Graag maak ik gebruik van het collectieve vermogen van ons geliefde forum.
Een zoektocht op internet heeft mij nog niet het gewenste resultaat opgeleverd.
Dit kan natuurlijk twee dingen betekenen.
1) Ik kan niet zoeken
2) Het bestaat niet
Nou hoop ik dat het op punt 1 uitkomt, want dan hoef ik alleen mijn zoekskills te gaan verbeteren.
De headunit in mijn auto is niet echt wat ik interessant vind. Dus vervangen. Maar, een leuke replacement vinden hiervoor is een uitdaging. Maar, wat ik wil is simpelweg geluid van mijn smartphone (Spotify en zo) horen.
Dus - en dan hierbij de vraag - bestaan er ook auto speakers met bluetooth?
Zeg maar een Sonos Play:1 maar dan op bluetooth. Gewoon netjes ingebouwd in de bestemde ruimtes in de deur.
Ja, er zal 12V naartoe moeten maar dat is een kleinere uitdaging dan een leuke headunit vinden.
Een zoektocht op internet heeft mij nog niet het gewenste resultaat opgeleverd.
Dit kan natuurlijk twee dingen betekenen.
1) Ik kan niet zoeken
2) Het bestaat niet
Nou hoop ik dat het op punt 1 uitkomt, want dan hoef ik alleen mijn zoekskills te gaan verbeteren.
De headunit in mijn auto is niet echt wat ik interessant vind. Dus vervangen. Maar, een leuke replacement vinden hiervoor is een uitdaging. Maar, wat ik wil is simpelweg geluid van mijn smartphone (Spotify en zo) horen.
Dus - en dan hierbij de vraag - bestaan er ook auto speakers met bluetooth?
Zeg maar een Sonos Play:1 maar dan op bluetooth. Gewoon netjes ingebouwd in de bestemde ruimtes in de deur.
Ja, er zal 12V naartoe moeten maar dat is een kleinere uitdaging dan een leuke headunit vinden.