"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ik ben nieuwsgierig!
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ik heb https://gathering.tweakers.net/forum/list_activetopics toen niet gecontroleerd! Zal ik volgende keer direct even doen.
Intentionally left blank
Jep, dat klopt. Er wordt wel vooraf gefilterd op de fora waar je toegang toe hebt, maar SeM heeft daarbinnen weer afwijkende zichtbaarheidsregels wat niet (makkelijk) in de query te verwerken is.Room42 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 19:28:
@crisp Aha! Dus wat je zegt is dat het topic dan wel meetelt in de telling (1-10) maar niet weergegeven wordt. Het verborgen topic wordt dus niet overgeslagen en aangevuld door een zichtbaar topic. Vertaal ik dat goed?
Ik zal eens nadenken hoe we dat netter kunnen oplossen. Wellicht is gewoon wat topics extra ophalen 'just in case' al afdoende
Intentionally left blank
Actieve topics is gewoon van alle (voor jou zichtbare) fora.Hero of Time schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 22:45:
Ben ik wel benieuwd naar de reden om SeM in je AT van MyReact te zetten. Het is niet echt zinvol voor een gebruiker om daar rond te hangen.
Intentionally left blank
Niet helemaal, het hanteert hetzelfde configureerbare filter als de algemene AT. Het is natuurlijk wel zo dat standaard alle fora standaard getoond worden.crisp schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:43:
[...]
Actieve topics is gewoon van alle (voor jou zichtbare) fora.
Maar goed, frappanter vind ik dat myreact blijkbaar nog gebruikt wordt
[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 28-03-2018 00:43 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
.oisyn schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 00:42:
[...]
Maar goed, frappanter vind ik dat myreact blijkbaar nog gebruikt wordt
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
AT zelf, ja, maar de AT van MyReact is als selectie niet exclude, maar include, met een max van 5 fora die je kan selecteren. Om dan SeM expliciet toe te voegen als gewone gebruiker is niet logisch. Je kan er immers niet reageren en alleen open topics zie je.crisp schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:43:
[...]
Actieve topics is gewoon van alle (voor jou zichtbare) fora.
Ik gebruik net als @.oisyn apart Active Topics en Post History. Dit omdat ik meer dan 5 fora volg (naast de crew-eigen fora) en twee of drie topics los waar ik in gereageerd heb. Ik heb niets aan de topics in APG als ik alleen maar het Zelda topic volg.Room42 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 08:41:
@.oisyn Ah ja, maar jij hebt natuurlijk ook veel meer verkeer in de gaten te houden dan ik
Je bent in de war met Custom ForaHero of Time schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 20:11:
[...]
AT zelf, ja, maar de AT van MyReact is als selectie niet exclude, maar include, met een max van 5 fora die je kan selecteren.
Intentionally left blank