Opeens een beperkt aantal Actieve topics in MyReact

Pagina: 1
Acties:

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Opeens heb ik geen tot weinig topics onder Actieve Topics in MyReact. Dit is me al eens eerder opgevallen en ik ben eigenlijk vooral nieuwsgierig naar de oorzaak :)

De vorige keer begon hij helemaal leeg en bouwde het weer langzaam op tot 10 topics, nu tref ik hem toevallig bij zes topics (en hij bouwt inderdaad weer op tot 10):

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wv46ijr.png

What happened?

[ Voor 24% gewijzigd door Room42 op 27-02-2018 00:53 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Room42
  • Niet online
Het gebeurde weer! Weer had ik maar een paar actieve topics in MyReact, waarna het aantal zich weer langzaam opbouwde naarmate er nieuwe posts kwamen.

Ik ben nieuwsgierig!

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Geen nieuwe posts in de topics die je 'volgt' en zo niet meer laat zien omdat er geen nieuwe posts zijn sinds je laatste bezoek?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Room42
  • Niet online
@Hero of Time De Actieve Topics is normaal altijd helemaal gevuld. Ik zou ook niet weten hoe ik het zelf zou moeten reproduceren.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ben je niet in de war met Active Topics overzicht zelf, ipv die bij MyReact?

• Room42
  • Niet online
@Hero of Time Nee, ik heb het echt over het overzicht op https://gathering.tweakers.net/forum/myreact. Daar heb ik bovenaan het blok met 10 Actieve Topics en daaronder een blok met 10x Post History. En die Actieve Topics was dus opeens leeg tot er weer 10 unieke topics gekickt waren.

Ik heb https://gathering.tweakers.net/forum/list_activetopics toen niet gecontroleerd! Zal ik volgende keer direct even doen.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

crisp

Devver

Pixelated

Dit effect treedt op wanneer topics in Schop een Modje gesloten worden en daarmee onzichtbaar worden voor jou in de active topics list. Vanwege het lage aantal topics dat in myreact wordt weergegeven valt dit effect extra op...

Intentionally left blank

• Room42
  • Niet online
@crisp Aha! Dus wat je zegt is dat het topic dan wel meetelt in de telling (1-10) maar niet weergegeven wordt. Het verborgen topic wordt dus niet overgeslagen en aangevuld door een zichtbaar topic. Vertaal ik dat goed?

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Room42 schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 19:28:
@crisp Aha! Dus wat je zegt is dat het topic dan wel meetelt in de telling (1-10) maar niet weergegeven wordt. Het verborgen topic wordt dus niet overgeslagen en aangevuld door een zichtbaar topic. Vertaal ik dat goed?
Jep, dat klopt. Er wordt wel vooraf gefilterd op de fora waar je toegang toe hebt, maar SeM heeft daarbinnen weer afwijkende zichtbaarheidsregels wat niet (makkelijk) in de query te verwerken is.

Ik zal eens nadenken hoe we dat netter kunnen oplossen. Wellicht is gewoon wat topics extra ophalen 'just in case' al afdoende :)

Intentionally left blank

• Room42
  • Niet online
@crisp Heeft absoluut geen haast, hoor. Het komt zo weinig voor dat het vooral mijn interesse wekte maar lastig is het absoluut niet.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ben ik wel benieuwd naar de reden om SeM in je AT van MyReact te zetten. Het is niet echt zinvol voor een gebruiker om daar rond te hangen.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Hero of Time schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 22:45:
Ben ik wel benieuwd naar de reden om SeM in je AT van MyReact te zetten. Het is niet echt zinvol voor een gebruiker om daar rond te hangen.
Actieve topics is gewoon van alle (voor jou zichtbare) fora.

Intentionally left blank

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:07

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

crisp schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:43:
[...]

Niet helemaal, het hanteert hetzelfde configureerbare filter als de algemene AT. Het is natuurlijk wel zo dat standaard alle fora standaard getoond worden.

Maar goed, frappanter vind ik dat myreact blijkbaar nog gebruikt wordt :P

[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 28-03-2018 00:43 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Room42
  • Niet online
.oisyn schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 00:42:
[...]

Maar goed, frappanter vind ik dat myreact blijkbaar nog gebruikt wordt :P
:D Hoezo? Ik vind dat juist een superfijn overzicht van zowel Actieve Topics en 'mijn' topics (Post History). Wat gebruik jij dan als 'startpagina' voor het forum :?

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@Room42 De aparte pagina's voor PH en AT. Ik vind 10 topics per lijst veel te weinig.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Room42
  • Niet online
@.oisyn Ah ja, maar jij hebt natuurlijk ook veel meer verkeer in de gaten te houden dan ik :)

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

crisp schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 23:43:
[...]

AT zelf, ja, maar de AT van MyReact is als selectie niet exclude, maar include, met een max van 5 fora die je kan selecteren. Om dan SeM expliciet toe te voegen als gewone gebruiker is niet logisch. Je kan er immers niet reageren en alleen open topics zie je.
Room42 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 08:41:
@.oisyn Ah ja, maar jij hebt natuurlijk ook veel meer verkeer in de gaten te houden dan ik :)
Ik gebruik net als @.oisyn apart Active Topics en Post History. Dit omdat ik meer dan 5 fora volg (naast de crew-eigen fora) en twee of drie topics los waar ik in gereageerd heb. Ik heb niets aan de topics in APG als ik alleen maar het Zelda topic volg. ;)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hero of Time schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 20:11:
[...]

AT zelf, ja, maar de AT van MyReact is als selectie niet exclude, maar include, met een max van 5 fora die je kan selecteren.
Je bent in de war met Custom Fora :). De AT lijst in je myreact is dezelfde AT lijst als http://gathering.tweakers.net/forum/list_activetopics

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ah, ik kijk eigenlijk nooit op m'n MyReact pagina. Dat "overzicht" is voor mij echt nutteloos. Neemt niet weg dat op https://gathering.tweakers.net/forum/preferences de voorkeuren van MyReact toch echt een include selectie gebruikt voor AT vergeleken met AT zelf.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@Hero of Time ja, voor de custom fora lijst dus ;)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb hier inmiddels een fix voor gemaakt welke met de volgende release meekomt (ik haal standaard 10 extra topics op om eventuele toch-niet zichtbare topics te compenseren) :)

Intentionally left blank

Pagina: 1