone Wallet is dat namelijk wel het geval (mijn VISA is eraan gekoppeld maar de winkels zien het als V-Pay). Een ander nadeel van Glase vind ik dat ik de app eerst moest opstarten. Door de Vodafone Wallet ben ik gewend om gewoon m'n uitgeschakelde smartphone bij de NFC-lezer te houden.
Wel glad vergeten om te kijken wat er gebeurt als de Google Pay optie aangevinkt zou staan...

[ Voor 33% gewijzigd door nobleone op 02-06-2018 16:39 ]