Barcode Scanner

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1046089

Topicstarter
Hoi allemaal!

Voor mijn bedrijf ben ik op zoek naar barcode scanners om de voorraadbeheer te regelen.

Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar barcode scanners om de voorraadbeheer in mijn bedrijf te regelen. Het gaat op dit moment handmatig (dozen worden in bakken gezet om vervolgens de deur uit te gaan in het goede busje),
maar er gebeuren helaas nog veel fouten.

Wat is je budget?
Ik heb een budget van ongeveer 500 euro.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb goede geluiden gehoord over Zebra en Honeywell. Ook heb ik deze teruggevonden op de site https://www.logiscenter.eu/. Ik weet niet of iemand ervaring heeft met deze site? Of zijn er andere sites waar ik het goedkoper/met betere service kan vinden? .

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het wordt gebruikt in een magazijn waar inkomende pakketten worden verdeeld over bakken (om het simpel te zeggen) en vervolgens in busjes de deur uitgaan (afhankelijk van plek in Nederland)..

Alvast bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-06 14:27
Voorraadbeheer regel je niet met een scanner, maar met software. De scanner zorgt enkel voor de 'toets'aanslagen zodat de inhoud van de barcode wordt overgenomen.

Als het standaard barcodes betreft (Code 128, Code 39, Code 93, ...) haal dan wat simpele scanners uit China. Het lezen van een barcode stelt namelijk niets voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Gryphon is een goed merk, daar kan je ook degelijke software bij krijgen.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-06 01:39
Je hebt ontzettend veel verschillende scanners hiervoor.
Maar aangaande op je OP, wil je deze sowieso draadloos hebben.
Daarnaast wil je deze via WiFi de aanvoer kunnen doen. Zodat deze real time in een stukje software komt te staan. Je hebt scanners die je via usb moet uitlezen, dit werkt wel en is simpel, maar moet je toch een handeling voor doen.

PSN: plexforce (ps4)