Dan hebben ze het pakketje dus al aangemeld en word die vanavond opgehaald door PostNLChkDsk schreef op maandag 14 mei 2018 @ 18:15:
[...]
Moet niet gekker worden, PostNL vindt dat ik m morgenavond heb

Dan hebben ze het pakketje dus al aangemeld en word die vanavond opgehaald door PostNLChkDsk schreef op maandag 14 mei 2018 @ 18:15:
[...]
Moet niet gekker worden, PostNL vindt dat ik m morgenavond heb
vrijwel nooit last vanXWB schreef op maandag 14 mei 2018 @ 18:47:
PostNL, da's toch die tent die altijd met vertraging levert etc?
De dag klopt meestal wel. Het tijdstip daarentegen kan alle kanten op hierXWB schreef op maandag 14 mei 2018 @ 18:47:
PostNL, da's toch die tent die altijd met vertraging levert etc?
Belsimpel kan leveren omdat dit waarschijnlijk import telefoons zijn (hoeft verder niet verkeerd te zijn).Thomas schreef op maandag 14 mei 2018 @ 22:02:
Volgens mij is belsimpel nu de enige die levert, de rest eind deze week, mediamarkt over 2 weken.
Smakelijk! Heb je toevallig ook een dual sim?
Thanks! Was weer lekker
Anoniem: 165947
Op de doos stond wel 'SS' achter het typenummer. Dat zou Single Sim kunnen suggereren. Misschien dat er regiogebaseerde dual sims zijn. Ik weet t uiteraard ook niet...
Het is gewoon maf dat er zo veel onduidelijkheid over is. Hoe bevalt je toestel trouwens? Draait 'ie 8.0 of 8.1?ChkDsk schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:28:
[...]
Op de doos stond wel 'SS' achter het typenummer. Dat zou Single Sim kunnen suggereren. Misschien dat er regiogebaseerde dual sims zijn. Ik weet t uiteraard ook niet...
8.1.0 uit de doos! Echt super gaaf toestel. Lekker handzaam formaat en toch 5,5" en ultra snappy!Thomas schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:48:
[...]
Het is gewoon maf dat er zo veel onduidelijkheid over is. Hoe bevalt je toestel trouwens? Draait 'ie 8.0 of 8.1?
[ Voor 16% gewijzigd door jip_86 op 16-05-2018 13:16 ]
Naar verwachting zal je bestelling vandaag worden verzonden. Je ontvangt een bevestiging met je Track&Trace zodra die verstuurd is.
[ Voor 34% gewijzigd door bramkn op 16-05-2018 17:52 ]
Niet altijd, sommige telefoons hebben een SD-kaartslot dat niet voor de sim gebruikt kan worden.bramkn schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 17:51:
Ik dacht dat het de keuze was tussen SD en 2de sim?
Dat snap ik. Al heb ik een filmpje van de Single sim variant gezien die daadwerkelijk 1 slot heeft dus geen sd slot in de simtray. Dan is het de vraag of er een extra tray is voor het sd kaartje. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.XWB schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:02:
[...]
Niet altijd, sommige telefoons hebben een SD-kaartslot dat niet voor de sim gebruikt kan worden.
Ik heb geen SD tray kunnen vinden...XWB schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:08:
Ah, op die fiets. Wellicht dat @ChkDsk even voor je kan kijken
ah oke dankje. Lekker mee aan het spelen?
Backupje teruggezet en gaan. Had een S8, toen even een Nokia 6 (2017) en nu deze. Vond die Nokia 6 al niet een hele dramatische teruggang maar die Sirocco is wel baas qua snelheid hoor
Goed om te horenChkDsk schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:13:
[...]
Backupje teruggezet en gaan. Had een S8, toen even een Nokia 6 (2017) en nu deze. Vond die Nokia 6 al niet een hele dramatische teruggang maar die Sirocco is wel baas qua snelheid hoor
Ik ben hier ook wel benieuwd naar maar gok dat het allemaal wel meevalt. Hoe je het ook wendt of keert zijn telefoons best wel vaak niet super ergonomisch. Ik vind m'n Galaxy S7 ook niet super vasthouden, maar om nou te zeggen dat ik er echt last van heb...bramkn schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:16:
[...]
Goed om te horenIk denk dat ik flink ga twijfelen als het geen dual sim blijkt te zijn.
Het minpunt wat veel voorbij kwam was dat die vrij dun is aan de zijkant met de buiging in het scherm en dit niet fijn was. Wat vind jij er van?
Het dunne weet ik nog niet want heb hem eerst even in de bijgeleverde cover gestopt. Die op zich best wel prima is overigens.bramkn schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:16:
[...]
Goed om te horenIk denk dat ik flink ga twijfelen als het geen dual sim blijkt te zijn.
Het minpunt wat veel voorbij kwam was dat die vrij dun is aan de zijkant met de buiging in het scherm en dit niet fijn was. Wat vind jij er van?
Fijn.ChkDsk schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:27:
[...]
Het dunne weet ik nog niet want heb hem eerst even in de bijgeleverde cover gestopt. Die op zich best wel prima is overigens.
De extreem afgeronde schermranden zijn inderdaad wat blauwig. Ik stoor me er niet aan want het ziet er wel erg chique uit. Dat "nadeel" neem ik op de koop toe, de software maakt alles weer goed eigenlijk
Ik zal je helpen hopen
Ik zou de order annuleren en snel bestellen bij één van de webshops die het toestel inmiddels op voorraad heeft.Thomas schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 09:51:
Gister nog een berichtje via Facebook gestuurd naar Vodafone maar die stuurden me weer door naar de order telefoon lijn. Vanmiddag nog maar even bellen dan. Hopelijk dat de irritante klant uithangen nog iets oplevert, maar na een maand wachten ben ik er wel aardig klaar mee.
Ja hier zit ik ook aan te denken. Misschien een beter idee.XWB schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 09:57:
[...]
Ik zou de order annuleren en snel bestellen bij één van de webshops die het toestel inmiddels op voorraad heeft.
[ Voor 22% gewijzigd door Thomas op 17-05-2018 13:35 ]
Zelfde hier. Kloten dat dit gewoon niet blijkt te kloppen. Al waren er genoeg signalen die er op wezen.VincentvdBergh schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 18:53:
Coolblue levert de single SIM. Ik voel me zwaar genaaid, omdat ik het vertik om met 2 telefoons rond te lopen.
Gelukkig kan ik mijn zus blij maken met een nieuwe telefoon voor haar verjaardag.
Ik ga maar eens kijken of ik de dual sim via een alternatief adres binnen kan halen, anders wordt het de ASUS Zenphone Z5.
Ik ga op jacht naar een dualSIM variant. Ik zit er echt niet op te wachten om straks met 2 telefoons te lopen.bramkn schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 20:53:
[...]
Zelfde hier. Kloten dat dit gewoon niet blijkt te kloppen. Al waren er genoeg signalen die er op wezen.
Ik ga hem waarschijnlijk toch houden. Android one in combinatie met de specs weet ik geen andere optie voor.
Die is natuurlijk al flink in prijs gedaald. Komt van 550-600 euro een jaar geleden, en is tegenwoordig vanaf 359 euro te koop.RoyVi schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:07:
Zal trouwens nu niet snel de prijs van de normale 8 gaan zakken? Dan wordt die ook wel een erg interessante optie tussen de midrangers.
Haha zit ons niet mee hè. Hier vandaag op 5min gemist. Busje stond nog in de straat om de hoekThomas schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:32:
Nou mijn wachten wordt eindelijk beloond, morgen wordt mijn toestel geleverd door Vodafone. Helaas ben ik er dit weekend niet dus mag ik naar alle waarschijnlijkheid tot dinsdag wachten.
Haha ja het is wat. Ach, nog even geduld kan er wel vanaf hierjip_86 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 19:03:
[...]
Haha zit ons niet mee hè. Hier vandaag op 5min gemist. Busje stond nog in de straat om de hoek
Kan je mij vertellen wanner je hem ontvangt of het inderdaad een dual sim is? En dan een linkje? Dan ga ik hem waarschijnlijk kopen. Verkoop ik deze wel verder of breng hem terug naar coolblueVincentvdBergh schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 21:51:
[...]
Ik ga op jacht naar een dualSIM variant. Ik zit er echt niet op te wachten om straks met 2 telefoons te lopen.
Ik ga niet 1 telefoon de hele tijd op doorschakelen hebben staan, en ik ga mijn prive sim echt niet opgeven.
Denk dat ik de dual sim gevonden heb op amazon.de
Soms werkt de tt code gwn niet. De manier waarop tt in elkaar zit is niet heel erg goed. Heb op een locatie gewerkt waar je de kar naar binnen en buiten moest doen om zoiets te registereren. (Nfc of what ever) kan je vertellen dat de karren alleen naar binnen gingen wanneer het regende of buiten vol stond.Thomas schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 13:17:
Oke blijkbaar wordt mijn toestel vandaag nog helemaal niet geleverd. De status is nog steeds 'uitleveren' en de T&T werkt nog niet. Zal volgende week zijn dan.
Helaas,bramkn schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 07:48:
[...]
Kan je mij vertellen wanner je hem ontvangt of het inderdaad een dual sim is? En dan een linkje? Dan ga ik hem waarschijnlijk kopen. Verkoop ik deze wel verder of breng hem terug naar coolblue
Anoniem: 127014
Suc6 met zoeken, maar er komt geen dualsim of hybridsim variant (zoals gsmarena beschrijft) van de sirocco. De sirocco heeft een fixed geheugen van 128Gb en een memory card kan er sowieso niet in... Vandaar ook geen dualsim variant..VincentvdBergh schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 15:51:
[...]
Helaas,
na contact met Amazon.de opgenomen te hebben blijkt dat zij zelf de single SIM verkopen, zelfde geld voor amazon.co.uk
Het zoeken gaat verder![]()
![]()
Balen.VincentvdBergh schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 15:51:
[...]
Helaas,
na contact met Amazon.de opgenomen te hebben blijkt dat zij zelf de single SIM verkopen, zelfde geld voor amazon.co.uk
Het zoeken gaat verder![]()
![]()
Dat is dusdanig onhandig dat ik die telefoon direct retour zou zenden. Er zijn alternatieven zat die wél dual sim zijn.bramkn schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 23:51:
[...]
Balen.Ik ga dan maar gewoon met 2 mobiele telefoons door het leven door de weeks tijdens werktijden.
Och, 1 in een rugzak is toch best te doen tijdens werktijden? Ik studeer nog en heb dus geen werktelefoon, maar zo zou ik het denk ik wel doen, ook om e-mail en dergelijken gescheiden te houden.XWB schreef op zondag 20 mei 2018 @ 00:04:
[...]
Dat is dusdanig onhandig dat ik die telefoon direct retour zou zenden. Er zijn alternatieven zat die wél dual sim zijn.
Als jij een job hebt waarbij je 24/7 bereikbaar moet zijn is het uitermate vervelend om met 2 telefoons te lopen.Thomas schreef op zondag 20 mei 2018 @ 09:46:
[...]
Och, 1 in een rugzak is toch best te doen tijdens werktijden? Ik studeer nog en heb dus geen werktelefoon, maar zo zou ik het denk ik wel doen, ook om e-mail en dergelijken gescheiden te houden.
BrrThomas schreef op zondag 20 mei 2018 @ 09:46:
[...]
Och, 1 in een rugzak is toch best te doen tijdens werktijden?
[ Voor 15% gewijzigd door XWB op 20-05-2018 17:15 ]
Lijkt me wel. Eigenlijk het enige alternatief voor dit toestel is nu de Pixel 2 (XL) en die heeft ook geen dual sim.XWB schreef op zondag 20 mei 2018 @ 17:14:
[...]
Brrmaar puur uit interesse, waarom de telefoon niet retour zenden aangezien er tig alternatieven met gelijkaardige hardware zijn? Was Android One de doorslaggevende reden misschien?
Ik kom van een nexus 5x en daarvoor ook een nexus 5 gehad. Dus ja android one is voor mij doorslagevend. Wil niet afhankelijk zijn van bijv. Samsung om updates uit te rollen en vind stock android heerlijk.XWB schreef op zondag 20 mei 2018 @ 17:14:
[...]
Brrmaar puur uit interesse, waarom de telefoon niet retour zenden aangezien er tig alternatieven met gelijkaardige hardware zijn? Was Android One de doorslaggevende reden misschien?
Precies dat dus. Ik heb ook een S7 en die updates komen maar niet, ik vind dat er wel wat te klagen is dus. Verder zijn veel functionaliteit en UI updates die wel op de S8/S9 komen/kwamen niet te vinden op de S7. Ik vind het bijvoorbeeld vrij maf dat ze de Samsung Experience die op release op de S8 draaide niet op de S7 hebben uitgebracht. Dat soort ongein heb je met dit toestel in ieder geval niet. De S7 is voor mijn gevoel nooit vooruit gegaan qua software, sterker nog, hoe langer ik hem heb hoe trager alles wordt (ondanks meerdere factory resets en een minimale hoeveelheid apps en andere troep). Hij draait zelfs minder stabiel (d.w.z. meer en ergere slowdowns, lag, haperingen) dan de Nexus 5X van mijn moeder die een stuk ouder is en in theorie trager zou moeten zijn.jip_86 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 22:54:
Ach niets te klagen over Samsung verder hoor. Beveiligingsupdates komen ook altijd netjes binnen, maar vind het toch wel opmerkelijk dat Android P nu in de beta fase is, en de S7 waar ik vandaan komt nu monjesmaat de Oreo update begint te krijgen
Helaas valt dat nogal tegen. De meeste hebben geen Qi, of geen AMOLED, of geen Android One, of geen 16:9. Eigenlijk is er geen enkele telefoon op dit moment die aan mijn eisen voldoet: Qi, AMOLED, Android One, 16:9 en SD-kaart slot of hybrid sim.XWB schreef op zondag 20 mei 2018 @ 00:04:
[...]
Dat is dusdanig onhandig dat ik die telefoon direct retour zou zenden. Er zijn alternatieven zat die wél dual sim zijn.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Ook hier KPN en nog altijd wachtendeGeKopt schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 15:58:
Ik zit bij KPN nog altijd te wachten. Ze hebben aangegeven ergens volgende week
Zag wel dat de status op de website is : Vandaag besteld en morgen in huis.
Dat is ook wat mij vanmorgen opviel.GeKopt schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:49:
[...]
Zag wel dat de status op de website is : Vandaag besteld en morgen in huis.
Dus verwacht dan ergens vandaag toch wel bericht.
[ Voor 29% gewijzigd door Neo-- op 22-05-2018 19:41 ]
Bij mij tussen 11:45 en 14:00Neo-- schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 16:53:
We zijn een stapje verder: Edit; Morgen 23 Mei tussen 18:30 en 21:00uur bezorgt
[ Voor 29% gewijzigd door Thomas op 23-05-2018 08:49 ]
Net ook gedaan! Hoop dat ze daar enigszins mee opschieten. Wel handig zo'n charger.Neo-- schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 18:40:
En binnen!
Vergeet niet om je nog even in te schrijven voor de gratis draadloze oplader:
https://myactions.eu/action.php?lang=sirocco-nl
Je kunt het 3e vinkje weg laten (dat je gegevens worden gebruikt voor reclamezooi)
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Ik ga voor de Oneplus 6. Heeft eigenlijk alles wat ik wil. Geen stock android maar bijna is goed genoeg als er niks beters is.Wailing_Banshee schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 07:43:
Ik zit nog steeds op het hek... Het probleem is, dat de telefoon die ik wil hebben niet bestaat... Ze hebben allemaal wel één of twee negatieve punten. In geval van deze is dat de camera en het feit dat er geen kaart slot in zit (of een hybrid sim). Zit ook naar een Sony te kijken, maar die heeft weer geen 16:9 scherm en geen AMOLED...
Geen draadloos laden, en dat is de nummer 1 eis, als een toestel daar niet aan voldoet, hoef ik hem per definitie niet.bramkn schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 20:20:
[...]
Ik ga voor de Oneplus 6. Heeft eigenlijk alles wat ik wil. Geen stock android maar bijna is goed genoeg als er niks beters is.
Voor mij geen dealbreaker gelukkig.Wailing_Banshee schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 07:34:
[...]
Geen draadloos laden, en dat is de nummer 1 eis, als een toestel daar niet aan voldoet, hoef ik hem per definitie niet.
[ Voor 29% gewijzigd door Thomas op 18-06-2018 14:11 ]
Zelfde probleem hier.gaitjan2 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 22:37:
Na een maand nog niets gehoord van die gratis draadloze lader. Lijkt me ook niet de slimste club: ze laten je doodleuk een antwoord sturen naar een noreply-adres. Duh!
[ Voor 11% gewijzigd door Neo-- op 26-07-2018 14:36 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq